ganon Vs Kingdom Death: Monster

En liten historie fra en KDM facebookgruppe:

The Harrowing True Tale of Throbber's Genitals.
Throbber was a stoic survivor. He sired many children until the tragic day his poisonous seed afflicted his betrothed who died screaming during child birth. Overcome with guilt he recklessly sought retribution by smiting The Hand of the King. His reward was a furious iron gauntlet to the crotch, devastating his forlorn penis. With that cruel blow it looked like his fathering days were over.
Until tonight.
Whilst on a desperate hunt for the Phoenix he stumbled across a strange herb with miraculous rejuvenative properties. Throbber was stunned when after rubbing it on his grisly mound, his genitals immediately grew back! Surely this was a blessing from some benign entity! With a renewed swagger in his step he faced down the Phoenix. But before he could steel himself and land a single blow, with what he could swear was the echo of mocking laughter rattling in his skull, the dread Phoenix fixed him with an iron gaze so terrifying it stared into his future and destroyed all coming kin. ....and his cock and balls.
Alas poor Throbber shall throb no more.

I love this game.

kdm big bird.jpg

Phoenix er kreft å slåss mot, mest pga jaktdelen som gjerne gimper hele laget, men angrepene til fuggern gjør det verdt det :p

Begynte på en kampanje sammen med junior i går hvor vi inkluderer diverse ekstra utgivelser. Det kan være litt kronglete å finne ut av hva alt av utstyr gjør, men jeg har brukt en oppskrift bok noen lagde for grunnspillet som gjør alt mye enklere. Nå holder jeg på å utvide den til å inneholde alt, og jeg tror dette blir stas. Nå ser jeg pris, lokasjon og hva ting gjør raskt og enkelt.

DSC_1827.JPG

ganon

The Boshy
Av de nye utvidelsene som er under utvikling så har Ivory Dragon vært den man har visst minst om og som jeg har gledet meg mest til. Den skal være en ny avslutning på en forlenget kampanje. Nå får vi endelig se hvordan den holder på å ta form!

unnamed (1).jpg

unnamed (2).jpg

unnamed.jpg

ivory2.jpg

ivory1.jpg

ivory.jpg

ivory3.jpg

ivory4.jpg

Denne skulpten er ca 30-40 cm høy og man må stille seg spørsmål om man fremdeles kan kalle det en miniatyr :p Plastikk versjonen skal bli noe mindre slik at man kan bruke den, men tipper at den fortsatt blir enorm på bordet!

Topp