Jeg er blåøyd optimist hver gang !!! spillt igjennom alle FF med en gang siden 7 kom ut. skjelden jeg har blitt skuffet. kan ikke si at værken FF13 eller FFversus13 ser spesielt dårlig ut. jeg dømmer aldri et spill jeg ikke har spillt , men utifra det jeg ser så ser ff13 fantastisk ut.
Plottet høres jo faktisk ganske lovende ut for FF13 blir iallefall ikke politisk og upersonlig som det kanskje ble i ff12 , etter hva jeg har lest så kan jo dette med krystallene og pulse vs coockoon legge opp til ganske så mye mystikk og action som lover godt (selv om de kanskje gjentar natur vs teknologi temaet som de har hatt tidligere) må se noen bilder fra selve spilllet og ikke bare cg bilder før jeg kan si noe mer.
Er mulig square-enix er litt vel star wars orientert til tider , selv om produsenten aldri har lagt skjul på at han er uber star wars fan og laget star wars referanser i stort sett hvert spill siden 7.
Det finnes værre ting å være inspirert av en star wars. av det jeg har sett så er pulse litt "Tatoiine" inspirert og soldatene til cockoon er .. vel de er storm troopers. luftskipene er også meget star wars.