Fallout 3 [PC, 360, PS3]

Jeg skal hovedsaklig spille Fallout 3 på ...

• Totalt antall stemmer
    94

Lodin

Der Waaaah
Det er en kommando som setter en ned til level 19 igjen uten at man taper noen stats eller perks ja, men juuuks. ;)
~ for så player.setlevel 19

Novastrum

Feminist-elitist
Vil det f.eks. funke å skrive level 14 også?

Lodin

Der Waaaah
Ja, men jeg vil tippe du kun kan ta perks med krav om at man er level 14 eller mer. XP krav vil selvfølgelig og gå ned.

Sånn ellers, runna'd. Skjønner virkelig ikke hvorfor alle bitcher over den slutten.
Er nå sånn de alltid har vært i Fallout. Når man er ferdig med siste mission slutter det og man får et recap.
Riktignok mongo at man ikke kan sende inn Fawkes i kammeret, men men.

Jante

privileged CIS shitlord
Riktignok mongo at man ikke kan sende inn Fawkes i kammeret, men men.
Mhm.
Særlig når man har brukt han til å unngå å dø av radiation tidligere i main questet.
:argh:

Du kunne enkelt ha lagt til at Fawkes ble kverka av Brotherhood of Steel bare fordi han er mutie, eller at han splitter lag med deg utenfor Citadel av akkurat den grunnen. Han var ikke saa alt for noedvendig til den siste spurten med tanke paa Liberty Prime som gikk rundt og monstervoldtok alt paa sin vei.

Lodin

Der Waaaah
De som tidligere var damer før de ble omgjort til mutanter har sikkert mindre fingre.
Fawkes
var dame btw. :sneaky:
Enten det eller de bare kapper av trigger guarden på rifla siden jeg tror mutanter driter tynt i våpensikkerhet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn ellers kan de som vil ha Google-kart over Capital Wasteland kikke her.

Dette høres sikkert veldig dumt ut, men google hjalp meg ikke (noe som får meg til å tro at jeg har oversett noe latterlig enkelt). Uansett: hvordan plasserer man ting på hyller, skrivebord og denslags? Fikk først huset i Megaton nå, og tenkte jeg skulle pynte litt. Forestilte meg at det bare ville være å droppe items mens jeg sto rettet mot f.eks et skrivebord, men da detter jo bare tingene på gulvet. Så, ja ...

Novastrum

Feminist-elitist
Pek på tingen og trykk "Z" for å plukke opp. Z igjen for å slippe. Minner meg om hvor genialt Z var. D;

(Dette var forøvrig omtrent 1:1 oppløsning for oss med treige 486-maskiner. WOOO!!! )

Lodin

Der Waaaah
Så da må du bruke grab knappen (og vi vet ikke hva du har mappa den til) og sette shizzelet manuelt på hylla. Akkurat som i Oblivion.

Xbox 360 D;

Edit: Og der var google behjelpelig. Høyre tommelknapp. Takker.

Lodin

Der Waaaah
Neger, det kommer foreløpig tre ad-ons til PC og 360 utpå nyåret, hva nå?
-Operation: Anchorage. Enter a military simulation and fight in one of the greatest battles of the Fallout universe – the liberation of Anchorage, Alaska from its Chinese Communist invaders. An action-packed battle scheduled for release in January.
-The Pitt. Journey to the industrial raider town called The Pitt, located in the remains of Pittsburgh. Choose your side. Scheduled for release in February.
-Broken Steel. Join the ranks of the Brotherhood of Steel and rid the Capital Wasteland of the Enclave remnants once and for all. Continues the adventure past the main quest. Scheduled for release in March.
Hva nå? Jo, til PC slippes også mod toolsene etterhvert og de heter artig nok GECK. :p
YAES

Lodin

Der Waaaah
Continues the adventure past the main quest. Scheduled for release in March. Dette er det jeg lurer mest på. Får man fortsette med karakteren sin da eller?