Freeloader til Wii (lever farlig)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#81
Nei =)
 
#82
Folkens, det virker som om en update på Mario Kart Wii blokker Freeloadern. IKKE oppdater om den spør om det. Du kan visstnok svinge utenom updaten ved å ha nyeste Firmware på Wii'en din fra før. Er 3.2. Dette gjelder da PAL Mario Kart.

Vel, jeg har sett flere rapporter om at dette virker, så heldigvis fucker ikke Mario Kart opp Freeloadern. Hvis man ikke har nyeste firmware, og ikke har anledning til å skffe det, tror jeg man kan unngå updaten med å bruke Freeloadern også til PAL spill. Uansett så må man ikke update fra discen.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#83
Jeg kan i hvertfall meddele at Freeloaderen som er i handel i Europa ikke fungerer i det hele tatt på min amerikanske Wii :(
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#85
Niks, visste ikke at det var forskjell før jeg fikk coveret i hendene, men reagerte ikke så mye på det da min europeiske GameCube-Freeloader funket knirkefint på min japanske GC.

Europeisk Freeloader til Wii selges mao. rimelig. :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#86
Hvor rimelig? Jeg er interessert!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#87
100 + frakt?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#88
Deal!
 
D

Doctor Downs

Gjest
#89
Okami kom plutselig ut til Wii i statene nå, og jeg har ikke spilt det før. Ingen som har hørt noe bull om at det ikke funker med Freeloader eller noe? Koster bare $39 dollar også, altså ganske nøyaktg 200 kroner, nemlig.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#94
Folkens, det virker som om en update på Mario Kart Wii blokker Freeloadern. IKKE oppdater om den spør om det. Du kan visstnok svinge utenom updaten ved å ha nyeste Firmware på Wii'en din fra før. Er 3.2. Dette gjelder da PAL Mario Kart.

Vel, jeg har sett flere rapporter om at dette virker, så heldigvis fucker ikke Mario Kart opp Freeloadern. Hvis man ikke har nyeste firmware, og ikke har anledning til å skffe det, tror jeg man kan unngå updaten med å bruke Freeloadern også til PAL spill. Uansett så må man ikke update fra discen.
Eyh, jeg har spilt en del Mario Kart nå, med de oppdateringer den har presset på meg. Jeg hadde også planlagt å kjøpe Freeloaderen til kakarlsen, MEN vil den da virke på Wiien min?
 
#95
Samme her. Installerte oppdateringa som fulgte med spillet (hvordan velger man å ikke gjøre det? Når valget kom sto det at man kunne droppe oppdatering ved å skru av Wii'en, og det gjorde jeg. Men når jeg startet spillet på nytt ville det fremdeles oppdatere), og har ikke testet smash siden. Håper ikke jeg har føkka alt.

Sånn forresten har jeg også bestilt Okami. Risktaker, må vite.
 
#96
Uff, jeg vet faktisk ikke. Tidlige rapporter tilsa at spillet ikke ville funke med Freeloader, og at oppdateringen ville stoppe Freeloader, mens det etterhvert ble klart at spillet ville funke. Jeg har lest begge deler, men vet ikke hvilken av de som stemmer.
Uansett, om du har mulighet til det, ville jeg innstallert firmware 3.2 på forhånd, slik at spillet ikke vil spørre deg om en oppdatering. Dette er slik jeg gjorde det, og det eneste jeg vet med sikkerhet vil funke.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#97
Innstallere firmware 3.2 før hva? Og hvordan gjør jeg dette?

Tenker jeg bare kjøper den uansett, han selger den så billig <3 Og jo, når jeg da importerer SSBB, vil jeg kunne spille mot og med europeiske spillere når det omsider kommer hit?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#99
Den er jo rimelig konstant på nettet, så da har jeg vel den innstallert. Vel, satser på at det går bra!
 

Lodin

Der Waaaah
Oppdateringer kommer ikke av seg selv. I selve systemoptionsene hvor du stiller klokker og sånn derimot finnes det mulighet for å be om en system update. Jeg kjørte den og kom da opp i versjon 3.2E før jeg starta MK og da ba ikke spillet om å få tukle med maskina.