[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En annen ting folk kan... utsette seg selv for, er å bare velge 200 tilfeldige mods på Nexus og Workshop, spille i noen timer og se hva i faen man har endt opp med. Eller så kan man bare lese Richard Cobbetts beretning om da han gjorde akkurat det. Mye pupp og skrekkelig tørre vitser ute og går.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Måtte jo så klart slenge inn noen flere mods og spille litt videre selv. Klarte å fange dette blinkskuddet, som ikke bare inkluderer my horse is amazing men også et gløtt ut i verdenen utenfor fjellkjeden som omgir Skyrim.

 
Hint om neste DLC i siste beta patch?
Next DLC will be called Dragonborn. It is set in Solstheim. Main locations are Raven Rock, Miraak Temple, Castle Karstaag and Telvanni Tower. You will might be able to ride dragons. Also, new armor types, possibly horse (?) Bomemold, Chitin, Nordic and Stalhrim.

There are references to new creatures too, Riekling, Scrib (lol), Netch.. etc

PS3 DLC will come soon and so will mounted spell casting.
 
Dragonborn kommer 4 desember og kommer til å koste 1600 microsoftpenger. Dere som ikke har Xbox 360 må sikkert vente helt til 2013.


Syns det ser litt kult ut men jeg er fortsatt helt villt utbrent på Skyrim. Spilte bare et par timer av Dawnguard og den derre husbyggesaken gadd jeg aldri kjøpe. Vi får se hva som skjer. En kjølig midd??
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg er litt intrigert siden Solstheim var settingen for Bloodmoon-pakka til Morrowind, lzm. Tok en god runde på Dawnguard sist helg, og selv om plottet var el generico var det stas å deise rundt med øksa igjen. Så, ja, ikke helt utbrent ennå merker jeg.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Altså, det virker som man kan fly på drage.

Den skal skaffes, og Skyrim skal atter en gang spilles!
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Er i akkurat samme bås som 'riffen. Tok meg en lengre pause fra Skyrim, etter nesten 200 timer med hovedspillet, før jeg for to måneder siden skulle fyre opp både Hearthfire og Dawnguard. Jeg holdt ut 2 timer. Men må si at jeg er litt usikker på om jeg er utbrent av Skyrim eller bare finner Dawnguard vilt uinteressant. Den vampyrgreia fenga aldri.

Dette derimot! Jeg får vel gi det en sjanse, i guess. Kommer også på et gunstig tidspunkt, siden jeg har ferie i de tider.
 
Rørte verken Hearthfire (nei, Simsing i RPG er noe jeg aldri bruker tid på) eller Dawnguard (mest tilbakemeldingene om at det var ganske kjedelige greier og kort) når de kom ut. Dette ser ut som noe jeg vil ha.
 
Uansett. I går dro jeg fram Skyrim igjen. Ikke for å spille Dawnguard, men for å gjøre ulike quester som jeg hadde igjen. Jeg mollkoste meg. Kjenner Skyrim-lysten er på vei tilbake. La merke til at jeg ikke hadde achievementen for Thieves Guild enda (One with the darkness), og det innebærer tydeligvis å gjøre haugevis med småjobber i alle byene. Hater de drittoppdragene der, but a mans gotta do what a mans gotta do.
 

Mako

Two-headed
Ikke prøvd det enda fordi skole.. men fulgte litt med på denne streamen da den gikk, og fikk et godt inntrykk av det. Flere items, nye områder, morrowindisert musikk for stemningas skyld.. altså mer Skyrim + dragehester. Sikkert stuff du visste fra før.. menmen.

Blir muligens kjøp etter jul. Håper bare jeg som spilte Skyrim på ps3 ikke må spille med en frame i halvtimen fordi lagg og annet buggsesnask lenger.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Slapp av, den hardt pressede PS3-en kommer nok garantert ikke til å reagere negativt på å få enda mer å jobbe med.

Men fra spøk til revolver, så har til og med Snoy selv gått i bresjen for å fikse sakene. Går rykter om at Dawnguard og Hearthfire kommer til PS3 på nyåret, ikke at det er all verdens å slenge gamla i veggen for men jaja.
 
Eurogamer elsker det, men gir likevel bare 9/10 ???
Her er noen utdrag:
Just as I'd resigned myself to the thought that it was time for me and Skyrim to part ways, along comes Dragonborn and all the wonder, the thrill, the passion comes flooding back.

This isn't DLC. This is an expansion, like in the good old days. It's an entirely new area, a blank map waiting to be filled in as you roam, packed with new quests, miscellaneous tasks, dungeons, barrows, ruins and crypts. It's an absolute beast, with a main storyline that lasts a good few hours and enough supporting content to keep you playing for weeks more.

Most notable are the jaunts into the realm of Apocrypha where Miraak dwells. It's a trippy place, with Lovecraftian tentacles reaching down from the sky and constantly shifting corridors made from books of forbidden lore

Oh, and you can ride dragons now. It's surprising how easy it is to overlook this fact.

If you're a werewolf, there's something just for you up in the mountains. Thieves Guild membership pays off in another quest. Even something as esoteric as knowing about The Lusty Argonian Maid can lead to fresh content, if you rummage in the right place.
Jeg tror helga er berget for min del.
 
Apropos dragehester, de suger. Man kan ikke styre jævlene så man bare sitter på dem og slenger spells og sier ifra når man vil de skal spraye ild. For å flytte seg med dem må man fast travele. Med tanke på at det allerede finnes modder som lar en ri rundt på beista med fri kontroll er det piss.
 
Men men, Faggotborn kommer ti PC femte februar. Utrolig nok til PS3 også rundt de tider. Det skal så nært følges opp av Fartfire og Snarfguard, altså i motsatt rekkefølge. Om ikke annet slippes de til halv pris til thrizzle.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Midder med kjernetemperatur nær nullpunktet, potensielt. Dette er da en mod til Skyrim som skal mekke en helt ny verden med den spillmotoren, yada yada yada, det ser ut sånn som dette:





Jada hotlinking fra Facebook se jeg gidder å reuppe de der. Uansett, Enderal heter det og jeg approverer sånne tiltak.