Forummafia 2: The Thing

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hvordan vet du det?
 
Fordi Drauden garantert ikke er ting, alt for mange suspekte som stemmer på han.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Om du kjapt forklarer meg hvorfor han garantert ikke er ting forandrer jeg stemme.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
:D
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Skal det ikke bli natt så noen ting kan skytes?

Edit: Knis.
 
La meg være den første til å si at de som ikke har deltatt blir perm banna fra å delta på noe slikt igjen?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg vil bare si:

:)

*puste lettet ut*

Edit: Kan vi frigjøre loggen til tingene?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Så jævlig spent tråden til tingene. Fy faen jeg gleder meg til å lese.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det blir vrient å screenshotte ting-loggen siden den er så stor, så de som vil lese den kan bare skrive i tråden så blir de invitert.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Takk for et morsomt spill. Det tok litt tid för jeg kom inn i det, men det ble ganske spennende saann halvveis uti. Synd det var saa lite diskusjon, men det beror vel sterkt paa Tingenes sterke posisjon og evne til aa splitte og herske. Vi andre kavet liksom rundt i mörket. I et fremtidig spill ville jeg prövd aa invitere folk jeg var sikre paa til private diskusjoner (eller er ikke det lov?).
Var surt aa bli infisert helt paa slutten naar Agradula og JustinCase begynte aa bli veldig tydelige, men artig aa konspirere litt ogsaa :) Takk Thinaran :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
La meg være den første til å si all kudos til Thinaran for å fikse og ordne men Ting-temaet fungerte ikke i det hele tatt. Mafia var ålreit siden nesten alle må ta stilling til avgjørelsene (lynsj/scan), mens i dette tilfellet holdt det med selv én stemme mens alle andre holdt kjeft. Jeg ble lei av random ukritisk fingerpeking og lasspåhopping, så jeg abscondet. Like etterpå fikk jeg en gunner i hånda og prøvde så godt jeg overhodet kunne å ta tingene hver natt. Jeg feilet bare én gang om jeg husker rett; jeg skjøt shinra, som jeg var sikker på var ting, og det viste seg at han var Gun Hombre Dos. Well shit.

Ser frem til regulær mafia, da blir det andre boller. Agradula, du hadde konsept på gang?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja, smart!

Alle gjør det, den eier! Er veldig lang da, men verdt en titt!

Edit: Til Thinaran.