Final Fantasy XI

Opprinnelig skrevet av Spectre@17.05.2004, 23.17
AH= Auction House? Går det dårig med de?
Det er du som legger inn ting i AH og når ca 500-600 skal gjøre beta testen blir det vanskelig å fylle opp AH. 90% av all økonomien på XI foregår på AH, derfor blir det vanskelig for de få som skal gjøre beta testen.

Alle kommer sikkert til å starte samtidig, da blir det vanskelig.

Feks, du skal selge noen fire krystalls som selger for 1500 på en vanlig server.
I starten er det ingen som har bruk for fire krystallene for det starter man gjerne med i en senere level og med masse penger. Som sagt det blir vanskilg å få tak i penger.

Det her ble bare surr :( Det blir som å forklare hvordan børsen fungerer.

Opprinnelig skrevet av Tyrion+17.05.2004, 23.26-->
<!--QuoteBegin-Spectre
@17.05.2004, 23.17
Det er du som legger inn ting i AH og når ca 500-600 skal gjøre beta testen blir det vanskelig å fylle opp AH. 90% av all økonomien på XI foregår på AH, derfor blir det vanskelig for de få som skal gjøre beta testen.

Feks, du skal selge noen fire krystalls som selger for 1500 på en vanlig server.
I starten er det ingen som har bruk for fire krystallene for det starter man gjerne med i en senere level og med masse penger. Som sagt det blir vanskilg å få tak i penger.

Det her ble bare surr :( Det blir som å forklare hvordan børsen fungerer. [/b]
Men det gjeder vel bare beta testen?
Hvis de ikke skal lage nye servere når FFXI det kommer tl EU kommer vi til å spille med de nye fra EU?

Opprinnelig skrevet av Spectre+18.05.2004, 18.04-->
Opprinnelig skrevet av Tyrion@17.05.2004, 23.26
<!--QuoteBegin-Spectre
@17.05.2004, 23.17

Hvis de ikke skal lage nye servere når FFXI det kommer tl EU kommer vi til å spille med de nye fra EU? [/b]
Ja, det blir sikkert som når US releasen kom ut.

Det blir opprettet noen nye servere, men det er ikke noe spessielle verdensdeler som kan spille der. Alle kan spille på en.

Kan jo alltids hende at de lager separate servere men de tror jeg ikke.

Opprinnelig skrevet av Tyrion+18.05.2004, 18.33-->
Opprinnelig skrevet av Spectre@18.05.2004, 18.04
Opprinnelig skrevet av Tyrion@17.05.2004, 23.26
<!--QuoteBegin-Spectre
@17.05.2004, 23.17

Hvis de ikke skal lage nye servere når FFXI det kommer tl EU kommer vi til å spille med de nye fra EU?
Ja, det blir sikkert som når US releasen kom ut.

Det blir opprettet noen nye servere, men det er ikke noe spessielle verdensdeler som kan spille der. Alle kan spille på en.

Kan jo alltids hende at de lager separate servere men de tror jeg ikke. [/b]
Ok så alle i hele verdenen PC+PS2 kan spille sammen? Til og med de som sitter med en PS2 i japan og norge?

Ja. Ikke lag piramider, mod klikker.

He he ops!
Men seiøst det kommer til å bli sykt mange spillere etterhvert.
Spm er en Elvaan Ranger bra? Digger nemlig pil og bue!

Elvaan er en helt grei ranger, men Mithra er bedre. Det kommer ann på Dexterity som elvaan har endel av, men mitrha har mye mer.

Den europeiske beta testingen er bare for å teste hvor bra europeiske isp'er klarer seg mot de serverene som er nå, så de som får bli med på den spiller på de samme serverene som alle andre

Hvis du vil være RNG burde du velge Mithra eller Hume, Elvaan har ikke så god Agi.. (RNG burde ha AGI ikke DEX)

en venn av meg fikk det igår.
når vi prøver å skifte på knappene eller hvilken som helst confiq, skjer det ingenting. alt er som det var før, selvom det f.eks står at lyden av at man går er av, hører man den fortsatt.
veldig irriterende, fordi vi vill skifte på knappene.
noen som vet noe...?

Opprinnelig skrevet av Montana@19.05.2004, 10.28
Hvis du vil være RNG burde du velge Mithra eller Hume, Elvaan har ikke så god Agi.. (RNG burde ha AGI ikke DEX)
Samurai eller ninja er det bra for elvaan?

Opprinnelig skrevet av SilentBob@19.05.2004, 11.46
en venn av meg fikk det igår.
når vi prøver å skifte på knappene eller hvilken som helst confiq, skjer det ingenting. alt er som det var før, selvom det f.eks står at lyden av at man går er av, hører man den fortsatt.
veldig irriterende, fordi vi vill skifte på knappene.
noen som vet noe...?
Ikke skift knappen!!! Jeg hata dem før, men nå er jeg vandt til dem og de er perfekt satt opp for partys osv!
Ikke bruk musa den suger!

legg høyra hånda på Numpad, så du går rundt med den.. så har du venstre på bokstaven slik at du kan skrive fort og kan trykke CTRL og ALT samtidig som tallene!

forresten, mens jeg var å mina igår møtte jeg denne styggingen!

http://home.no.net/gtavc/ffxi/stygg.wmv

HAHA! gjett hvem som har klikka oppi hode og solgt ffxi med hhd på ps2, og bestillt seg ny data og ffxi for data!???

jepp! det er meg. for jeg gadd ikke å sitte med tanken på å få modda ps2en lenger...

gleder meg som en chocobo med en galkaa på ryggen!!!!!!

tror jeg skal være elvaan monk til å begynne med... d virker veldi tøft, men samtidig har jeg på følelsen at d er veldig mange som har d... men d er jo altis noen som ser helt likdan ut som deg uansett, så d går vell ikke ann å tenke på.

d er litt kjipt at d er så lite valg av ansikt, håper det kommer flere utseender på den nye expansion packen som er på vei. håper det kommer noen flere jobber også, for ikke å snakke om en ny race eller to!

Uff ting tar tid og nå skal jeg kanskje ombestemme meg. Jeg skal kanskje bli thief og senere ranger digger stjeling og skyting!!:gevær:

Siden San Dioria eier en god del av landet i titan er tingne billigere der for de som er med i den aliangsen? Feks jeg er hume fra Bastok reiser til San og prisen er vanlig. Jeg er Elvaan fra San og prisen der er billigere enn for Humen.

Ble litt forviret her noen steder står det at du går lvl når du dør andre sier at du mister 10% av exp til neste lvl hva er riktig? :blunk: Jeg vet at jeg kan vente på WHM.

Når du dør mister du 10%exp av hva du trenger for å levle..

f.eks hvis du trenger totalt 5.600exp for å levle så mister du 560exp når du dør!

Med raise blir det anderledes...

Opprinnelig skrevet av Montana@20.05.2004, 03.43
Når du dør mister du 10%exp av hva du trenger for å levle..

f.eks hvis du trenger totalt 5.600exp for å levle så mister du 560exp når du dør!

Med raise blir det anderledes...
Og hvis du dør flere ganger på rad går en ned lvl.... Raise=Life?