Freeloader til Wii (lever farlig)

Jeg bestilte fra Play-Asia. Gikk skremmende fort, ja. Og sendingen ble utsatt et døgn, da de muligens skulle få inn to varer jeg hadde bestilt som var utsolgt på bestillingstidspunkt. Skal nevnes at det ble levert med UPS. Kan vel vente meg en regning i posten for "levering på døra"-tjenesten de prakker på meg. DHL krevde 350 kroner forrige gang, og varene jeg hadde bestilt kostet såvidt mer enn det :(
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Vet ikke med DVDBoxOffice, men bestilte fra VG+ onsdag og var i posten mandag, så vil beskrive de som relativt kjappe.
 
Bestiller alltid fra dvdboxoffice, og det tar som regel 1-2 uker før det ligger i postkassa. Tok ca. 8 dager for Brawl og venter fortsatt i spenning på freeloader ;__;. Bittert å sitte med coveret i hånda uten å kunne spille X)
 
Baroque funker fint om noen er interessert i det. Fikk også Okami i dag, og det funker bra. IGN Watermarket er imidlertidig lol.
 

Lodin

Der Waaaah
Folk som er grinete for det coveret kan få ny papirbit fra Capcom, men bare om de bor i USA. De driver med andre ord å fucker oss igjen.
 

Lodin

Der Waaaah
IKKE last ned siste oppdatering til Wii hvis du Freeloader!

Dere hørte meg. Jeg var sikkert ikke den eneste som fikk lysende Wii i natt med den kryptiske beskjeden om ny oppdatering. Ifølge meldinga skal den slette savefiler det er snusk med noe som tilsier at den går etter Twilight Princess filer som brukes til piratvirksomhet. Det den ikke sa noe om var å ødelegge for muligheten for å bruke Freeloader, men det ser altså ut til at det er det som har skjedd. Ihvertfall ifølge ubekreftede meldinger fra Australia.
Jeg har ihvertfall ikke tenkt å røre oppdateringa med en ti fots pinne og jeg anbefaler dere å ikke å gjøre det heller før vi vet noe sikkert. Poster selvfølgelig her når det skjer noe.
Dette er forøvrig oppdatering 3.3 og den ble sluppet i dag, 17 juni så har du en fra før det er det ikke stress.

LINKEH STINKHE
 

Kilik

Lokal moderator
Er vel bare et spørsmål om tid før man må oppdatere uansett for å få spilt nyere spill.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jepp, på et eller annet punkt må vi nok bite i det sure eplet og kjøpe PAL om vi vil fortsette å Smæsje (kjipt for dere med flere NTSC-spill da). Synes for så vidt det har vært verdt det, gleden da jeg startet opp spillet for første gang 3 måneder før resten av Europa var deilig!

Når det er sagt er det lenge siden jeg smæsjet sist. Gleden avtar litt når man ikke har noen å spille med, til tross for alt det ekstra stæsjet. Gøy å låse opp en Challenge i ny og ne, dog.
 
Hvis du bruker Freeloaderen kan du alltids bypasse den oppdateringen som ligger inne på spillet, men det er jo ikke sikkert at spillet funker da.
 
D

Doctor Downs

Gjest
FITTE! Hvorfor leste jeg ikke dette her før jeg trykka update! Mulig hvor korttenkt det går an å være!

Ingen måte å få den vekk på? :(

Edit: Hvis jeg formaterer Wii-en og legger savene over på et minnekort, kan jeg da laste ned VC-spilla mine på nytt? Hvis jeg formaterer? Den finner seg ikke en ny ugjenkjennelig konsoll-ID eller noe? Og kommer den faktisk til å gå tilbake til fabrikkinnstillingene (så Freeloader kan funke igjen) hvis jeg formaterer den?
 
Du kan legge VC-spillene over på minnekortet også, men jeg tviler på at en formatering vil sette firmwaren tilbake.
 
Steike, håper ikke dette skjer med PS3 også. Nei vent. Den er sonefri den. Åhh. Dumme meg.:p
 
D

Doctor Downs

Gjest
Men nå skal du slite med å finne kule PS3-spill samme hvor i verden du bestiller fra også, da. Uansett er det vel strengt tatt bare de fleste spilla som er sonefrie, ikke konsollen.