[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

1.5 er ute som beta på Steam med nye killcams til pil og bue og magi samt at nærkamp har fått nye moves. Digger den suplexen. Husker jeg rett var dette med i den modde-traileren de slapp for litt siden og det er kult å se at de patcher inn noen av de tinga.
Håper dette betyr at de vil eventuelt oppdatere med spyd, goblin-armeer, combinable magic, lykantropi-skilltre, draculamorphing og ikke minst GIANT MUDCRABS.
Skjer aldri
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
har kommet til der hvor jeg må velge mellom Legion eller Stormkloakk hvilken burde jeg rulle med?
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
hvis jeg joiner en av fraksjonen vil jeg da bli angrepet av rivaliserende fraksjoner sånn som i New Vegas`?
 
Mener å huske at du ikke gjorde det, men nå angrep jeg de on sight for å være skikkelig true!
 
Har enda ikke rørt noen av faksjonene. Kan glatt drite i dem begge og fokusere på guilds eller main quest om du har mer lyst.
Sånn ellers spilla jeg til siste boss og sleit som et helvete fordi jeg hovedsaklig er luskefis. Har egentlig gitt opp den karakteren og venter på første DLC. Da skal jeg starte på en burly ork som skal drapsdrepe alt og gi øks i ræva.
 
Hvis du er luskefis som jeg også var med min khajit, så er du vel relativt god på pil og bue, er du ikke? Jeg drev ikke med melee med andre ord, men siste "boss" var likevel ganske lett.
 
Vel det som skjedde var at jeg daua to ganger og tredje gangen låste jævelen seg fast i et fjell så jeg kunne snipe ham til kuene kom hjem, men han var såpass bugga at han ikke kunne dø. Fant ut at jeg heller ville starte på nytt.
Thieves og Mages Guild er faktisk de to eneste faksjonen jeg har tatt.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Skal returnere tyve guilden til sin ære før jeg går til en av fraksjonene. Frister litt å gå legion siden Ulfrick oppførte seg som en drittsekk under forhandlingene hos Gråskjeggene.
 
Hater på tyv-klubben for den latterlige "gjør så så mange tyvjobberi hver by for å fullføre quest-linen 100%" greia. Ingen måte å se hvor mange du allerede har gjort heller.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Hmmm. Ikke rørt spillet på en god stund, tror det blei litt mye å kunne one-shotte så og si alt. Siste jeg har gjort i hovedoppdraget er
å finne ei slire i en by, løpe ut i skauen og se han Melvin (eller hva faen han heter) dragen gjennopplive en bunch med andre.
.

Tok Thieves, Dark Brotherhood og Mage først (ikke gjennoppretta æren til Thives, da
jeg solgte rustningen sånn at jeg ikke får oppdatert den hos hu kviga
. Siste jeg gjorde spillmessig var å ha fokus på Daedric-oppdragene da de var litt glitrende. Smilte godt når dual wielding red guard-dama mi våkna opp bakfull i et kloster.

Får plukke det opp igjen. Husker at jeg blei litt oppgitt over fraksjonene da Legion virka som totalitære rævhøl, mens Stormcloaks var rasistiske pikkhuer
 
Stormcloaks var mitt valg første gangen, som khajit. Nå er jeg nord og skal gå for Legion. Ironisk nok.
 

Elsker denne modden <3
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Mener å ha hørt noe om en ny patch som fikser mye, fucker litt til sånn at man må slette spillet (game data, ikke save data). Det skal funke for noen iallefall.

Men, ja; Blir å børste av støvet av detta igjen