Gah. Feil bruker. Erlend her, ikke Siri.
Det er slett ikke det dårligste som skrives om spill i Norge, og det var ikke det jeg mente heller. Jeg valgte Gamereactor som eksempel fordi det er et prima eksempel på nettsted (og magasin) med lønnet redaktør og ulønnede skribenter. Dessuten tenkte jeg vel først og fremst på omtaler, siden jeg har mest erfaring med det og ser på det (kanskje feilaktig) som den delen av et nettsted som krever mest tid og ressurser. Der synes jeg ikke dere er like sterke som Gamer, Dagbladet og VG. Jeg følger ikke nyhetsstoffet deres, så det kan jeg ikke kommentere.
Gamer har status som Norges største (og for hardcoren, beste) nettsted og jeg tror betalte skribenter er en av årsakene til det. Samarbeidet Gamer har med APB og Hjemme PC gir anledning til å tjene helt greie penger på skribenthobbyen, og dermed er det flere som fortsetter med det selv om de er opptatt med jobb eller studier.
Forøvrig er kanskje ikke sammenligningen helt gyldig, ettersom Gamer inntil nylig hadde flere heltidsskribenter. Uansett, poenget er: Ikke meningen å rakke den på jobben du gjør hos Gamereactor. Jeg er ikke alene om å mene at det har blitt bedre siden du startet der, men jeg vil ikke si jeg er særlig imponert over stoffet likevel.
Edit: Og selvsagt er jeg desperat etter PR.

Gah, denne posten får meg til å se veldig humørløs ut. Jeg setter veldig stor pris på muligheten for eksponering, fordi det gir meg følelsen av at det er noen som bryr seg om hva jeg gjør og mener. Samme grunnen til at jeg skriver om spill, tenker jeg.