[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Halky

Veteran bruker ;)
xD

Men uansett, luer på noe her akkurat nå.

Jeg driver nå og forfølger en eskorte av vakter som passer på en Stormcloak Prisoner. Burde jeg drepe vaktene og befri denne Stormcloak fangen eller bare la de gå av gårde med han? Hva er best og følge i spillet, Imperialistene eller denne Stormcloak gruppa? Valgte uten å tenke over det selv å hjelpe Imperialistene/Hadvar i det første questet.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Halky skrev:
xD

Men uansett, luer på noe her akkurat nå.

Jeg driver nå og forfølger en eskorte av vakter som passer på en Stormcloak Prisoner. Burde jeg drepe vaktene og befri denne Stormcloak fangen eller bare la de gå av gårde med han? Hva er best og følge i spillet, Imperialistene eller denne Stormcloak gruppa? Valgte uten å tenke over det selv å hjelpe Imperialistene/Hadvar i det første questet.
Tenker litt sånn at du bør finne ut av det selv. Personlig har jeg ikke valgt noen side ennå, men føler Imperials er
arrogante
, mens Stormcloaks er noen
rasistiske rasshøl
 

Halky

Veteran bruker ;)
Tenker litt sånn at du bør finne ut av det selv. Personlig har jeg ikke valgt noen side ennå, men føler Imperials er
arrogante
, mens Stormcloaks er noen
rasistiske rasshøl
Det ble til at jeg ikke gjorde noe mot dem, da jeg mistet dem av syne. Men ja har ikke tatt noe valg selv enda på hvilken side jeg vil velge eller følge gjennom spillet. Får heller se siden, må bare få vite mere om disse Stormcloaksene da jeg ikke har møtt noen av dem enda eller fått snakket noe med noen av dem. Er fortiden bare lvl 4 så haster ikke helt enda liksom :p Liker den Khajiit rasen forresten, de har noen fete never i brawl kamper, bruker neste bare nevene mine nå når jeg sloss med fiender. Men har en 2h øks/hammer også hvis jeg skulle trenge noe som er litt kraftigere.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Må bare spørre; mista du dem ut av syne pga du hadde for mye å drasse med deg?

Tror du uansett bør merke deg hvor tingene er, gjøre noen quests for så å skaffe deg huset. Alt du slenger fra deg der inne, uansett hvor i huset, forblir der.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Hva faen, drepte Red Eagle i Rebel's Cairn, og han klarte å slå øksa mi ut av henda mine, og ikke faen om jeg fant den igjen. Bug, eller er dette noe som faktisk er med? Hadde heldigvis en save, slik at jeg fikk tatt han igjen uten å miste den elskede øksa mi.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Det er jo en shout som disarmer, jeg mistenker at enkelte fiender kan gjøre det samme.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Må bare spørre; mista du dem ut av syne pga du hadde for mye å drasse med deg?

Tror du uansett bør merke deg hvor tingene er, gjøre noen quests for så å skaffe deg huset. Alt du slenger fra deg der inne, uansett hvor i huset, forblir der.
Har startet på en nye karakter nå så så nei mistet dem ikke av synet grunnet at jeg gikk med overvekt. Men jeg gikk inn i en bygning/dungeon så når jeg gikk ut igjen så hadde de forsvunnet ;)

Men ja skal få spart opp penger nå sånn at jeg kan få kjøpt det huset fort og ikke sløse bort penger på folk som kan lære meg å bli bedre i diverse ting, får heller ta sånt seinere.
 
Skulle omsider starte på The Way of the Voice-questet i går, men jeg fant ikke ut hvordan jeg skulle komme meg opp på det jævla fjellet til greybeardsene så jeg ragequitta den og tok noen andre quester. Sånn går nu dagan. Er Bards College noe særlig å peise igjennom? Hogwarts-questene er dørge kjedelige så langt ihvertfall.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg stakk dit i håp om å uppe speech litt, men ble møtt med "Hei du vi er Bard College men du ser ut som en eventyrer så vi sender deg ut på flere fetchquests", så jeg dreit i det.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Lodin skrev:
Spørsmålet er om hu kan fortsette som eventyrer nå eller må ta seg jobb som vakt i nærmeste by.
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow up the ass? Høres mer ut som en linje fra The Sex Scrolls: Rimjob in te Sky
 
Ecks dee?