Final Fantasy XIII (PS3, 360)

#62
Synes det er bra at tredjepartis utviklere som Capcom, Ubisoft og Sega gir ut spillene sine til flere enn en konsoll. Dritt for dem som bare har råd til en next-gen konsoll og måtte gå glipp av titler de ser frem til. Da kan heller førstepartis titlene friste til å kjøpe flere konsoller.

FFXIII er et av de PS3-spillene jeg ser mest frem til, så hvis dette skulle dukke opp på 360 blir jeg nok bittelittegranne glad. Det betyr at jeg kan utsette PS3 enda litt lengre, kanskje til 2009. For jeg kjøper ikke PS3 kun for MGS4 eller Heavenly Sword, da venter jeg heller til God of War 3, Project Zero 4 eller det neste Ueda-spillet dukker opp. For håpe for Sony sin skyld at FFXIII og MGS4 forblir PS3-eksklusive...
 

Kilik

Lokal moderator
#63
XIII er visstnok 13% ferdig, mens XIII Versus ligger på 1,3%. Ikke forvent lansering før rundt 2010 med andre ord...

IGN
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#65


Karer i samuraihjelmer og hofteholdere? Hofteholdere laget av lysende belter? Og de våpnene ser jo utrolig praktiske ut også.

NOMURA!! :argh: :argh:
 
#66
SITAT(kilik @ 18.07.07, 22.18) 74165
XIII er visstnok 13% ferdig, mens XIII Versus ligger på 1,3%. Ikke forvent lansering før rundt 2010 med andre ord...

IGN
[/b]
hvis du mener 2010 for japan så betyr vel det 2011 eller 2012 for europa :(
 
#67
SITAT(Superduper @ 22.03.07, 19.40) 57744
Synes det er bra at tredjepartis utviklere som Capcom, Ubisoft og Sega gir ut spillene sine til flere enn en konsoll. Dritt for dem som bare har råd til en next-gen konsoll og måtte gå glipp av titler de ser frem til. Da kan heller førstepartis titlene friste til å kjøpe flere konsoller.
[/b]
Ikke at det har noe med denne tråden å gjøre, men er ganske uenig. Spill utviklet til en konsoll er nesten alltid bedre enn multiplattformtitler. Titler som først er utviklet til kun en konsoll, for å så portes (ofte med dårlig resultat) til andre konsoller på et senere tidspunkt er dog greit, siden den første versionen da ikke vil lide av at de skal få det til på alle konsollene.
 
#68
gleder meg ordnentlig til FFXII og versus, di sier at XIII blir Active ATB, men fortsatt slik liste greier bare litt blanding hmmm

versus har veldig lite informasjon, men det er utviklet av KH folka, og di fleste tror att det blir real time... :)?... :)! de sier og at versus er det mørkeste og tristeste ff NOEn sinne, fordi det var den eneste måten historien kunne fortelles på... hmmm.... :)!

btw så tror jeg nok FF13 og versus 13 blir PS3 ONLY bare vent og se =)


ps3 ftw
 
#69
btw jeg ble litt skuffet men ikke overrasket av at INGEN news fra square enix kom på e3
jaja Tokyo Game show er i september, og jump festa i desember right?
der kommer det garantert informasjon, får håpe de lar oss se den hemmelige versus traileren som di viste på TGS sist år (nesten et år siden, men ingen har fått sett den.. -_-)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#74
Ja, hvorfor ha fremgang når vi kan sitte fast i det samme hølet som alltid. Uansett, hvis du fanger deg selv i å bry deg det minste om FFXIII og hvilke plattformer det kommer på (av andre grunner enn å le av PS3-fanbois, selvfølgelig), drep deg selv umiddelbart.
 

Kilik

Lokal moderator
#75
Liker heller ikke tendensen med at flere og flere spill blir multiplattform. Fører til at utviklerne må legge lista på minste felles multiplum og får ikke fullt utnyttet egenskapene til hver av konsollene.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#76
Blir skuffet den dagen Mario kommer på PS3.
 
#77
Det skjer ikke, like lite som at Master Chief trår inn på PS3 eller MGS 4 kommer p... vent, det kommer jo til å skje. Hva står PS3 tilbake med? Det er synd, men det virker som om grunnene til å kjøpe PS3 blir mindre og mindre. Jeg er bombesikker på at MGS4 kommer til Xbox, i og med at Xbox 360 har dobbelt så mange solgte konsoller eller noe. PS3 står igjen med hvilke spill som rettferdiggjør kjøpet av en konsoll fra Sony? hvilke sa du?

Er ikke meningen å være frekk eller arrogant, jeg er seriøs. vil høre hva dere som kjøper Ps3 sier.
 
#78
FF versus XIII er vel fremdeles kun for PS3? og jeg vil tro at FF XIII versjoen som kommer til PS3 er bedre enn den til 360 siden den er bygget opp til PS3 og blir vel siden portet over til 360 eller noe sånt
 
#79
Liker heller ikke tendensen med at flere og flere spill blir multiplattform. Fører til at utviklerne må legge lista på minste felles multiplum og får ikke fullt utnyttet egenskapene til hver av konsollene.
ja, GTA:IV var skikkelig middelmådige greier. Bare fordi det var multiplatform, utnyttet den ikke det de forskjellige konsollene har å by på. Hvor faen ble det av achievements til 360-utgaven a? :argh:



... Vent nå litt.
 
#80
ja, GTA:IV var skikkelig middelmådige greier. Bare fordi det var multiplatform, utnyttet den ikke det de forskjellige konsollene har å by på. Hvor faen ble det av achievements til 360-utgaven a? :argh:



... Vent nå litt.
Men hvis de har laget spillet til kun en konsoll så kunne det kanskeje har vært litt bedre og/eller kommet ut fortere siden de bare hadde en konsoll å konsentere seg om