Final Fantasy til PS3

#81
Her er en link til Gamespots tanker om en FFVII remake.

Dette er bare tanker om det kan fungere eller ikke, det har ikke blitt bekreftet en remake som tufsen ...eum mener eksperten Ironfist mener, men det virker som det kan hende.

Mye bra poenger mot og for en remake, men jeg håper på en uansett.
 
#82
Opprinnelig skrevet av Tyrion@29.08.2005, 18.50
Her er en link til Gamespots tanker om en FFVII remake.

Dette er bare tanker om det kan fungere eller ikke, det har ikke blitt bekreftet en remake som tufsen ...eum mener eksperten Ironfist mener, men det virker som det kan hende.

Mye bra poenger mot og for en remake, men jeg håper på en uansett.
256165​
Helt enig. HÅPER det kommer en remake.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#83
Det gjør det, men det er veldig lenge til.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#85
 
#86
sansynligheten er veldig stor for at det kommer en FFVII remake til ps3. nesten 100% sikker. kjenner jeg square så er de alerede i gang med planlegging.
gleder meg sanseløst. :rulleøyne:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#87
Men de har sagt at de ikke skal lage FFVII-remake PS3, og de har også sagt at de ikke kommer til å lage remake før spillet ikke kan spilles på den nyeste konsollen. PS3 kan spille PS1-spill.

At det kommer en FFVII-remake en gang er omtrent 100% sikkert, men det vil ikke skje nå i nærmeste fremtid. Kanskje til PS4. Tiden vil vise.
 
#88
Jæj håper på en rimæjk a Fajnel Fæntesi X!!!1
 
#89
hei du svart ulv eller sort da sorry, ble bare dum av å lese det der...
da kan de like godt rimæjka FFXII som før det kommer.hva er vitsen??? det er like dumt... klarer du ikke å se grafikken på FFX...
hvis graffikk er så viktig da hadde jo FFXII kommet på ps3
ferdig
 
#90
HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Altså. Spiller du dum, eller er du virkelig så hjernedød? :ler:
 
#91
haha, det innlegget var faktisk ganske morsomt.
håper det er seriøst for da er det enda morsomere.
 
#93
Opprinnelig skrevet av GarlandG@06.09.2005, 12.46
Men de har sagt at de ikke skal lage FFVII-remake PS3, og de har også sagt at de ikke kommer til å lage remake før spillet ikke kan spilles på den nyeste konsollen. PS3 kan spille PS1-spill.

At det kommer en FFVII-remake en gang er omtrent 100% sikkert, men det vil ikke skje nå i nærmeste fremtid. Kanskje til PS4. Tiden vil vise.
258696​
Det vil si ca. 10 år fram i tid? Tviler egentlig litt på det... Hvis det kommer kommer det nok til PS3. Men hvem vet??
 
#94
hvis det sortulv sa var seriøst så er det jeg skrev fakta, det er ikke vits å remake et spill som har bra grafikk får faen. det blir som å si at de skulle remake Kingdom Hearts er det vits? gi meg en grunn til å remake FFX....
 
#96
*plystre* yes da... okey :rulleøyne:
 
#97
Opprinnelig skrevet av sortulv@06.09.2005, 19.59
HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Altså. Spiller du dum, eller er du virkelig så hjernedød? :ler:
258828​
jeg tror d er du som er hjernedød! hva er vitsen med å remake ffX :tommelned:
 
#98
Enda en?
 
Opprinnelig skrevet av risinguppercut+06.09.2005, 23.00-->
hvis det sortulv sa var seriøst så er det jeg skrev fakta, det er ikke vits å remake et spill som har bra grafikk får faen. det blir som å si at de skulle remake Kingdom Hearts er det vits? gi meg en grunn til å remake FFX....
258914​
[/b]

<!--QuoteBegin-Devil Gene
@06.09.2005, 23.20
jeg tror d er du som er hjernedød! hva er vitsen med å remake ffX  :tommelned:
258928​
:ler: :ler: :ler: :ler: