Jeg gjetter Thinaran på det sitatet justin kom med i innlegget sitt der.
Jeg likte ikke FFXII så vanvittig godt heller, det tok en fet setting fra et spill med et fett kampsystem og gjorde det penere men kjedeligere å spille. Fortsatt mer utholdelig enn å sitte og se på pantomime-kampene FF-serien er kjent for, men ikke akkurat min kopp te. Leste at de hadde gått bort fra mange av tingene de prøvde seg på i FFXII fordi det ble så mange protester fra fans. Edge fra jula som var, kan sjekke.
Fant.
Må nesten kritisere dere litt for ikke å ha gjort deres due diligence her altså.
Edit: JRPG-fans er de verste.
Jeg likte ikke FFXII så vanvittig godt heller, det tok en fet setting fra et spill med et fett kampsystem og gjorde det penere men kjedeligere å spille. Fortsatt mer utholdelig enn å sitte og se på pantomime-kampene FF-serien er kjent for, men ikke akkurat min kopp te. Leste at de hadde gått bort fra mange av tingene de prøvde seg på i FFXII fordi det ble så mange protester fra fans. Edge fra jula som var, kan sjekke.
Fant.
Edge 209 skrev:
[Beskrivelse av hva som var nytt i FFXII] Nevertheless, its defiance in the face of tradition won far fewer fans than it lost, for the simple reason that the majority of Final Fantasy devotees enjoy the comforting familiarity of the structure and the story, the part of the game that's wounded by design or by circumstance. The relative failure of the experiment broke not only Matsuno's health but also any hopes for another radical Final Fantasy reinvention, something that all but the most shortsighted conformist must lament. [...] That too few saw the game for what it was ensures a sad legacy: the one Final Fantasy that will never echo.
Edit: JRPG-fans er de verste.