[Multi] Fallout 4 er definitivt noe som eksisterer

Lodin

Der Waaaah
Escape from Butcher Bay hadde en fantastisk kommentarmodus som viste noe av det samme. Det er masse noder man kan bruke og da snakker utviklerne om åssen spillet ble mekka. På en av dem trekker de kameraet ut til tredjeperson for å vise hvor fucka Riddick egentlig ser ut mens man spiller fra hans synsvinkel. De snakker om hvor utrolig vanskelig det er å mekke et FPS hvor du faktisk kan se hele kroppen til karakteren din og ikke bare armer med en gunner. De lurte faktisk utgivern til å la dem gjøre det fordi de hevda det var nødvendig for bitene hvor Riddick klatrer rundt på ting i tredjeperson.
 

Lodin

Der Waaaah
Si hva du vil om Trespasser, men de folka hadde et helt fantastisk konsept de ville mekke. Så viste det seg at datidens PCer ikke var i nærheten ved å kunne fullføre det. Alikevel har det utrolig mye sjarm i hvor herpa det er. Å spille det er som å se en skikkelig drittfilm som Manos.
Jeg sjøpte det fra noen her på forumet for noen år siden, med eske og det hele. Et virkelig klenodie innen spillhistorien.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Obligatorisk:



For dere som eventuelt ikke har sett Trespasser før, så er det et spill hvor du fant ut hvor mye liv du hadde igjen ved å skotte ned på hjerte-tattisen på den venstre puppen din.
 

Lodin

Der Waaaah
Immersion, dude! Man får og hele tida vite hvor mange kuler man har igjen i gunneren fordi Minnie Driver hele tida teller ned.
Som sagt prøvde dette spillet masse nye ting og stort sett alt var dust og gikk til helvete. Alikevel har jeg runna det og jeg elsker det. Om du faktisk setter deg ned med det og nyter hvor ræl alt er blir de få tinga som faktisk funker fete.
 
Beklager å fortsette off-topic, men til tross for elendig spillmekanikk gir det spillet en geniun Jurrasic Park-følelse. John Hammond (Richard Attenborough) kunne godt vært forteller i alle mine spill.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Da har jeg offisielt gått tom for ting å gjøre i Fallout 4.



For å få alle trofeene må man gjøre alle fraksjonene, og strategisk save og loade så man kan gå tilbake til et punkt hvor man ikke er fiende med dem.

Ellers får du de fleste cheevos gjennom vanlig spilling, men du vil nok ha en guide for å finne alle bobbleheads. Den vanskeligste er den som heter Benevolent Leader, hvor du må få et settlement til 100 happiness. Hvis noen vil gjøre denne er dette framgangsmåten:

- Kjøp den beste vannrenseren
- Det eneste som øker happiness er Trading Station, Clinic, Clothing Store og Restaurant. Kjøp den beste versjonen av disse. Det koster veldig mye caps så du vil nok save før du begynner på dette og loade når du har trophy. Så setter du alle som ikke plukker mat til å jobbe i butikk. Jeg gikk på klesbutikken og kjøpte alle hattene deres, så satte jeg en hatt på alle jeg visste jeg hadde satt i jobb så jeg skulle ha oversikt.

- Send alle kompanjonger vekk. Jeg hadde Cait til å plukke mat, men hun (og Preston i The Castle) ble utsatt for en bug hvor en NPC plutselig faller på ræv og "forsvinner" fra spillet i en stund, noe som gjorde at Food-staten gikk ned når det skjedde. Har det på video her. Eller enda bedre, send ut alle innbyggere som har et navn. I Sanctuary Hills har du en familie du ikke kan sende bort, og de liker å vandre vekk fra jobben sin for å hamre på en tilfeldig vegg. Jeg satt alle dem på mattjeneste. Jeg hadde tre på matinnhøsting og 18 jobba i butikk.
- Hvis noen i bosettinga har et oppdrag til deg må du gjøre det før Happiness vil gå opp. Mao kan du ikke bruke The Castle siden Preston har uendelig antall quests til deg.
- Putt opp masse automatiske forsvarsverk. Du vil ha over 140 i Defense.
- Dekk alle vegger hvor folk ferdes med malerier
- Ha en hund i bosettinga
- Ha mye tålmodighet. Etter at jeg hadde gjort alle overnevnte tinga kom jeg opp på 97 med en pil opp. Denne øker sinnssykt sakte så jeg lot spillet stå på over natta. Kl 0550 (PS4-en tar automatisk et skjermskudd når du får en trophy) dinga jeg Benevolent Leader og Platinum.

Såframt jeg har funnet alle andre quests (sikkert ikke), så har jeg kun quests som gjentar seg fra Railroad og Minutemen fram til DLC-er kommer. Avslutta på level 60. BTW, kjøp deg til Rank 4 i Armorer og Science så du kan lage Jetpack på Power Armoren din. Det eier.

En annen ting er at spillet bare kræsja tre ganger på godt over hundre timer. Framgang!
 
Er vel to quest-givers som Thin nevnte, blant annet. Mistenker også at BoS rocker no random shit, greia ser hvertfall aldri ut til å slutte.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ja, Minutemen sine består f.eks av at du snakker med en settler i en bosetting og så sier han at på et eller annet vis selv om du har puttet vegger rundt hele byen med laserkanoner og spotlights, så klarte en super mutant å snike seg inn og kidnappe noen, så du må dra til X for å slippe dem fri.

Du kan også ta over settlements i BoS sitt navn, levere technical documents og blodprøver til to forskere på Prydwen, og gjøre eskorteoppdrag.

Railroad sine er mest å drepe coursers og cleare ut safe houses.

Institute har sikkert og noen men jeg utforska ikke det noe særlig.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Professor Goodfeels ... Verdt hele prislappen
 
Rekrutterte Strong i går. Forvilla meg inn i det jævla tårnet og innså raskt at jeg ikke var i nærheten av godt nok utstyrt for å klare å komme meg gjennom til toppen, så vi takker øvre makter for quicksaves. Syns forøvrig jeg kommer over brukbare våpen hele tida, men det går dårlig på armorfronten. Løper enda rundt i vault suit med noe dilldall på armer og ber. Power Armor har jeg glemt helt av, men det er rævva uansett.

Sidequestene er så langt litt småskuffende, kan ikke si det er stor variasjon fra de forrige spillene. Mye fetchquests og raiders som må kverkes her og der. Hadde håpet på en litt mer spenstig story sånn sett, men vi får se om det løsner nå som jeg har kommet til Diamond City.
 
Er vel ikke så veldig mye mer spennende enn dilldall på armene gitt, med mindre du kjører hele drakter, men det er ikke like moro.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
ImageUploadedByTapatalk1450610842.791998.jpg

Faens dicks. Greit med bleed-våpen, men faens dicks
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Jiiz. Brukt såpass lite tid på ps4 at jeg sånn egentlig ikke har fått med meg at den er der... :(
 
Det finnes helt sikkert en enklere løsning, men har så langt brukt share, save to facebook, private (bare jeg kan se bildet), åpne pc, lagre bilde og så dele.