Forummafia 2: The Thing

Jeg ville tatt en scan av Terje, men jeg skal bli med på Sjutten, selvom jeg tror Terje er en sterkere kandidat.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
God morgen! Jeg er litt sen, det er vel ingen vits i aa stemme lenger. Jeg vil bare paapeke hvor mistenkelig mange som hev seg paa forslaget om aa ta Sjutten. Daarlig tegn?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Dæven, hadde helt glemt av den greia her. Artig å se at jeg fremdeles er i live og at folk tror jeg er en ting. Er vel ikke så mye å gjøre med det akkurat nå, så bare skænn ivei!
 
Jepp, jeg tror selv at Sjutten ikke er noe ting lengre, med tanke på at alle ukritisk heiv seg på han. Det betyr jo at det mest sannsynlig er ting blant stemmene.
Jeg endrer min stemme til Terje.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Sjutten har blitt scannet før, og det vel egentlig ingen vits denne gangen heller, for han er negativ og ikke en ting.


For å være fair, siden jeg sa det til tingene, så må jeg nevne at stillingen nå er 6-4 i favør menneskene. Hvis dere scanner en uskyldig nå, vil tingene vinne.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det er en ting blant de stemmene garantert, det er så få aktive igjen og så mange på skipet og jeg nekter å tro at alle tingene er blant de lite aktive. Men minst en-to av de, tror jeg.

Edit: ...
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jeg hadde paa foelelsen at det var noe forkjaert her, ja. Litt for mange stemmer paa Sjutten, vi finner garantert flere ting blant dem. Kjöper heller ikke NormalGeeks 'systemet fungerer ikke lenger' paa forrige side, jeg synes aerlig talt han tydelig har skiftet ham siden glansdagene. Ikke like samarbeidsvillig. Kanskje har ogsaa Maximum et poeng angaaende Terje, han var jo ogsaa den eneste som skiftet stemme.
Ogsaa Drauden, som plutselig dukker opp (mobiliseres?) naa som det begynner naerme seg slutten. Naa maa vi vaakne her folkens, det ser temmelig mörkt ut.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Har lest igjennom de siste sidene og utover at aktiveten har falt er det fler som fremstår forandret over den siste tiden, enig at det er påfallende hvordan systemet plutselig ble kastet for eksempel.

Men ja jeg tar scannen av Sjutten mye på min kappe MEN jeg vet jeg er inne på noe for det er GARANTERT minst en ting blant de mindre aktive gjenlevende spillerne, da tenker jeg neocon, Buggz og drauden.

Jeg er enig i at for eksempel Terje kunne vært ting men den beskrivelsen føler jeg passer for alle de aktive, vi har en scan igjen som vi må treffe på, da får vi bonusscan og deretter natt med gunman så kan definitivt redde det inn fortsatt men ja, da må vi scanne noen.

Jeg vil scanne drauden.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Sjæl ass men så billig slipper du ikke unna.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Liker ikke det faktum at scannen av meg kommer til å være den siste scannen dere får ta før game over. Jeg ønsker å retaliere ved å scanne Filip.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Var det en tilstaaelse eller uheldig bruk av pronomen?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Var det ikke sånn at hvis vi driter oss ut denne gangen her, så vinner tingene?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Stemmer det, justin er vel skråsikker på at du er ting da! En time igjen til spillet potensielt er slutt!


Drauden: 3
justincase
Tutankoopa
Terje

justincase: 1
Drauden

Terje: 1
Maximum
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Naa gjelder det altsaa aa ha tunga rett i munnen, saa tror jeg vi har en god sjanse til aa nöste opp Tingene en etter en. Det er jo bare 4 stykker igjen. Forrige runde stemte Kakarlsen. JustinCase, TheNormalGeek og Drauden paa Sjutten, som viste seg aa vaere uskyldig. Neocon, Terje og undertegnede unnlot aa stemme. Jeg tror egentlig Maximus er den eneste som er ganske safe, siden han byttet til Terje, samt Sjutten selvfölgelig.

Saa maa vi altsaa bare ta disse tingene en etter en. 4 stemmer paa Sjutten og 4 ting, selv om noen av disse mest sannsynlig er uskyldige (Kakarlsen?).
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Nei, jeg gaar for det mest aapenbare: Skann Drauden.