Er alle hemmelighetene bak DS avslørt

#41
Opprinnelig skrevet av Lauritz@02.10.2004, 20.21
Bare for å få inn en ny vri her. GAMECUBE GÅR ONLINE.
Ellers blir det for lang ventetid rundt dette.
111438​


IRONI
 
#42
Opprinnelig skrevet av Agahnim@02.10.2004, 21.27
Frem til nå vet jeg kun om et spill som er online på GC og det er Phantasy Star Online - et multiplatform-spill.
111441​
Og Phantasy Star Online Episode III: C.A.R.D. Revolution - et GameCube-eksklusivt spill.
 
#44
Er det noen flere enn meg som synes det er litt rart at denne saken ikke har fått noen oppslag på de litt større spillsidene? Gamespot nevner det ikke en gang i den nyeste utgaven av Rumor Control (en spalte hvor de tar for seg rykter i spillindustrien).
 
#45
Kanskje de ikke har noen konkrete ting enna.

Men la dere merke til skyggen helt neders i bildet av spøkelset?

Ser ut som skyggen til en mann, kanskje han som tar bildet?
 
#49
Chad har postet nok et bilde, men dette dukket opp i en annen tråd på WarpPipe forumet, så det er ikke sikkert at det har noe med saken å gjøre.
Her er bildet


Her er tråden.

Og så en litt dårlig nyhet:
Opprinnelig skrevet av Chad
I'll make sure this is crystal clear to prevent any further miscommunication. The press conferences will not touch on this.
Vi får altså ikke høre noe om dette på pressekonferansen 7. oktober. Men skulle det ikke være en pressekonferanse den 14. oktober og? Vi får vel uansett ikke høre noe da heller siden han skriver "The press conferences". Lurer på hvor lenge vi må vente.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#52
Midten/slutten av Oktober ja...

Btw, kommenterte Dean noe på MarioNET-teorien?
 
#53
Er ikke sikker, men det har jo blitt spekulert i om det marionette bildet har noe med det orginale marionette bildet å gjøre. Men det har i hvert fall blitt avkreftet.

Her er i hvert fall nok en oppsummering av alle hintene vi har fått. Jeg orker ikke å lese igjennom den nå, men det er det kanskje andre som gjør.
 
#54
Føler definitivt at interessen og nysjerrigheten min stiger til uante grader, og av en aller annen grunn kobler jeg det opp mot utenomjordiske vesener.. Jaja.. Den oppsummeringen var jo interessant, men uansett hvordan jeg vrir og vender på det, kommer igvertfall ikke jeg frem til noe vettugt å si. Men skal absolutt ta en nærmere titt på de bildene senere. Egentlig så tror jeg det er en bløff.

EDIT: Merkelig at det ikke er nevnt her, men kanksje det er nevnt ett annet sted.. Men det er jo klart at alle ledetrådene er skrevet utifra synspunktet til DS'en..
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#55
Jeg så to biler idag. Nintendo vet det å snikreklamere for dual screen-featuren på DS, gitt.
 
#56
Opprinnelig skrevet av Ghaz@03.10.2004, 22.22
Føler definitivt at interessen og nysjerrigheten min stiger til uante grader, og av en aller annen grunn kobler jeg det opp mot utenomjordiske vesener.. Jaja.. Den oppsummeringen var jo interessant, men uansett hvordan jeg vrir og vender på det, kommer igvertfall ikke jeg frem til noe vettugt å si. Men skal absolutt ta en nærmere titt på de bildene senere. Egentlig så tror jeg det er en bløff.

EDIT: Merkelig at det ikke er nevnt her, men kanksje det er nevnt ett annet sted.. Men det er jo klart at alle ledetrådene er skrevet utifra synspunktet til DS'en..
111797​
Tviler på at dette er en bløff, ettersom det ville ha ødelagt ryktet til WarpPipe som en seriøs bedrift. Det ville også ha ødelagt ryktet til n-sider.com, ettersom Dean også har vært temmelig frempå med hint.
 
#57
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak+03.10.2004, 22.47-->
<!--QuoteBegin-Ghaz
@03.10.2004, 22.22
Føler definitivt at interessen og nysjerrigheten min stiger til uante grader, og av en aller annen grunn kobler jeg det opp mot utenomjordiske vesener.. Jaja.. Den oppsummeringen var jo interessant, men uansett hvordan jeg vrir og vender på det, kommer igvertfall ikke jeg frem til noe vettugt å si. Men skal absolutt ta en nærmere titt på de bildene senere. Egentlig så tror jeg det er en bløff.

EDIT: Merkelig at det ikke er nevnt her, men kanksje det er nevnt ett annet sted.. Men det er jo klart at alle ledetrådene er skrevet utifra synspunktet til DS'en..
111797​
Tviler på at dette er en bløff, ettersom det ville ha ødelagt ryktet til WarpPipe som en seriøs bedrift. Det ville også ha ødelagt ryktet til n-sider.com, ettersom Dean også har vært temmelig frempå med hint.
111810​
[/b]
Nei, jeg er enig. Var nok litt frempå i stad, og tror definitivt at det er noe på gang. Trodde vel aldri heller at det bare var en bløff, men tvilte litt. Enten er det noe på gang, og det er det garantert, eller så disse gutta ALTFOR mye fritid.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#58
Whoa, noen som har fått med seg videoen ennå da, noissimsnart03.wmv (Transmission03)?
Creepy saker må jeg si, og jeg begynner å like dette mysteriet mer og mer. Det er noe helt spesielt når et helt community prøver å løse ting sammen (*mimre litt om uru-online*), og det ser ut som warppipe-gutta virkelig har fått det til her...
Men er det noen av dere som faktisk har kommet fram til noe? Det meste har jo blitt overanalysert til de grader, men det har ikke kommet en teori som virkelig lyser "THATS IT!" ennå, og jeg føler det snart er på tide.

Men som Chad sa, the renaissance begins this friday, vi får vente og se hva som skjer...


PS: Anbefaler alle som følger med å få seg en RSS-klient og legge inn Demasked-feeden (http://www.demasked.com/RSS.xml). Det ser nemlig ut som den blir oppdatert med nye hint nå og da.
 
#59
Har fått med meg videoen, men jeg har ikke fått noe fornuftig ut av den. Jeg har ellers fulgt veldig nøye med på denne saken. Jeg har lest en god del på WarpPipe forumet og litt på N-sider forumet, men jeg har egentlig ingen idé selv om hva dette kan være. Det eneste jeg er sikker på er at dette har med trådløs multiplayer over lange distanser å gjøre.

Her kan dere laste ned filmen. Det kan jo være at noen her får noe utav den. ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#60
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak
Her kan dere laste ned filmen. Det kan jo være at noen her får noe utav den.
Det jeg fikk ut av den er at hva nå enn disse Demasked-gutta driver med, bruker de mesteparten av tiden sin på å tenke ut kryptiske hint de kan omgjøre til bilder, tekst og film.
Hurra!
 
Topp