Fallout 3 [PC, 360, PS3]

Jeg skal hovedsaklig spille Fallout 3 på ...

• Totalt antall stemmer
    94

Lodin

Der Waaaah
Tipper fyren spiller på letteste vansklighetsgrad siden man one-hiter folk i Oblivion lett der. Legg på litt bloody mess og det erke tvil om at huene spretter av hver gang.

oma

Village Drunk
Ditto. En liten baklengs salto er ikkeno i forhold til noen av dødsanimasjonene i de gamle spillene. :)
Doesnt make it better ;) - ikke at jeg skal fokusere på det som en slaks "feil", men det ødelegger litt stemningen, slik som ansiktsanimasjonene som ikke er spesielt levendes heller

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg synes tvert om det "gjør stemningen bedre". Jeg har begynt å glede meg aktivt til dette nå. Jeg driter i ansiktsanimasjonene, selv om de ikke er så bra som de burdte vært. Mange av dagens spill har generiske NPC-er uten at det gjør noe nevneverdig for opplevelsen.

Det som er litt dumt tatt i betraktning av de gamle Fallout spillene var det nettopp detaljerte ansikter hos noen spesielle NPC'er som var og er en stor del av sjarmen med Fallout serien.
Bethesda faller bort fra det utifra de gameplay videoene, men har gjort mye bra også da.

Blir nok å spille dette på kjeksboxen og håper det blir like bra som vist på smakebitene.

Novastrum

Feminist-elitist
Noen som vet om de har dumma ned kontrollene på PC istedenfor å lage eget interface for mus og tastatur?

Lodin

Der Waaaah
Vil tippe kontrollen blir nogenlunde lik Oblivion med en ekstra kanpp for å skru på turnbased greiene.

Sånn ellers delte Bethesdaa ut en autentisk overlevelsesguide på PAX. Den kan man titte gjennom her.

Jeg ble litt forelska når fyren fant frem den hydrauliske hanska og denge folk. Fy faen!

Lodin

Der Waaaah
Dobbelpost fordi det på PAX er blitt bekrefta at det er unger i spillet og man kan drepe dem. Dette er derimot jævla vanskelig siden de er ekstremt gode til å dukke og stikke av. Ikke er det særlig lurt heller siden man får child-killer stempelet på seg som i tidligere spill og hele verden hater en som følge.

Hadde vært nogenlunde interessant å fått opp en poll på hva slags konsoll/PC folk skal ha det på, altså å integrere inn en poll i denne tråden ?

For min del tror jeg Xbox360 er det beste valget og med de gameplay vidoene vist fra Xbox360 så tror jeg det blir helt okey. :D

Novastrum

Feminist-elitist
PC, selvsagt. Mus, tastatur og 1920x1200 på 26" PC-skjerm. :D

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Xbox360 selvsagt. Sitte i en comfy sofa med en kontroll og headset foran en 46" TV. :D

D

Deleted member 91

Gjest
Ikke helt bestemt meg ennå. For en måned siden hadde det vært 360 uten tvil, men nå som jeg har ordentlig PC under hus, hersker det litt mer tvil. Achievements er selvfølgelig chill, men mods er jo et jævla godt argument i et spill som Fallout3. Får nesten se litt etterhvert.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Her blir det PC-utgave, gitt. Spilte litt GTA IV i kveld og ble minnet på hvor sterkt jeg hater det når utviklere dytter maskinvaren så den konstant står på kanten av stupet bare man finner på litt sprell.

Blir nok 360...mest fordi jeg ikke har pc.

Er det folk som foretrekker 360-utgaven bare pga. achievements og gamerscore? Er det mange av dere? Jeg blir bare like forbløffet hver gang når folk buker achievements og gamerscore som et argument for å kjøpe 360-spill, mest fordi jeg syns hele opplegget er total uinterressant.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Da veit du nøyaktig hvordan det føles for oss andre når du driver og prater om at du spiller Football Manager.

Iceburn sånn forresten.