Final Fantasy XIII (PS3, 360)

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika

Hun er heitest. Dermed basta.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg har opplevd nok Final Fantasy 13 til å gjøre meg opp en grov mening. Og jeg har ikke lyst til å fortelle hva det er.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja, jeg skal være forsiktig med å si for mye for tidlig, men jeg er veldig, veldig skuffet. Nå er jeg riktignok storfan av JRPGs og SquareEnix, så forhåpningene er kjempehøye, men jeg er også veldig tilbøyelig til å overse store feil siden jeg er en fanboy. Kanskje jeg bare har blitt objektiv, men dette er ikke bra nok.

Dårligste Final Fantasy siden det gikk 3D.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Det jeg har hørt om FFXIII så langt gjør at jeg får mer lyst til å spille FFII på 1/5 hastighet. Og jeg er veldig objektiv og kritisk når det gjelder spill.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hah, jeg er så objektiv at Nikon har planer om å oppkalle den neste telelinsa si etter meg.

Sånn ellers ble det jo ramaskrik fra enkelte hold etter det nesten spillbare Final Fantasy XII så nå har forhåpentligvis fangutta fått de slik de vil ha det når XIII tilsynelatende tar noen kjappe sjumilssteg bakover.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hvor får du det fra? Leser du det jeg skriver?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hei, hei! Leste du ikke det om "objektiv"? Bare sånn FYI så betyr det at jeg har rett.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja det har jeg lært, er bare nysgjerrig på hvor kreativiteten til dine velvalgte ord kommer fra. Eller hva motivasjonen for de er.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Faen er problemet nå? Sånn seriøst? Du har spilt det og sier det er skuffende, jeg bare påpeker at alle folka som syntes at å gjøre noen få ting annerledes enn i et tredve år gammelt spill i XII var uakseptabelt kanskje var årsaken, og... så er visst det også feil. Jaja.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja det. Vi er enige om at spillet viser svakhetstegn, du bare finner på å kritisere Square for å ha hørt på fanboisa som ikke likte nyskapningen i FF12, og jeg er nysgjerrig på om det synspunktet kommer fra noe annet enn ut av luften, for spillet minner da virkelig ikke om noe fanbois har lyst på. Om noe har de gjort det MER tilgjengelig for GoW-generasjonen.

Han liker det (FF12) for å kunne si at de som ikke liker det er dumme fordi det er annerledes og annerledes er automatisk bra siden de gamle spillene er dårlige og hvis du ikke liker det fordi det er annerledes så er du dum og fanboy.
Moolers: Jeg kan avsløre favoritten din er jailbait som løper rundt og ber om det hele tiden. Hun har til og med replikker som bygger opp under det.