Er alle hemmelighetene bak DS avslørt

#21
Det ILiuz beskriver handler jo om en kødde nyhetshistorie basert på spekulasjonene som vi har diskutert på denne siden. Det var dessuten GCA og Xbox/Nintendo Evolved som la ut "nyheten", ikke Warp-pipe og N-sider. Så det betyr ingenting.
 
#22
Ja, det er så ubeskrivelig klart at Warp Pipe teamet driver med noe, eller i det minste vet noe som svært få andre vet om DS. Og også han Dean gubben fra N-sider vet noe. Det sier han i hvert fall selv:

I can't say much due to security reasons, obviously it's something really innovative and will revolutionize multiplay. but that's all i can say, i cant tell you specifics yet -- I can drop hints though, so perhaps you can piece the puzzle togeter... give it some personality.

Redigert: Han sier "obviously it's something really innovative and will revolutionize multiplay" og "give it some personality". Det kan virke som at det Nintendo/Warp Pipe driver med er noen veldig unike saker. Kanskje noe helt nytt som ingen har tenkt på.
 
#23
Opprinnelig skrevet av NintendoFreak @ Warp Pipe Forums
If you complete this quiz you get this picture(Don't click if you want to do the quiz for yourself: I put it as a link instead of making is appear on the page for this reason).

And then there's also http://www.demasked.com. Note the Warp Pipe favicon
Det var de to nye ledetrådene. Noen som får noe fornuftig ut fra det?
 
#24
Hvis man kikker litt nøye til venstre i bildet, kan man se at det står "www". Altså noe med internett. Oppdaterer dette innlegget ettersom jeg finner noe mer (om jeg finner noe mer, da.)

Oppdatert: I midten av bildet står det

d
e
m
a
s
k
e
d

eller demasked.
Til høyre i bildet står det .com
Jeg prøvde å gå inn på www.demasked.com. På denne siden er det et bilde. Får noen noe ut av det? Det er i hvert fall sikkert at denne siden tilhører Warp Pipe, siden rør logoen deres står oppe ved urlen i adressefeltet.

Dette er bildet som ligger inne på demasked.com


Redigert: Oy, ser GombaC allerede linket til demasked.com i sitt forrige innlegg. Beklager, det så faktisk ikke. :flau:
 
#26
Nok en av disse syke nintendo hypene på gang igjen. Husker ikke hvor mange av dem som svirret rundt her på forumet i sånn ca et år etter gamecubes release om de store nyhetene nintendo skulle komme med den og den datoen som aldri kom...

Men for all del denne gang kan det jo være rett, og hvis det blir online spilling med DS så kan det være at også jeg begynner å fatte litt interresse for ds´en.
 
#27
Det er noe rart med øynene på demasked.com figuren. Ser litt anime-aktig ut eller en mario figur kanskje...
 
#28
You're lost in the woods of a city, and you know there are others there. But how do you know they're there if you're lost? I know the answer.

Jeg har stusset en god del på denne kommenaren fra Chad. Det kan nesten virke som at svaret på dette spørsmålet også er svaret på hele mysteriet... Så var det å finne svaret da. Denne kommentaren passer også til dette bildet:



Her er det en skog rundt fyren, og en by inne i hodet hans. Jeg er forvirret :(
 

SHDR

Gullmedlem
#29
Svaret er selvsagt at hele stasen er en stor, mektig syretripp. Step back, people, there's nothing to see here ..!

Dette er faktisk enda mer balle enn Bungies ilovebees.com-kampanje. Nintendo skal ha for innsatsen.

A propos ...

Have you been stung by a bee?
    I love bees.
    Yes.
    No.
    Bees?
Ikke en referanse, vel? Kanskje enda et lite Halo på DS-hint? Eller kanskje bare en referanse til kampanjens inspirasjonskilde, den meget intrikate Halo-saken.
 
#31
Les dette folkens! (sikkert mange her som har gjort det allerede, men)
Nintendojo gjør et lite intervju med Chad. Her er et lite utdrag:


ND: So what exactly are you guys working on?

Chad: I can't give you any specifics, though I can confirm you that Warp Pipe Technologies is working on a service that will launch globally; North America and Japan Q4 of 2004, and the rest of the world Q1 - Q2 of 2005.
Besynderlig. Akkurat rundt DS' lanserings tider i de forskjellige deler av verden

ND: And what is the significance of the images that have been littered about the web since Monday? Is there any significance beyond the ambiguity?

Chad: Yes. There is more than meets the eye. I think you would understand more if you knew my background. To put it bluntly, tunneling GameCubes is, by far, not my greatest achievement.

ND: Has Nintendo approached you to work on a special sort of project?

Chad: No comment.
 
#32
Jeg prøver å ikke håpe på for store ting, men blir nok likevel skuffa hvis dette viser seg å være ingenting... Artbart er det uansett =D
Uff, jeg kommer til å få mareritt om demasked.com-bildet i natt.
 
#33
er det DS som han sånn batteri ting man fester til armen?
isåfall kan det hende gps enheten er festet til denne.
(er ikke helt up-to-date når det gjelder håndholdte konsoller)
 
#35
Folkens, vi er ofre for en type reklamekampanje som er veldig populær nå for tiden. Man bruker internettressurser til å lage et "mysterie" rundt produktet man vil reklamere for, og får tonnevis med gratis pr av nettsider som omtaler/prøver å løse mysteriet, samt at man oppnår at tusenvis av potensielle kjøpere går rundt med tanker om produktet i underbevisstheten dagen lang. Dette betyr jo ikke at man ikke kan/skal more seg over showet Nintendo & WarpPipe har satt istand, men vær klar over at det er nettopp det; et show.

Hva jeg tror det handler om? Virker på meg ganske åpenlyst at WarpPipe skal drifte en online-service a'la battle.net for Nintendos kommende DS og prosjektnavn N5. Intet mer, intet mindre.
 
#36
Opprinnelig skrevet av Akuma@01.10.2004, 20.20
i kildekoden er det en link http://www.demasked.com/RSS.xml og der står det en kommentar: Look around, what do I see? Nothing and nobody but me. Who am I? med tittelen Lonely.

Er det noen som får noe ut av det, eller om det i det hele tatt har noe med saken å gjøre.
110987​
Hva med:
<title>Transmission #2</title>
<description>yats ti ekam nac uoY .thgirlA .nus nellaf eht nI .snoisneherppa fo srorrim era sevlesmeht ohW .sworc fo hceeps eht dna syad gnirps gnol fO .yranoitcid a s'niarb ym esuaC .yrassecen s'noitavrats erehw ecnanetsus sdneL .ssenyadyreve ym ni seloh eht hguorhT .tsurt otni mrof nam eht gnirb nac uoY .nedrag deteiuq eht dnoyeb tuO .ot smrofnoc ydob ruoy sriahC nekorB</description>
<link>http://www.demasked.com/transmission2.jpg</link>

Det gir oss dette bildet:


Og teksten:
Broken Chairs your body conforms to. Out beyond the quieted garden. You can bring the man form into trust. Through the holes in my everydayness. Lends sustenance where starvation's necessary. Cause my brain's a dictionary. Of long spring days and the speech of crows. Who themselves are mirrors of apprehensions. In the fallen sun. Alright. You can make it stay.

Den som får noe vettugt ut av det skal få et vennskapelig dask på baken.
 

SHDR

Gullmedlem
#37
Opprinnelig skrevet av Larsern@02.10.2004, 08.15
Folkens, vi er ofre for en type reklamekampanje som er veldig populær nå for tiden. Man bruker internettressurser til å lage et "mysterie" rundt produktet man vil reklamere for, og får tonnevis med gratis pr av nettsider som omtaler/prøver å løse mysteriet, samt at man oppnår at tusenvis av potensielle kjøpere går rundt med tanker om produktet i underbevisstheten dagen lang. Dette betyr jo ikke at man ikke kan/skal more seg over showet Nintendo & WarpPipe har satt istand, men vær klar over at det er nettopp det; et show.

Hva jeg tror det handler om? Virker på meg ganske åpenlyst at WarpPipe skal drifte en online-service a'la battle.net for Nintendos kommende DS og prosjektnavn N5. Intet mer, intet mindre.
111202​
Selvsagt. Men ledetrådene leder stort sett til noe, derfor er det av en viss relevanse for riktig interesserte. Fulgt med på ilovebees.com? Det er utrolig hva du finner ved å titte gjennom .jpg-bildene der med en god hex-editor. Dette er samme type moro. Noe å gjøre mens jeg har det kjipt på jobb. :)
 
#38
Om Nintendo selv er med på å skape dette mysteriet, så må jeg si at det er temmelig ulikt dem. Men bevares. Det funker som bare juling, i hvert fall på meg. Jeg satt oppe til 03:30 i natt og leste på diverse fora om denne saken. Etter det orket jeg ikke sitte oppe lenger, siden hodet mitt var i ferd med å eksplodere etter all lesningen.

Buku: Godt jobba. Jeg har faktisk ikke sett noen andre som har funnet det, og jeg har som sagt lest en del på andre fora (kan ha vært så søvnig at jeg ikke har fått det med meg da).

Chad har fått seg ny bildesig. D og S er uthevet.
 
#40
GameCube er online, Nintendo gidder bare ikke å satse på det. Frem til nå vet jeg kun om et spill som er online på GC og det er Phantasy Star Online - et multiplatform-spill.