FF-ordlisten

EagleJin

Bear Necessity
#64
Potion+, FFVIII -
Får du ved å mikse 10 potions med Medicine-mikseren.
 
#66
Quadricorn

Fiende fra Final Fantasy X-2. Dette er vel den dårligste fienden av rasen med de karakteristiske fire hornene på ryggen (hjelp, husker ikke hva den rasen kalles!). Quadricorn har relativt lav HP, og er en lett fiende. Den angriper kun med fysiske angrep.
 
#72
faen så kjedli, du kan ikke skrive mer enn et innlegg hver dag....teit, nå kommer jo de bokstavene jeg kan...*grine* ta heller at det må minimum være en annen som svarer etter ditt svar før du kan svare igjen
 
#73
... Eller ikke.

Unusual Potion
Denne medisinen er en av ingrediensene som opprinnelig skal hjelpe Regent Cid med hans 'kroppslige problemer'. Doktor Tot ber Zidane Tribal om å finne akkurat denne medisinen, noe han forresten gjør når han slår av en prat med Cinna i «Theatre Avenue». Faktumet er dessverre at legemiddelet som doktor Tot gjør i stand, gir snarere en forverret effekt på Regent Cid.
 
#74
Vicks
En av MagiTek soldatene som eskorterer Terra til Narshe for så å bli terminert av den frosne Esperen.
 
#75
White materia.

materia med holy magic som visst nok redder verden fra meteor i VII.
 
#76
Opprinnelig skrevet av Soth@28.03.2004, 15.44
faen så kjedli, du kan ikke skrive mer enn et innlegg hver dag....teit, nå kommer jo de bokstavene jeg kan...*grine* ta heller at det må minimum være en annen som svarer etter ditt svar før du kan svare igjen
Vet du hva? Det bryr vi oss fint langt opp i anusen om.
Godta reglene, eller dø! Husk det er jeg som må redigere inn alle ordene. Kan ta litt tid om emnet blir spammet sønder og sammen.
 
#77
X
X er det romerske tallet for 10, som er FFX = Final Fantasy 10.
Og FFX-2 = Final Fantasy X-2.

Sorry men jeg kunne ikke noe bedre, alt annet er tatt fra før.
 
#80
Opprinnelig skrevet av Xenon@28.03.2004, 18.23
X
X er det romerske tallet for 10, som er FFX = Final Fantasy 10.
Og FFX-2 = Final Fantasy X-2.

Sorry men jeg kunne ikke noe bedre, alt annet er tatt fra før.
Godtas ikke.
Det skal være i starten av et ord.

Man er ikke nødt til å poste her bare fordi emnet eksisterer. Kan du ikke noe på X, kan du overlate det til en annen. I Spillegals tilfelle blir dette svært ofte Solitz.

X er neste bokstav, etter X følger A, soden Z er tatt