[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Det er en fetthest.
 
Tok sjansen :smugdog:
 

Lodin

Der Waaaah
Liker at folk butthurter over den der spellen som gir en et brødsmulespor rett til neste mål med tanke på at de som faktisk gidder bruke den kommer til å måtte sløse bort verdifulle ressurser på å skaffe seg den.
 
Helt ærlig er dette det spillet jeg ser mest frem til, selv om vi får Skyward Sword, Arkham City og Dark Souls i år. Kan ikke vente til holidays '11
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
De vil sikkert unngå det Battlefield 3 må gjennom, som er og trolig ha satt forventningene alt for høye i forhold til hva konsollversjonene blir å prestere?
 
Det spillet der virker kult nok til at jeg stjeler en bil og selger den for å få råd til en ny og bedre datamaskin.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ingame-video fra Comic-Con? Jammen sa jeg smør.


Og så kan du gange den grafikken der med ti for å få en anelse om hvordan den ordentlige utgaven (PC) vil se ut.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
>regen helse
>hadouken angrep (1:45 inn i vidoen)
>dag 1 DLC

gleder meg til mesterrase butthurten
 
Det ser ut som ... Oblivion.

Forventninger: nedjustert.
 
Blir dag 1 kjøp av Skyrim, men neppe noen Collector's Edition. Ligner helt sikkert på Oblivion, men med en helt annen spillmotor som Skyrim har vil vi komme bort fra all bagasjen Gamebryo-motoren hadde med på lasset.
 
Og jeg har allerede en lang backlogg med PC-spill å spille gjennom. Vel, det må ryddes plass for prioriterte spill, f.eks. de Ectosmurf nevner. :)