Enda et dødsfall pga. PS3

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#41
SITAT(SHDR @ 10.12.06, 17.44) 40928
Bottom line: Vi spiser kjøtt fordi vi liker det, men i ytterste konsekvens kan vi også spise kjøtt fordi det er den meste effektive måten å holde seg i live på. At vi blir feite og får hjerte- og karsykdommer, er fordi vi er slappe slasker som lever usunt (...)
[/b]
Livsstilssykdommene har endel med all kjøttspisingen å gjøre også, vil jeg påstå, uten at jeg kan dokumentere det. Det er ikke bare det rene kjøttet i seg selv, men alt det fører med seg av sauser og tilbehør og måten vi spiser det på: all kjøttdeigen og de andre blandede kjøttproduktene, for eksempel. Jeg kjenner til eksempler på folk som har gjennomgått rene frukt- eller grønnsaksdietter og spist utelukkende grønt i f.eks. en uke for å rense opp i magen og fordøyelsessystemet, og følt seg mye friskere etterpå. Det tror jeg flere av oss kunne ha godt av.

Som en motvekt til de feite og slappe vegetarianerne som har blitt nevnt kan jeg presentere en poster boy for de positive sidene ved vegetarisme, nemlig Dennis Lyxzén, vokalist i International Noise Conspiracy og tidligere Refused (helt til høyre på bildet). 34 år gammel og ser ut som om han er i begynnelsen av 20-årene:

 

SHDR

Gullmedlem
#42
Han har et image å passe på. Jeg tror ikke han ser så stram ut som det der bare fordi han spiser opp brokkolien sin og driter i bernaissen. Dersom jeg var kjendis, ville jeg også passet på å være perfekt siden min suksess plutselig ble knyttet opp mot hvor bra jeg tar meg ut på paparazzi-fotos i Se & Hør.

Hvis jeg noensinne blir fersket truseløs, skal jeg passe på å ha et stramt, sirlig barbert underliv med en gigantisk ereksjon tronende i midten.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#43
Tja, jeg har sett han i virkeligheten også på en konsert og som privatperson etterpå og kan si at det var ganske iøynefallende. Han ser minst 10 år yngre ut enn han er, og det legger man merke til.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#44
SITAT(SHDR @ 10.12.06, 02.30) 40818
Ah. Så mennesker er ikke laget for å spise kjøtt, selv om vi har skarpe hjørnetenner, malende jeksler og fortenner egnet til å slite gjennom fibre? Så mink og denslags bør helst frigjøres fra fangenskap slik at den kan ødelegge økosystemene i områdene rundt for deretter å bli drept av rovdyr eller sulte ihjel i den fremmede isotopen? Eller kanskje en av de som mener det er inhumant med dyrehold, uten å tenke på at for eksempel land i den tredje verden er avhengig av eksport av kjøtt og kjøttprodukter for å overleve, og at boikott av kjøtt først og fremst rammer de svakeste i vår verden og slettes ikke de slemme pølsemakerne som utnytter dyr?

Jeg har aldri skjønt meg på slike. Dessverre. Du er en søt fyr, GungHo, men dyr er til for å drepes, spises, flås og bæres.
[/b]
Jepp, ekstremveggiser og PETAfolk er teite. Eting og annet bruk av dyr er helt naturlig samt at det smaker digg.

Men hunder er ikke automatisk slemme bare fordi de er schäfere!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#45
Nei, det er vel ytterst få som tror det. For min del har jeg bare møtt snille schäfere.