Opprinnelig skrevet av MadCow@16.06.2005, 18.28 Vet ikke om dette akkurat kan kalles en fighting video, men håper i alle fall noen liker den litt allikevel. (Ja, det er fra T5)
Kings 3+4 nå er ganske fin for slikt. 1+4 er vel ikke så ille den heller. Ikke hvis en tar 1+4, tech-roll, backroll eller no lignende. Vet ikke i t5, men i TTT i hvert fall hvis man tok 1+2 for å bli backturned, så 1+2 et par ganger (uten å treffe motstanderen. Han/den dukker eller no) så tar King til slutt vanlig 1+2 fra side til side uten å komme framover eller bakover. Ganske morro stash det der.
Jeg har én kommentar å komme med right away. Ser dere meg gjøre noe annet enn fierce og roundhouse såfremt jeg ikke gjør spesialangrep? Ikke det? La oss bare si at det er en uvane jeg har kommet meg ut av nå. Nå er det variasjon over hele fjøla ...
Hehe..ble vel kanskje litt vel mye hopping på meg i hvert fall.. (sorry Eagle..jeg kommenterer det jeg) Har blitt en stygg vane å hoppe prøve-på-parry :svette:
Shadar: Ok, hvis det ikke gjelder en hel kamp er jeg med
EagleJin og jeg fikk en bra kamp i dag (Gouki vs Ken), som blir lagt ut om ikke så veldig lenge (?) Synes jeg fikk til ganske morsom parry der blant annet...
Har laget to stk med Nina, og hun er egentlig den eneste jeg kan godt nok til å lage en bra combo video. Men det begynner å nærme seg tiden for å lære seg en ny character godt, så vi får se da