Final Fantasy XI

#82
Og hvor får jeg kjøpt en ekstra cd? Han karen på ram og rom sa det funka på hans pc...


PCn min møter kravene, og litt til.
 
#84
Ok ,nå har jeg løsningen på problemet ditt: Ta en cd rom fra Pappa / mamma / vennen / skolen / Vennen til vennen eller noen andre å pakk den i pcen. Etter på innstalerer du det ,og det blir fred å lykke... Grunnen til det er at du ikke trenger cd for å spille FFXI når det er instalert.
 
#85
hmm hvorfor skulle det hjelpe?
 
#88
Noen som vet når PVP versonen kommer?

Har lest om det på Squareenix, men lærte ikke mye av det.
 
#89
Når er det World passet går ut? Regner med at jeg ikke får Visakortet mitt før tidligst Lørdag.
 
#91
Du skriver vel Titan på world?

Det skal ta en uke før det går ut.

Du kan gjøre det på den harde metoden også. Tar ikke så veldig lang tid.

lag en character og når du kommer inn på handle gå tilbake til select caracther og da står det hvilken server du er på.

hvis det ikke er titan sletter du charactern og prøver igjen.

Jeg holdt på i 2 timer før jeg fikk titan, men jeg gjorde det på en mye hardere metode.
 
#92
Glemte å skrive noe på world, litt småforvirra av dette spillet, langt ifra hvordan det var å spille SWG.


Men nå er jeg hvertfall online, i windurst, kaller meg Hakara.
 
#93
spiller du nå hakara?
 
#94
Opprinnelig skrevet av Tyrion@02.04.2004, 10.10
Du skriver vel Titan på world?

Det skal ta en uke før det går ut.

Du kan gjøre det på den harde metoden også. Tar ikke så veldig lang tid.

lag en character og når du kommer inn på handle gå tilbake til select caracther og da står det hvilken server du er på.

hvis det ikke er titan sletter du charactern og prøver igjen.

Jeg holdt på i 2 timer før jeg fikk titan, men jeg gjorde det på en mye hardere metode.
hahahah.. jeg har laget rundt 5 karakterer.. og alle har havnet på titan første gang!!!!

TITAN <3 ME
 
#95
Har du fått visaet eller??
 
#96
Nei! Var akkurat ute og sjekka posten nå. De somler med å sende det. Nå har det gått to uker siden jeg søkte.
 
#97
Noen som kommer inn i dag?
 
#98
I dag fikk jeg koden til Visakortet. Skal prøve kontonummeret mitt og sjekke om det funker. Installerer nå.

EDIT:

HVA GJØR JEG MED ZIP KODEN? KOMMER MEG IKKE FORBI!

Edit:

Fiksa det.
 
#99
har du klart og komme inn enda cloud gal?

hva heter du? kom du inn på titan?
 
Nei, det gikk ikke. Jeg må nok vente til Visakortet kommer. Og det kommer sikkert ikke på en stund nå siden det er påskeferie og posten er stengt. :angry: