[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg plukker med meg alt jeg greier av blomster og sopp mens jeg durer rundt i huler og byer, mekker alt jeg makter og selger alt unntatt fire/ice resist, health og magicka potions. En god del penger og en alchemy level og kanskje en character level i samme slengen er jo ikke å forakte.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Jeg finner ikke Honorhall orphanage i Riften`hvor er det?

edit: jeg fant jeg fant en elefant

Shinra85

Spillegals effort emo
Kampanjen skrev:
1) To enact an immediate ban on the videogame known as "SkyRim" produced by Blizzard Entertainment.
Akkurat...

Å faen... jeg trodde du kødda med det dragedildo greiene. Men ja, tror nok jeg står over.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
I går fant jeg ut hvordan man fullfører Thieves Guild-questlinen. Når du har gjort den siste, dvs Darkness Returns (skullkeyen min!! :argh:) må du snakke med Vex og Delvin. De har masse små drittjobber til deg i byene Markarth, Riften, Whiterun, Windhelm, og Solitude. Når du har unnagjort fem slike jobber i en by vil du få en Special Job. Gjør Special Jobs i alle fem byene og du får questen Under New Management som er den siste i questlinen.

Siden du kun kan ha maks to slike quester aktive på en gang er det mye reising til og fra Ragged Flagon. Og du får en loadeskjerm: 1. Fast Travel til Thieves Guild 2. Ragged Flagon: Cistern 3. Ragged Flagon 4. Ragged Flagon: Cistern 5. Ut til Riften. Her er noen ting man kan gjøre under loadeskjermene:

(in before PC masterrace har ingen loading nei helt sant absolutt ingenting)

Det der gjelder muligens for de fleste, samme greia for conpanions, det du skal hente varulv relics som skal fremheve kreftene.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Såvidt jeg vet er det bare én varulv-relic?

Stikk til Guard Barracks i Falkreath og ned i fengselet. Er en kis i en celle med vann på gulvet. Ganske kul quest

Lodin

Der Waaaah
Vi har ladeskjermer, men inni byer og sånn tar de bare noen sekunder og vi rekker ikke engang lese det som står der eller leke med modellen. :smugdog:

Hadde en episk battle med alle disse her. Sef. var det stort sett bare meg jævlene angrep.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hvilket våpen bruker du?

Jeg har rullet Ebony bow veldig lenge nå. Fikk endelig Dragon Smithing og planla å gå rett til Daedric for å lage en sweetass bue (de to perkene er jo linket med en strek), men neida! Skal du ha Daedric må du sette perks i Dwarven, Orc, og Ebony først. :ras:

Daggeren min som jeg bruker for 30x skade er Mehrunes Razor. Hvis jeg havner i kamp ved et uhell kan jeg håpe på flaks, for razoren har special ability "Small chance of instant kill".

Du kan finne den ...
ved å gjøre questen Pieces of the Past for han museumskisen i Dawnstar

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vi har ladeskjermer, men inni byer og sånn tar de bare noen sekunder og vi rekker ikke engang lese det som står der eller leke med modellen. :smugdog:
Liten korreks der: Lasteskjermene inne i byer er så korte at spillet ikke rekker å laste inn en modell eller noe tekst.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Jeg har en 1000 gull bounty på meg i Riften er det bare der jeg kan bli arrestert?

Såvidt jeg vet er det bare én varulv-relic?

Stikk til Guard Barracks i Falkreath og ned i fengselet. Er en kis i en celle med vann på gulvet. Ganske kul quest
Har to til nå, og man kan se at det er et tredje bord helt likt de andre som relicene blir plassert på i underforge.

Jeg har en 1000 gull bounty på meg i Riften er det bare der jeg kan bli arrestert?
I følge lasteskjermene så står det at det bare gjelder i de byene du har opparbeidet bountyen.

LOL loadetider er så 2005 da.

Er ikke alltid jeg rekker å lese teksten på lasteskjermene. Jeg har en gammel PC som bare kjører spillet i medium+. Men må ærlig innrømme at å dele opp TG HQ på den måten ikke er optimalt for spillegleden.