F.E.A.R.

SHDR

Gullmedlem
#61
Glem det ... litt nip/tuck på driver-fronten sørget for en ganske annen opplevelse. Ny oppløsning, alt annet så høyt som VRAM-en min tålte, og røveren kjører rent som en spedbarnssamvittighet. Og dette får foreløpig min ettertraktede "bedre enn svette baller"-pris. Mye av situasjonene som krevde bruk av bullet-time for å funke, men hey, jeg nekter aldri å bruke slikt. Forvrengningseffekt på granater er alltid kos, den jævla sekvensen i gangen var flott selv om den ikke skremte meg like mye som stigen. Damn.

En viss energirifle skapte definitivt sus i serken, og et spill med våpen som åpent kaller seg "penetrator" får pluss i min bok. Motstanderne fikk aldri demonstrert sin fantastiske AI for min del, ettersom jeg sekundet etter å ha fått energirifle begynte å plukke ned folk på meget skjell(ett)settende manér. Dette kjennes forferdelig ut som noe jeg virkelig kan komme til å like. Om fullversjonen dessuten får enda litt mer tukling slik at jeg virkelig kan tyne mitt allerede feberhete grafikkort til dets ytterste grenser er jeg i drømmeland, eller Swaziland, hvor det som kjent lever negere. Og det liker vi. Svært godt.

Høye forventninger. Og det kjennes deilig å spille noe på PC igjen ... vært console only en stund nå, og dette minner meg godt på hvorfor jeg flesket til med slem PC i fjor, for ... damn ... dette er next-gen et godt stykke før tiden, på halvannet år gammel maskinvare som allerede den gangen var et lite stykke under bleeding edge. Jeg trenger litt mer koseprat med grafikken og et litt mindre trøtt og ekkelt sinn for å virkelig sette pris på utseendet på røveren, men så langt, meget knall.

Jeg kjøper det. Vennligst stand by for omtale. Så får jeg håpe jeg ikke blir for revet med av at grafikkhoren i meg plutselig fikk store skarpe tenner og leppestift over hele trynet.
 
#62
Hm... Har nå prøvd demoen og spillet virket egentlig bare som et helt ok spill med en del fete effekter, slik som glasrutene med bølger i o.l. Men det var ikke akkurat spess skummelt. slik AvP 2, fra samme utvikler, var, derfor ble jeg ganske skuffet. Skvatt litt når ho jenta plutselig dukka opp rett foran meg i den stigen, men ellers var det litt... Ja, litt for mye kanskje. Jeg hadde blitt mye mer skremt om Monolith hadde presset inn litt mer action, og kanskje fjernet en del av alle skremme-elementene. Da hadde jeg kanskje blitt mer opptatt av å se etter soldater, og ikke den lille jenta, noe som ville gjort det mer spesielt når hun kom, og at på til mer skremmende.

Ellers var det jævlig fine effekter som kom etter kulene i bullet-time. Og ikke minst den "bølge i luft"-effekten som kommer fra granatene. Også våpenarsenalet var utrolig stilig, med strømgevær og sånn. Og banen var jo nydelig designet. Var bare stemningen som ikke levde helt opp til hva jeg kanskje forventet.
 
#63
Jeg håper de lager noen store, åpne områder i spillet. noe à la det de gjorde i FarCry. en solid blanding av trange korridorer og store landskap - hvor sniperrifla var din beste venn :)
 
#64
dette er om spillegal sia..ble forbanna jeg ikke kunne skrive på en post i musikk

damn this site sucks
like my own socks.
cant write one shit
so whats the big deal whit it.
if you dont have enof post
you cant even rigth on the lost post.
what is this shit.i kind a joke,
delete this site or i will give you a fight.
even the startside are better then this
come on.cant you se it?
they all wanna live it.
damn im sicking tired of this place
im gonna live it for all my days.
good bye see you in hell and im telling you that you smell :tommelned:
 

Lodin

Der Waaaah
#65
Hva faen? Hvor kommer alle dere rasshøla fra?

EDIT: Du kan ikke poste i musikk og de andre forumene i generelt fordi du ikke har 100 poster.
 
#66
Opprinnelig skrevet av homey@11.08.2005, 15.03
dette er om spillegal sia..ble forbanna jeg ikke kunne skrive på en post i musikk

damn this site sucks
like my own socks.
cant write one shit
so whats the big deal whit it.
if you dont have enof post
you cant even rigth on the lost post.
what is this shit.i kind a joke,
delete this site or i will give you a fight.
even the startside are better then this
come on.cant you se it?
they all wanna live it.
damn im sicking tired of this place
im gonna live it for all my days.
good bye see you in hell and im telling you that you smell :tommelned:
250153​
hahaha å herrejemini det der er god engelsk
 
#67
Kanskje norsken er verre? :(
 
#69
Opprinnelig skrevet av Lodin@11.08.2005, 15.09
Hva faen? Hvor kommer alle dere rasshøla fra?

EDIT: Du kan ikke poste i musikk og de andre forumene i generelt fordi du ikke har 100 poster.
250154​

vet det..det er det som irritere meg noe jevlig.må ikke tru jeg gidder å skrive 100 poster.kanskje jeg kunne skreve en hver dag.men det hadde tatt hundre dager.jeg vil skrive i musikk akkurat nå :ehm...:
 
#71
Opprinnelig skrevet av Shadar@11.08.2005, 15.28
Dersom det er Battle-emnet du driver og sikler over kan du jo øve deg på å skrive skikkelig norsk eller engelsk i resten av forumet før du går løs på de største norske ordveverne siden De Tre Store.

Se på de 100 postene som en slags ... garanti. De fleste som ikke passer inn her gir opp lenge før de når 100 poster.
250165​


bare holl du kjeft wanna be neger.nå når jeg skriver bokmål blir jeg nesten kvalm.liker ikke å være bokmålhomo.holl deg på neger forumet ditt..der du hører hjemme..prøv å slå sushi(sikkert feil skreve så du trenger ikke kommentere)han flår deg levende :D
 
#75
Når jeg starter FEAR demo'n, så blir skjermen først svart i 1 sekund, så blir den gråsvart..og slik blir den..Er det slik på denne demo'n at den trenger 8 Gb freespace eller noe?
 
#76
Utrolig nok får jeg artifacts hvis jeg skrur grafikken ned, noen som har noen tips?
 
#77
Jeg har prøvd FEAR SP og MP, men når jeg starter det, så blir hele skjermen svartgrå. Jeg har prøvd å vente en stund, trykke Esc/space/enter ..etc. Ingenting funker.

Dette skjer:

1. Jeg starter opp spillet, altså dobbel-trykker på FEAR.exe shortcutten.
2. Spillet startes opp.
3. Skjermen blir svartgrå.

Noen som kan hjelpe meg?

Takker så meget.