Gears of War (Xbox 360)

Aaaai..

Er forresten enig med Impy, det er ikke mulig å storme fremover på Legendary Halo 2. Og hvis Gears er vanskeligere, da kommer jeg til å ha noe å gjøre på i tiden fremover. :D

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
SITAT(Agahnim @ 22.11.06, 16.28) 36113
Tja, kan jo nevne at Elkjøps "Gears of War til 399 spenn"-kampanje går ut den 25., hvis jeg ikke tar helt feil. Etter det setter de nok opp prisene.
[/b]
... til 499,-, som er Elkjøps standardpris på 360-spill? Fortsatt vil de være en hundrelapp billigere enn dere.

Da tror jeg at jeg kjøper det imorra. Finally Sweet 16 ;D

SITAT(impywimpy @ 22.11.06, 19.15) 36165
Du kan storme fram slik som du vil i Halo/2 på Legendary? Har vi spilt samme spill? Nå skal jeg ikke pårope meg å være spesielt god i fps, men hvis du stormer frem i spillene må du kunne noe jeg ikke kan. Beklager, kamerat, men jeg får det du sier nå til å stemme jævlig dårlig. Med mindre du er en kooperativ spawnehore da...
[/b]
Vel, nå er den en stund siden jeg har spilt Halo/2. Men husker at Legendary på Halo/2 mot GoW's Insane er ikke det samme. Jeg kunne storme inn i Halo og komme unna med helsa ibehold der, men når det kommer til GoW er det så å si umulig. Mye mulig pga. at jeg er en halo freak (4 xbox Halo, 2 xbox Halo 2 og 2 Halo PCCD. Vært med i Halo "landslaget" og spilt i Halo VM). Spilte Halo aktivt i over 4 år og runna vel legendary rundt en 20-25 ganger. Treninger daglig, men når det kommer til GoW så har jeg spilt det siden lørdag. Spilte igjennom 2 insane chapter istad og etterhvert ble det lettere.

Men jeg syns det å sammenligne Halo med GoW blir litt feil. Klart de er begge FPS konsoll games, men det å ta dekning osv har en mye større rolle i GoW. Uansett så er begge helt sinnsykt fete spill!

Kjøpte meg Gears of War i går og det overgikk alle forventninger! Det setter standarden for FPS-spill på konsoll både gameplay og grafikkmessig fremover for min del. Dette er i mine øyne utvilsomt det beste spillet per dags dato til Xbox 360 (kanskje med untak av Oblivion, men det er close call).

Tar jeg ikke mye feil nå, så mente en av gutta hos Epic at Gears of War kunne kategoriseres som en TPHS - en Third Person Horror Shooter. Omtrent som når Retro Studio gikk ut og sa at Metroid Prime var en FPA - First Person Adventure.

Alle disse akronymene...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hallo?!?!? Det er jo såklart snakk om en TPTSWSEOHEACAR - altså en Third Person Tactical Shooter With Some Elements Of Horror, Exploration And Chainsaw Action; Refrigerator.

SIGN ME UP BITCHES! Har nå fått graw :D 2600 kr av parentsa :D:D:D:D

Da banker jeg deg :D Må ha newbie fight da :p Skaffa også HDTV kabler og fikk ny HDTV idga :D <333333333333 Graffikken ER SYK! HD kabler <3

Megadeth- The killing road. Den er elsk. Likte forsovitt denne også^^

Fuck ya all, bitches and non believers! Gears of War er endelig i hus, og jeg kjenner samme kriblinga jeg kjente da jeg nettopp hadde hentet Halo 2 på Spiderman. :elsk:

399,- på Elkjøp.

Takk, blir spilling i helga. ^_^

Psh, lurer på hvordan jeg kommer til å like det, og om jeg gidder å åpne i kveld. Har litt annet som må gjøres, tro det eller ei.

NICE! Revan. Ga samme pris selv :D Det gjordet at jeg også fikk kjøpt de pulbare HDTV kablene :D Blir spilling rundt 11 idag på meg. Dama kommer så får nok ikke spilt før det.