[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Nå har jeg fullført Companions, Dark Brotherhood, og er godt inni Thieves Guild-questene. Har ikke gjort noe særlig for Mage's College eller Civil War. Jeg tror dette blir det første spillet jeg tar Platinum-trofeet på, det er ingen trofeer som krever mer enn at du bruker tid (eller en guide for å finne alle 15 daedra-questene).

Har gjort 7 daedra-quester, og funnet 12 av 13 standing stones. Leste på en side at de røde kryssene på det fysiske kartet som følger med spillet er steinene så den siste bør være grei å finne. Fiksa noen andre trophies nettopp; giftet meg med Miuri og rømte fra fengselet i Solitude. Må picke 15 lommer til så har jeg Thief og.

197 locations discovered, 69 dungeons cleared. Har rundt 93 000 gull i lomma (det går greit, veier ingenting). Min høyeste skill er Archery på 90. Funnet 13 forskjellige shouts.

Protip! Bruk et shout i en by (prøv å ikke skade noen). Det kan hende noen hørte deg og sender deg et brev med tips om hvor du kan finne et nytt Word. :)

Er ikke nevnt i tråden ennå, men det snakkes om patch for 360-en sine teksturproblemer og PS3-en sine snøball-savefiler (11 MB and counting, ingen grove bugs ennå!) nå over helga. Det blir spennende.

 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Jeg er level 15, og Sigdis har noen heftige shouts og er ikke redd for å bruke dem. Jeg klarer å henge med et godt stykke men med to potions of minor healing blir jeg kverka av pilene fra klonene før jeg får sjansen til å denge han. Har sverget hevn osv.

.
Sett deg på huk bak alteret han kommer opp fra, og ta han med bue (Tar ikke noe skade herfra). Han er den som ikke lyser blått av de tre.
 
Lurer fortsatt på hvorfor jeg får beskjed om at jeg ikke får unlocka f.eks Frost Breath-Shoutet fordi det trenger Dragon Souls, selv om jeg har fem souls til overs. Er det noe jeg har misforstått? Har to andre shouts jeg fikk aktivert uten stress.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Gjorde det samme selv. Når du klikker på de prøver du å velge de, det er en egen knapp for å unlocke de. R på pc.
 

Nabbe

Har fin hatt.
X på burken. Det står til og med på skjermen. "X - Unlock".
 
Kom meg til en liten hytte med en viss Meeko ventende utenfor. ;_;
 
Jeg er litt sikker på at det der er 100% fake, og jeg tror ikke det prøver å være noe annet, men men.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Obs obs! Kompis ble føkka ut av Thieves Guild-cheevoen fordi han hadde solgt alle delene av Thieves Guild-rustningen sin. Tonilia oppgraderer denne rustningen flere ganger som del av quest-linja, og hvis du mangler rustningen blir ikke questen fullført.
 
Obs obs! Kompis ble føkka ut av Thieves Guild-cheevoen fordi han hadde solgt alle delene av Thieves Guild-rustningen sin. Tonilia oppgraderer denne rustningen flere ganger som del av quest-linja, og hvis du mangler rustningen blir ikke questen fullført.
Du skal vel kunne kjøpe det tilbake fra vendors uansett vel? Om du husker hvem du sendte til da.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Joda, hvis du husker hvilken vendor. Men hvis du har solgt rustningen til Tonilia får du ikke kjøpt den tilbake hvis questen sier at du skal snakke med henne for å oppgradere den, da blir du stuck.
 
Obs obs! Kompis ble føkka ut av Thieves Guild-cheevoen fordi han hadde solgt alle delene av Thieves Guild-rustningen sin. Tonilia oppgraderer denne rustningen flere ganger som del av quest-linja, og hvis du mangler rustningen blir ikke questen fullført.
Han bare så glemte å roleplaye da.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
DE JÆVLA BØKENE SOM HAN KAREN RAPPA FRA HOGWARTS/WINTERFALL COLLEGE jeg slapp han ut fra buret fordi han skulle vise meg hvor de er så stakk han av
 
Obs obs! Kompis ble føkka ut av Thieves Guild-cheevoen fordi han hadde solgt alle delene av Thieves Guild-rustningen sin. Tonilia oppgraderer denne rustningen flere ganger som del av quest-linja, og hvis du mangler rustningen blir ikke questen fullført.
Oppgradering? Har ikke opplevd noen oppgradering av thieves guild rustningsettet.. og jeg er ferdig med questlinen.. Hva do snakke om? :s
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Da har du sovna, for du får det i belønning ihvertfall etter questen Scoundrel's Folly hvor du sniker deg gjennom varehuset.
 
Oppgradering? Har ikke opplevd noen oppgradering av thieves guild rustningsettet.. og jeg er ferdig med questlinen.. Hva do snakke om? :s
Følger du med, så får du noen ganger et "optional" deler av et oppdrag. Du kunne velge om du ville gå snakke med ho før du gikk videre med oppdraget, sånn at du fikk oppgradert en del av settet ditt. Men slapp av, ikke mye du gikk glipp av... med mindre du fortsatt bruker TG rustningen.
 
Hm, wierd. Har jeg ikke fått med meg :p - Men ja, bruker deler av TG rustningen enda på tyven min. Har omtrent bare gjort TG og begynt Dark Brotherhood med den karakteren. Er liksom det den gjør :p - Mainquesten driver jeg på med hovedsaklig med en annen kis.