Er alle hemmelighetene bak DS avslørt

#61
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@04.10.2004, 18.29
Her kan dere laste ned filmen. Det kan jo være at noen her får noe utav den. ;)
112054​
Luigi's Mansion Online?

Dette blir bare mer tull. Jeg venter på noe offisielt, om det skulle komme.

Ser fram til pressekonferansen 7. oktober. Da får vi i hvert fall vite lanseringstitlene.
 
#62
Virker jo som om han leter etter noe, så jeg vil tro at det hele dreier seg om online spilling, som trodd fra byrjan.
 
#64
Filmen viser en kar iført hvite klær som går rundt og leter etter noe.
Mens han leter kommer noen få klipp av en dør/heis som åpner seg, kanskje det vil si at vi snart kommer til å finne ut av dette irriterende mysteriet? Håper det.
 
#66
Opprinnelig skrevet av Freezar@05.10.2004, 08.50
Filmen viser en kar iført hvite klær som går rundt og leter etter noe.
Mens han leter kommer noen få klipp av en dør/heis som åpner seg, kanskje det vil si at vi snart kommer til å finne ut av dette irriterende mysteriet? Håper det.
112341​
Bra teorie det, vi er enig i aty han definitivt leter etter noe, og siden det er online, vil det si at han leter etter noen å spille med. Rommet derimot, tror jeg kanskje skal illustrere ett slags hub, hvor alle som vil spille møtes. Altså ett møterom. Heisen som åpner seg tror jeg kan tydes på at det snart vil bli folk å møte. This ish Exchiting, yesh?
 
D

Deleted member 365

Gjest
#67
OK folkens..

Hvis dere ser på den filmen legger dere kanskje merke til den aller første lyden til den aller siste. De halveis lange buldre lydene.
Hvis dere teller antall ganger og bruker Hver sånn lyd som en slags bokstav så er det nok harde lyder til at du kan skrive NINTENDO DS!

 
D

Deleted member 365

Gjest
#69
Jeg la merke til at Lydene gikk ganske mange ganger.
Og meningen med disse greiene er at man skal tenke andre veier enn det man vanligvis ville gjort.
lyden var rar så jeg tenkte. hey. kanskje det går ann å spille den baklengs. også satt jeg og nynnet nintendo ds for meg selv og det var da jeg la merke til det.

PS! det var forresten ingenting jeg la merke til når jeg spilte den baklengs. men jeg prøvde ikke og øke visse frekvenser som kanskje ville ha gjort at vi hadde hørt noe. Men kan prøve og eksperimentere litt etterhvert.
 
D

Deleted member 365

Gjest
#70
Ok.. Her legger jeg kun ut de lydene som er mellom de skurrelydene. hvis det er noen som har peil på hva som kan gjøres med dem gjør det å rapporter.

Disse går da i riktig vei.

jeg har prøvd baklengs men hører ikke no.

ds lyd
 
#71
Jeg tviler litt på at det skal være nødvendig å bruke masse rare programmer for å finne budskapet i filmen. Chad sa i hvert fall at alle sporene i bildene skulle kunnen sees med det nakene øyet. Man trengte altså ikke masse programmer for å finne ut av noe. Så jeg tviler litt på at man trenger det til denne filmen.
 
#73
Jeg tviler Lodin. Legg også merke til at de selger Balloon Trip der, såvidt jeg husker ble kun annonsert som en tech-demo.

Gamespot har en sak gående på dette de også.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#74
Agradula: lyden du hører i bakgrunnen på filmen er fra sangen "The District Sleeps Alone Tonight" av The Postal Service. Knakandes god låt btw...

BTW2: Dette ble confirma noen sider tilbake på N-Sider threaden ja

Og som Chad sier, vi overanalyserer ALT FOR MYE. Vi burde lete etter budskapet her, ikke om ting sier "satan lever, satan lever, løsningen på demasked er ..." om det spilles baklengs...
 
#75
Kanskje det har noe å gjøre med 'kameraet' i rommet med døra nederst til venstre? Det fokuserer jo mye på øverste del av bildet..
 
#76
bilde

Fant dette bildet på Gamespot i dag. Jeg så en svart prikk på bildet som ligner litt på Bowser, men det kan være noe helt annet også. Nintendo pleier jo å være litt morsommme når det gjelder sånne ting..
 

Lodin

Der Waaaah
#77
Ehhh nøyaktig hvordan greier du å få det til å se ut som Bowser? Beste jeg klarte var å skru opp kontreasten så jeg fikk dette:
 
#80
Opprinnelig skrevet av Revan@05.10.2004, 09.50
Marionette! Mario på nett! Eller har vi funnet ut av dette?
112351​
Jeg tror denne teorien har blitt avkreftet av Chad eller Dean. Men jeg ser ikke bort ifra at det kommende Mario 128 får en eller annen form for online-støtte, vel og merke om det blir sluppet til Revolution og ikke til Cube.
 
Topp