ganon Vs Kingdom Death: Monster

Som i Creepypastaen av Eric Knudsen som ble til to spill. Regner med at du kjenner til de, iallefall det første som gikk rundene på youtube hvor reaction videoer av folk som spilte det ble veldig populære. Jeg har kun spilt det første, og det er et morsomt lite jump scare spill som også er gratis.
Spiller jo i hovedsak TVspill så en crossover mellom formatene passer meg ypperlig.

Kan lastes ned her:
https://slender.en.softonic.com/

Ellers fikk jeg nesten et tantrum i går kveld mens jeg satte sammen Lonely tree. Jeg var nesten ferdig da jeg la merke til at jeg fortsatt ikke hadde fått plassert en ganske stor grein. Prøvde fånyttes å finne et sted å plassere den, men endte opp med å måtte rive figuren nesten helt fra hverandre, skrape vekk lim, og så montere ting tilbake igjen.
Jeg var da allerede litt muggen for guttungen ville hjelpe til og jeg hadde gitt han i oppdrag å klippe ut delene for meg, og innså først i etterkant at de fleste delene var nærmest identiske og uten numrene til å se hvor de tilhørte ble dette vanskeligere enn nødvendig.
Men resultatet ser ut til å bli bra! Har bare to biter til som jeg må finne ut hvor de hører hjemme.

Lodin

Der Politipresident
Kom igjen mann, om man ikke aner hvor ting skal eller det er for mange deler så kitbasher man. Lim det på der det ser fett ut. Særlig om det bare er et skummelt tre.

Topp