[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Bare trykk F5 konstant for å quicksave. :(
 

demake

Seksuelt godteri
Syntes jeg skriver godt nok jeg :)
Godt nok? Godt nok for hva? Litteraturprisen, nei. Spillegal, nei. Battlefield.no, kanskje. Kommentarspaltene hos dagbladet, ja.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hahaha xD Vel hva kreves for å bli godtkjent her da i skrive kunnskaper? Jeg skriver da virkelig ikke så dårlig ;)

Men ja jeg bruker F5 hurtig for jeg vet aldri når det vil kræsje igjen :( Skjedde nå nettopp her selv.

Forresten, har prøvd og gjort noen oppdrag for denne Companion gjengen i Whiterun, men jeg blir hele tiden hektet av både Falkas og Vilkas som alltid skal forfølge meg og starte en samtale med meg uten at dem har noe nytt å si. De er bare plagsomme og hindrer meg i å få snakket med de andre der eller få fullført noen samtaler med dem :/ Og spesielt nå som jeg går med mye overvekt og går ekstra tregt så blir jeg hindret ekstremt mye....
 

demake

Seksuelt godteri
Men se nå for faen til å kast all driten du drasser rundt på!
 

Halky

Veteran bruker ;)
Må bare skaffe meg ett hus først, før jeg kan legge ifra meg ting. Tar ikke sjansen på å bare skulle legge det i en random kiste rundt om i spillet. Jeg er en samler :p
 

demake

Seksuelt godteri
Her kan man se da, at Halky har ryddet på kjøkkenet kan man si.



Men seriøst. Jeg mener det. Kast søppelet og slutt å sutre over at du går som en snegle.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Jeg klager da ikke så mye over det? Men ja liker ikke å kaste ting som jeg vil ta vare på. Har forresten heller ikke så veldig mange ting å kaste, har få våpen og lite armor på meg. Det meste jeg har er faktisk bøker xD Men har nå bare godt rundt om i Whiterun og gjort små oppdrag der, jeg går ikke ut i den store verdenen med det første eller ut i kamp da jeg ikke kan løpe :S Forresten mulighet for å skaffe seg en mount i spillet eller er det bare gåing gjennom hele spillet?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Stall... Hest... JEG VEIT IKKE
 

demake

Seksuelt godteri

Halky

Veteran bruker ;)
Stall... Hest... JEG VEIT IKKE
Vel jeg har ikke fått sjekket det ut enda og av erfaring jeg har fra Fallout spillene var at man ikke fikk det der :p Så jeg bare lurte ;) Har ikke vært innom så mange byer i dette spillet enda, Whiterun er den skikkelige byen jeg er innom.
 
Jeg har en teori om at enhver tekst kan virke dum om man legger inn tilsynelatende tilfeldig plasserte Smileys. For å illustrere har jeg her en monolog av Sjatov fra Dostojevskijs "De Besatte":

"- De er en ateist :( fordi De er sønn av en adelsmann, den siste ;) sønn av en adelsmann . De har mistet evnen til å skjelne mellom ondt og godt :ehm:, fordi De ikke lenger forstår Deres folk. En ny generasjon er i anmarsj :cool:, den kommer like fra folkets hjerte, og den vil De aldri komme til å forstå :p , hverken De eller disse Verkhovenskij-menneskene, hverken sønn eller far, og heller ikke jeg, for jeg er også adelssønn :p, selv om jeg er sønn av deres livegne tjener Padsjka :) ... Hører De ;) , -- forsøk å nå frem til Gud gjennom arbeid :) ; det er det viktigste, ellers forsvinner De bare som ekkel mugg; De må finne Gud gjennom arbeid :cool:."

Er det bare meg, eller fikk den teksten Kris7sp-tendenser?
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg tror et av de største problemene med Halky er at han bruker ~de vprste~ smileyene.

;)
 

Halky

Veteran bruker ;)
Jeje, jeg liker å bruke smileys :D

Uansett tokk og startet på en ny char nå, katte menneske. Hadde ikke kommet så langt uansett på Orcen min. Men la merke til en ting når jeg gikk inn på load menyen, de burde ha gjort det sånn at hver karakter fikk sin egen save plass sånn at ikke alt havner i samme greie sånn som det er nå. Men hey alt kan ikke være perfekt kan det vel :)