[Multi] Fallout 4 er definitivt noe som eksisterer

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du kan lagre på USB også, hvis jeg ikke husker helt feil.
 

Lodin

Der Waaaah
De tre første DLCene er annonsert og eh.
I Automatron dukker en ny faksjon som sender ut en roboter til Commonwealth. Det kanskje mest spennende her er at man får bygge sin egen robot fra deler man finner og det kan jo være kult siden den virker veldig moddbar. Slippes neste måned.
I April dukker Workshop opp og denne har hovedfokus på mer ræl til settlements. Her er det stiligste at man kan bygge feller som kan fange alt fra Raidere til Deathclaws. Så kan man mekke sin egen arena og la svina slåss. Blir sikkert no gambling her.
Så i mai kommer Far Harbor som er et sted langs kysten av Maine. Dette er et helt nytt kart hvor du og Nick drar for å finne ei forsvunnet dame. Kan jo bli artig.
Det kipeste er at første mars går prisen for alle pakkene opp fra 30 til 50 dollars. Er no hørrmeri, men jeg ender vel opp med å coppe den før det.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Har begynt på Fallout 4 nå er på level 20 og kun gjort tre main quest (er det noe i veien med meg?) må si beste bruk av minne-sekvens siden Max Payne. Spørsmål ganske tidlig i spillet kan du joine Brorskapet av Stål (om du finner politistasjonen) vil dette blokere meg fra Minute Men eller Synths?
 
Tradisjonen tro med Bethesdaspill venter jeg med main quest til jeg har gjort unna mestparten av sidequestene og enkelt kan cruise gjennom main. Selv om mesteparten er tradisjonelle fetchquests i de samme variantene som før gjør jeg dem likevel, mest på grunn av utforskinga egentlig.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
kjøpe akkurat sesongpasset på PS4 og det eneste jeg fikk var ett statisk tema (bakgrunn) har jeg blit lurt/skjedd noe feil?
 
Bikka rundt 25 timer i går. Ikke spilt noe særlig av main quest, møtte først på Railroad i går - aner ikke hvor langt det tilsvarer. Fortsatt massevis på kartet igjen å utforske. Settlementsgreia og særlig bygginga er en haug med ræv. Er det noen vits i å gjøre det? Som i Skyrim gidder jeg ikke bry meg crafting, modding og sånt, får håpe på at jeg greier meg. Heldigvis har jeg wikian å støtte meg på, vet ikke om jeg hadde orka Bethesdaspill uten det.

Boston ser bra ut, og det er som alltid mye kult å oppdage i spillverden, men etter å ha blitt minnet på de beste questene i New Vegas blekner opplegget til 4 ganske mye. Føles nesten mest som et pliktløp nå. Blir det mer trøkk i main quest fremover som gjør det mer verdt å spille?
 
Kanskje du får fortsette for å finne det ut... meehehehhehhehehheheee.

Føler vel egentlig at problemet med slike spill er at mengden med shit å gjøre fører til at man blir så jævlig OP så alt for fort.
 

Lodin

Der Waaaah
Russerne som driver baren hyrer deg deg for å gjøre det ja. =D

Her er første DLC. Masse nye roboter å drapsdrepe og bygginga av din egen virker passe fet. Også ser det ut til at en gjøk fra 3 dukker opp igjen. Kommer neste uke.
The Machinist var han teite superhelten som slåss mot maurdama.
 
Finurlig bug i går. Peisa gjennom et Institute-oppdrag (Synth Retention) og questen skulle fullføres skjer ingenting. Gikk inn i rommet quest markeren ledet til, men ingenting trigges. Alt-tabber ut til Fallout Wikien som kan fortelle meg at dette er en vanlig bug, og at NPCen som var med i questen hadde falt i vannet og ikke kunne avslutte questen som vanlig. Konsollfolket må her da tilbake til åstedet og finne NPCen i vannet, mens vi med PC enkelt kan taste inn noe i consolen som fikser det. Bethesda, ass.

Ellers: Etter drøyt 40 timer oppdaget jeg først at jeg kan assigne folk til å gjøre ting i settlements. Faen så ræva og uferdig de greiene er.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Lol. Å koble sammen alle settlements med karavaner for å få tilgang til alle ressurser overalt er jo helt nødvendig for å gidde å holde på med det styret der.
 

Lodin

Der Waaaah
Automatron er ihvertfall ganske stilig så langt. Storyen er av de bedre i spillet og det er masse nye fiender. Ikke bare roboter, men og raidere med fetish for roboter.
Men best av alt er såklart at man kan dra av deler fra daue 'botter og modde dem på ADA, Codsworth og Curie. Evt. kan man mekke nye roboter. =D
ADA er egentlig en ganske standard Assaultron, men jeg bolta på rustning fra en Protectron og ga hu en minigun. For det kan man gjøre.

 

Lodin

Der Waaaah
Automatron fortsatte der det starta og er jævlig bra om litt kort. Uansett er robotbygginga en fantastisk utvidelse for spillet.
Den neste pakka ser dog ikke superspennende ut. Fantastisk for folk som faktisk gidder å knote med bygginga, men eh. Kan i det minste fange fine dyr.

E: Jo også når du skal utfordre The Mechanist så pass på å ha på Silver Shroud sine klær. Mekanisten er egentlig en baddie fra det hørespillet så det sier seg selv at ting blir lulz om du gjør det. =D
 
Sist redigert:
Jeg er vel den eneste som fortsatt spiller dette. Uansett gnudde jeg meg gjennom hovedquesten i går. Sida med Minutemen. Så gikk jeg tilbake og sida med the Institute. Må vel dure gjennom BoS og Railroad også.

Ser ellers at det er haugevis med quests og ting å gjøre som jeg ikke har gjort (companions har egne quests?? har ikke gidda å spilt med en) så kommer ikke til å legge det fra meg med det første.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Både quests og pulings (som gir bonuser).
 

Lodin

Der Waaaah
Dette kan bli artig. Ikke bare på Steam, men og på konsoller slippes moddene fjerde juni. Verktøyene som kun fins til PC er allerede ute i beta så det er sikkert folk som driver å diller. Så er spørsmålet hva som skjer når alt kræsjer fordi du putta pupper på Deathclaws og Nick. Alle som har brukt mods på tidligere spill fra Beth og også F4 vet at det alltid er et helvete. Er virkelig dette noe man kan utsette konsollbabbyer for?
Gleder meg til flere modder uheldigvis permanent herper harddisken deres og hele greia må formateres. =D