Freeloader til Wii (lever farlig)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Spillet ba meg om å få tukle, og jeg lot den få lov. Veldig dumt eller veldig smart?


(... i henhold til å få spilt med freeloader)
 
Her var alt i skjønneste orden. Daredevil-livsstilen min eier.
 
Oppdateringer kommer ikke av seg selv. I selve systemoptionsene hvor du stiller klokker og sånn derimot finnes det mulighet for å be om en system update. Jeg kjørte den og kom da opp i versjon 3.2E før jeg starta MK og da ba ikke spillet om å få tukle med maskina.
Jeg får da en melding av Nintendo om at en ny update er ute.. og da kan mån starte updaten fra meldinga
 

oma

Village Drunk
hvis bildet er svart hvitt når man spiller US spill, er det da pga tven er for gammel?
 
D

Doctor Downs

Gjest
Det er fare for det. Vanligvis er løsningen på dette å bruke en RGB-kabel, men uheldigvis ser ikke det ut til å fungere med Wiis Freeloader (bildet blir rødt istedet). Men dersom TV-en din hadde støttet RGB hadde den sannsynligvis vært ny nok til å støtte NTSC allikevel, så ja, den er nok for gammal. Gå ut og kjøp deg HDTV imorra.
 

oma

Village Drunk
oioi! will try changing back and forth! takker for tips, sjekker det senere i dag ^^

ps, orker ikke kjøpe ny hdtv, bruker pcskjerm til ps3 og 360en, så bruker egentlig bare wiien på "reserve tv"
 
Freeloader: Kjøpt! Smash: Kjøpt!

Så. En gang til, fordi jeg synes det er litt uklart: Hva skal jeg gjøre/ikke gjøre for å unngå å gjøre freeloader'n ubrukelig? Noen som hadde testet amerikansk "Okami" på wii? Funka den med freeloader?

-Thomas
 

Lodin

Der Waaaah
Døtt i freeloadern, ta den ut, døtt inn igjen, ta ut, sett i spillet og la det oppdatere når det ber om det.
Okami veit vi enda ikke om virker, men ingenting tilsier at det ikke skulle det.

-Stormester Lodin
 
Døtt i freeloadern, ta den ut, døtt inn igjen, ta ut, sett i spillet og la det oppdatere når det ber om det.
Okami veit vi enda ikke om virker, men ingenting tilsier at det ikke skulle det.
Og så da? Hvis jeg spiller, si Mario Kart (Pal) og den ber meg oppdatere fra disk (Som Galaxy) - hva er det som kan skje da, HVIS jeg oppdaterer fra disk og ikke fra nettet?
 
Jepp, har lovet det, så det skal jeg. Spillet er på vei nu.
Mario Kart oppdateringen ødelegger ikke Freeloadern din, men fremtidige utgivelser kan selvfølgelig gjøre det. Den tid, den sorg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og der har vi nok grunnen til at jeg ikke kjøper meg Freeloader med det første, gitt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Brawl var vel ikke gratis det heller, men samma det. Cluet er at jeg ikke orker å jazze med oppdateringer og tvilsomme hacks og sånt og heller bare plugge inn og spille. Blir så mye mas, og så en dag må jeg på nett for å sjekke om den nyeste patchen til Wii-en ruinerer Freeloaderen osv. Bleh. Greit nok at mange synes det er kurant, men jeg orker ikke. :p
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Aner jeg en viss ... bitterhet? :p
 
Okami funker.
Killer 7 til GC funker ikke :(