[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Ja, skulle ikke Falmer folka være etterkommerne til snøalvene da? Snøalver på den tiden Skyrim foregår på er vel ikke logisk i det hele tatt? Kan vel like godt gjenopplive dvergene.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Tar sikkert en sånn "a secret portal appears!" og man er slengt tilbake. Evt at det er en liten koloni alver som kom seg unna slaktinga og slaveriet.

De lurifaksene finner nok på en grunn til å ta penga mine
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Det hadde eid. Og det ville tatt to dager før en mod innførte ArrowTime
 
Hvis man reiser tilbake i tid, så vil det være rart om man ikke treffer på noen Dwemers, og da vil jo hele mystikken med dem være borte.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, det er hva som gjør Elder Scrolls så bra: Mystikken omkring Dwemers.

Morrowind hadde en ruinby hvor du kunne kose deg med å samle opp megatunge dwemer-artifacts så jeg ser ikke problemet her ass.
 
Ja, det er hva som gjør Elder Scrolls så bra: Mystikken omkring Dwemers.

Morrowind hadde en ruinby hvor du kunne kose deg med å samle opp megatunge dwemer-artifacts så jeg ser ikke problemet her ass.
Vel, jeg synes nå det beste med alle Dwemer ruinene i Skyrim er mysikken rundt de, den tapte høyteknologiske verden de tilsynelatende skapte, og at ingen vet hvor de ble av de eller hva som skjedde.
 
De oppnådde CHIM og da ble Altmerene misunnelige og tysta til The Divines som så teleporterte samtlige av dem ut i verdensrommet. =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, jeg synes nå det beste med alle Dwemer ruinene i Skyrim er mysikken rundt de, den tapte høyteknologiske verden de tilsynelatende skapte, og at ingen vet hvor de ble av de eller hva som skjedde.
Dette er første gang jeg i det hele tatt har tenkt over akkurat det der, så vi er nok bare ulike på det punktet.

Lodins forklaring er best, forøvrig.
 
Sånn ellers er Morrowind ti år i dag så det er sikkert derfor de annonserer den DLCen. Kinect-patchen slippes også i dag for de tre folka som spiller dette på 360 og faktisk har en Kinect.
 
Regner med JustinCase gir oss en fyldig rapport over hvordan det fungerer.

Jeg skal jaggu ta spille litt Skyrim selv nå, har noen drittoppdrag i loggen jeg ikke har tatt enda.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg vurderer selv å rimme litt skyer, ikke spilt siden i fjor. Usikker på om jeg skal fortsette på rangeren min eller om jeg skal lage meg en sorcerer av en sort.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vedder femti øre på at noen får tak i DLC-filene fra 360-utgaven og det viser seg at de kan slenges rett inn på PC-utgaven uten stress.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp, det er "timed exclusive" som alltid er like kult.