SITAT(impywimpy @ 22.11.06, 19.15) 36165
Du kan storme fram slik som du vil i Halo/2 på Legendary? Har vi spilt samme spill? Nå skal jeg ikke pårope meg å være spesielt god i fps, men hvis du stormer frem i spillene må du kunne noe jeg ikke kan. Beklager, kamerat, men jeg får det du sier nå til å stemme jævlig dårlig. Med mindre du er en kooperativ spawnehore da...
[/b]
Vel, nå er den en stund siden jeg har spilt Halo/2. Men husker at Legendary på Halo/2 mot GoW's Insane er ikke det samme. Jeg kunne storme inn i Halo og komme unna med helsa ibehold der, men når det kommer til GoW er det så å si umulig. Mye mulig pga. at jeg er en halo freak (4 xbox Halo, 2 xbox Halo 2 og 2 Halo PCCD. Vært med i Halo "landslaget" og spilt i Halo VM). Spilte Halo aktivt i over 4 år og runna vel legendary rundt en 20-25 ganger. Treninger daglig, men når det kommer til GoW så har jeg spilt det siden lørdag. Spilte igjennom 2 insane chapter istad og etterhvert ble det lettere.
Men jeg syns det å sammenligne Halo med GoW blir litt feil. Klart de er begge FPS konsoll games, men det å ta dekning osv har en mye større rolle i GoW. Uansett så er begge helt sinnsykt fete spill!