Hei husker dere meg? Jeg hakke spilt på en stund fordi kortet ble tomt da Playonline ville ha betaling >.< ikke nok med det men dagen jeg kunne betale slo lynet ned i Sandefjord og fukka vår inernett boks... Telenor garanterte at det ble fiksa på 3 dager.... det tok 5.....
Jeg frykter også det verste...at updaten har kommet og det tar så lang tid at jeg ikke får spilt idag... Der var updaten ja
fa**!!! pc'en min er blitt sent til reprasjon og nå har jeg fått den tilbake...problemeter at alt som var der er sletta inkludert FF XI.. og når jeg skriver in den ID'en jeg hadde funker det ikke og logge inn....fa**... hvet noen hva jeg må gjøre....eller er det eneste og ta kontakt med SE??
Opprinnelig skrevet av Zyrus the Virus@14.10.2004, 20.21 sa det i spillet og sier det her:
Når Ls'et heter Norwegianlifestream er NORWEGIANnøkkelordet vi har svensker i ls'et... det er litt rart..
problemer med svensker? montana feks inviterte svenske til ls før du i det hele tatt kom hit men men, lurer på om vi kanskje skulel laget ett nytt ls med navn Scandinavian Lifestream?
bare ett forslag.. kom med meninger pls
Hadde en jo masse dansker i linkshellet back in teh day. Er jo ikke noe problemer med dem. Siden Montanah inviterte han regner jeg med at han ikke er en n00b som visse andre her.
Opprinnelig skrevet av Tyrion@14.10.2004, 22.39 Hadde en jo masse dansker i linkshellet back in teh day. Er jo ikke noe problemer med dem. Siden Montanah inviterte han regner jeg med at han ikke er en n00b som visse andre her.
Nei da. Du er ikke en n00b, litt newb kanskje, men det er vi jo alle sammen i starten. N00b er jo noe ganske annet. Du har sikkert gode muligheter til å nå langt i et spill som dette.
Folk som kødder og er mye usaklige kan jo komme langt de og. Bare se på meg og Montanah