Final Fantasy til PS3

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#41
Jeg håper virkelig det blir engelske stemmer til AC.

Er det forresten noen som vet hvor jeg kan finne tech demoene til FFVIII og FFVI?
 
#42
var det tech-demo av FFVI? Var det til PS1 det da eller?

FFVIII ligger hvertfall på IGN.
 
#45
har alltid vært en stor tilhenger av ffserien
er litt redd for at den nye produsenten skal ødelegge, slik som i ffx2
hvem produserer spillet
squareenix?
 
#46
Grunnen til at det er større sjanse for en remake av FFVII er fordi de viste tech-demoen enda en gang i Square-Enix party som var nå i august. Og da den var ferdig sa de ingenting om at det ikke skulle bli remake. Det er også naturlig å tro at en remake vil komme, siden de nå spyr ut FFVII-oppfølgere. Hvordan skal ellers folk som ikke har spilt FFVII få tak i det og oppfølgerens forhistorie? (Jo da de kan selvfølgelig kjøpe det brukt, men de fleste casual gamers kjøper ikke et 8 år gammelt spill med dårlig grafikk). Ja, og som dere vet er det blitt laget remake av alle de eldre spillene unntatt FFIII, men FFIII-remaken skal komme på DS-en i den nærmeste fremtid. Det vil si at det er kun et spørsmål om tid før vi får en remake av et av PSOne-spillene, hvis vi skal følge remake-mønsteret til Square-Enix.

Shigsy: Du tenker på FF SGI, et spill som var meningen skulle komme til N64, men det ble aldri noe av (på grunn av Squaresoft og Nintendo ikke kom til enighet). Uansett, så er en god del FFVI-karakterer med. Mer info her.
 
#47
Opprinnelig skrevet av Gud@12.08.2005, 11.17
har alltid vært en stor tilhenger av ffserien
er litt redd for at den nye produsenten skal ødelegge, slik som i ffx2
hvem produserer spillet
squareenix?
250472​
Hva faen er det du preiker om? Hva får deg til å tro at det var Enix som "ødela" FFX-2? Og hvilket spill er det du sikter til?
 
#48
Opprinnelig skrevet av Agahnim+12.08.2005, 16.51-->
<!--QuoteBegin-Gud
@12.08.2005, 11.17
har alltid vært en stor tilhenger av ffserien
er litt redd for at den nye produsenten skal ødelegge, slik som i ffx2
hvem produserer spillet
squareenix?
250472​
Hva faen er det du preiker om? Hva får deg til å tro at det var Enix som "ødela" FFX-2? Og hvilket spill er det du sikter til?
250584​
[/b]
Uansett hva dere sier så var FFX-2 en katastrofe i forhold til FFX! =D
 
#49
Det er det nok ingen i verden som er uenig i. Hvis ikke spice girls har begynt å spille FF da.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#50
For å herpe all fremgang i emnet vil jeg tilføre at Ironfist eier, like hard som K999 og at FF1 er et drittspill. plx gievez V eller Vl :)
 
#51
Opprinnelig skrevet av Jesus+12.08.2005, 17.42-->
Opprinnelig skrevet av Agahnim@12.08.2005, 16.51
<!--QuoteBegin-Gud
@12.08.2005, 11.17
har alltid vært en stor tilhenger av ffserien
er litt redd for at den nye produsenten skal ødelegge, slik som i ffx2
hvem produserer spillet
squareenix?
250472​

Hva faen er det du preiker om? Hva får deg til å tro at det var Enix som "ødela" FFX-2? Og hvilket spill er det du sikter til?
250584​
Uansett hva dere sier så var FFX-2 en katastrofe i forhold til FFX! =D
250672​
[/b]
Jeg er ikke uenig med det, men jeg lurer på hva som får han til å være så skråsikker på at Enix har skylda ...
 
#52
Bare så dét er sagt, så var Enix faktisk en ganske respektert produsent i Japan.

Sånn. Kan diverse tullinger slutte å påstå at Enix ødela ting i FF-serien, nå? Tusen takk. :kos:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#53
Jammen de ødela jo alt får de ække Sqaure folk!!!!!!
 
#54
Enix står jo bak serien som har solgt mest av alle RPG-serier i Japan, og spillet som startet hele jævla J-RPG sjangeren egentlig så de skal man ikke kaste stein på nei.
 
#55
Jepp, Dragon Quest pwner FF i Japan. Her er et lite eksempel på nøyaktig hvor populært spillet er:

Opprinnelig skrevet av answers.com
The series is extremely popular in Japan. It's so popular that, following the release of Dragon Quest III in 1988, the Japanese Diet passed a law forbidding the release of new installments of the Dragon Quest series on any day other than a Sunday or a holiday, to prevent children from skipping school to wait in line for the latest Dragon Quest title.
http://www.answers.com/Dragon%20Quest

Jeg tror nok ikke Enix ødela noe, nei.
 
#56
Ingen fra Enix teamet var med på produksjonen til X og X-2. De holder seg til egne titler. X og X-2 og alt dette oppgulpet er det Square alene som lager.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#58
Jepp, da er det avgjort, folkens. Det blir remake av FFVII.

OMG TEH CLICKAGE