Final Fantasy XIII (PS3, 360)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Episk ræva, men... I still needs it!

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Har ikke særlig trua, men hun Vanlije-tøsa er hawt.

Jeg er blåøyd optimist hver gang !!! spillt igjennom alle FF med en gang siden 7 kom ut. skjelden jeg har blitt skuffet. kan ikke si at værken FF13 eller FFversus13 ser spesielt dårlig ut. jeg dømmer aldri et spill jeg ikke har spillt , men utifra det jeg ser så ser ff13 fantastisk ut.
Plottet høres jo faktisk ganske lovende ut for FF13 blir iallefall ikke politisk og upersonlig som det kanskje ble i ff12 , etter hva jeg har lest så kan jo dette med krystallene og pulse vs coockoon legge opp til ganske så mye mystikk og action som lover godt (selv om de kanskje gjentar natur vs teknologi temaet som de har hatt tidligere) må se noen bilder fra selve spilllet og ikke bare cg bilder før jeg kan si noe mer.

Er mulig square-enix er litt vel star wars orientert til tider , selv om produsenten aldri har lagt skjul på at han er uber star wars fan og laget star wars referanser i stort sett hvert spill siden 7.
Det finnes værre ting å være inspirert av en star wars. av det jeg har sett så er pulse litt "Tatoiine" inspirert og soldatene til cockoon er .. vel de er storm troopers. luftskipene er også meget star wars.

For meg er vel egentlig FFXII og til en viss grad FFVIII de eneste skuffende spillene siden FFVI hittil. Men begge hadde likevel andre kvaliteter som gjorde at jeg kom meg gjennom begge disse også, uten problemer. Gleder meg til FFXIII, selv om jeg liker det jeg ser av Versus mer egentlig.

Jeg gleder meg stort jeg. Til begge FFXIII spilla. Jeg er som kjent en stor fan av FF serien, med unntak av av FFX-2. Skal også sies at jeg ikke har spilt noen av 2D FF spillene. Eneste jeg ikke likte med FFXII var historien. Den var kjedelig og uinteressant. Men spillet i seg selv var fortsatt knall nok til at det er tilgivelig. Det er lenge siden jeg har spilt et nytt jrpg nå, og jeg merker at jeg er sulteforet. Når disse kommer ut skal jeg stå først i køen, og er de dårlige (noe jeg ikke helt klarer å se for meg) så skal jeg ikke se bort ifra at jeg kommer til å gråte litt.:p

Lodin

Der Waaaah
Sazh Kalzroy er en nylig annonsert spillbar karakter så da er ihvertfall svømmebassenget offisielt stengt. Godt å se at ihvertfall en person følger Balthier i klesveien. Regner med at kyllingen tar over rollen til Fran.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
In before en million negermacros.

Lodin

Der Waaaah
Sånn ellers kan det vel være vedt å nevne at dette ikke dukker opp i engelsk versjon før neste år en gang. April i USA sies det. Så sånn er det.

Novastrum

Feminist-elitist
Såklart. Tar tid å finne de riktige skuespillerfjortisene som klarer preteen japseklynking på troverdig vis.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spør du meg så kunne de både spart tid og penger samt oppnådd et mye bedre resultat hvis de bare hadde ringt Trey Parker og Matt Stone like greit først som sist når det blir dags for dubbing.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Ny trailer ute! Denne viser kampsystemet in all its glory, og det virker überbarskt. Dette spillet blir så maksimalt ostete <3 Lurer på hva reaksjonen min hadde vært om jeg ble eksponert for den traileren der når jeg satt å spilte VII døgnet rundt når det kom ut.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Alle stemmene i Final Fantasy XIII dubbet av William Shatner, det hadde vært noe.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Oh mæn, se på alle de talla! Tenk når du blir høy level og alle de tallene viser mange tusen! :sikle:

(Nei, jeg er ikke sarkastisk)

Alle stemmene i Final Fantasy XIII dubbet av William Shatner, det hadde vært noe.
Etter å nettopp ha sett igjennom hele Boston legal så kan jeg bare si.. JA JA JA!. Ehm.