[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

#81
Største problemet med det spillet er hvor jævlig arcade det var i forhold til Morrowind. Det manglet sjel. Grafikken var ganske pen, og the holier-than-thou drawdistance var hovedsaklig det de solgte på.

Hadde jeg vært mindre obs på hvordan spillet grunnleggende fungerte kunne jeg nok ha lurt meg selv til å tro det var dypere enn det var, men akk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#82
For min del var den ukristelig dølle hovedhistorien (hipp hurra, enda en faens Oblivion Gate, lurer voldsomt på hva som venter her inne se der ja en diger festning og masse demonfiender hei hvor det går) betongen over kista til Oblivion, men ikke før jeg hadde spilt i tredve timer, samla masse utstyr, utforska hundre grotter og forlatte templer, steget til topps i Dark Brotherhood og rana masse gamle damer. Dark Brotherhood var vel det eneste som holdt vann historiemessig i Oblivion, etter at jeg var ferdig med det ga jeg faen. Noe av appellen akkurat der var kanskje det at jeg spilte som barbar og min definisjon av "stealth" var å kløyve offeret og så slakte alle vitner, men slikt er detaljer.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#83
Det som tiltrakk meg til Oblivion var vel egentlig at det var første gang jeg hadde spilt et spill med en åpen verden på den måten. Alt jeg kunne fantasere om å gjøre i en annen verden, kunne jeg nå gjøre i et spill. Jeg liker idéen om å spille Oblivion bedre enn å faktisk spille Oblivion.
Når jeg prøver å spille det i dag, går jeg som regel lei etter noen timer med Dark Brotherhood- eller Thieve's Guild-oppdrag.
 

Lodin

Der Waaaah
#84
Alle vet uansett at det var med Morrowind at Bethesda starta neddumminga av serien. Ikke glem at det fantes til Xbox1 og greier. Desuten hadde Daggerfall sinnsykt mye mer utvalg i klær, våpen og spells og kartet er så mye større at dumme den øya i ES3 er for en fisle å regne. :smugdog:
Regner ikke med at noen her har spilt Arena og kan si akkurat det samme om det. :p
 

Terje

mostly harmless
#85
Da jeg prøvde Oblivion igjen for et halvt år siden bestemte jeg meg for å gå for en psykopat av en fyr som bruker kun unarmed og ikke går med en dritt av rustning. Kun en kortbukse og vest, barbeint. Det var faktisk jævlig gøy ganske lenge siden det fungerte mye bedre enn jeg hadde regnet med. Men gadd likevel ikke fullføre spillen.
 

Lodin

Der Waaaah
#88
Redguard og Battlespire var dritt de slang sammen for å cashe inn litt monies på lisensen! Selv Terminator Skynet er et bedre Elder Scrolls i så måte. :ras:
 

Lodin

Der Waaaah
#89
Her er no info.
  • Boats are in the game, but you can’t sail them
  • Unlimited number of dragons within the world, including specific encounters
  • Whole team dedicated to world interactions (ex: wolf packs hunting mammoths, fish in rivers)
  • Dragons as mounts has been considered possibly for a late time, but not in the game currently
  • Players can slay a whole city of people, however it may take a long time
  • Damaging limbs and crippling enemies will be in the game, not like Fallout 3 though
Herf
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#90
#91
Mener de at det bare skal være båter som er der bare, som i Oblivion? Eller en del av det nye fast travel-systemet de har snakket om?
 

Jante

privileged CIS shitlord
#92
Det er sikkert noe a la reisesystemet i Morrowind?
 

Lillegutt

Welcome to the poopdeck.
#93
Morrowind var fett, oblivion var egentlig noe ekstremt overhypet dritt. Får se om de klarer å ta seg sammen med Skyrim.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#95
I andre nyheter skal selvfølgelig Bethesda til E3 og i den anledning har de laget en plakat.



I andre nyheter igjen skal også Magicka-gjengen til E3 og i den anledning har de funnet ut at de skal ha bod rett ved siden av Bethesda og i den anledning har de også laget en plakat.

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#96

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#97
Så dette niggerforumet lar meg blankøpsote? jaja
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#99
Det er noe rart med ridinga. Er beina til hestene for korte eller noe?

Ellers, fy faen vil ha.