Gears of War (Xbox 360)

du går lenger frem på toge til du ser en sånn kanon-maskin gun sak, pass og på sånn at du går der det er lys sånn at du ikke får flagemus på deg.
 
det tror jeg du har jaggu meg rett i! jeg spillte gjennom campaign(co-op) på hardcore med en kompis å han fikk den Raam achievmenten å ikke jeg sikker fordi jeg da drepte Raam på denne måte :hæ:
 
Okay, har da spilt Gears i over en time. Førsteinntrykket mitt er at etter Rainbow Six Vegas-demoen, så er dette som forventet helt annerledes. Selvfølgelig er det det, men i Vegas får jeg faktisk kills av et hode skudd, eller noe få skudd mot magen. Har skyter jeg vilt og bruker gjerne 50-60 skudd på hver fiende. Har dødd mye, spilte co-op med en fyr. Det var morro, men litt kjedelig. Grafikken er deilig, meen.. ja. Må egentlig bare spille mer.
 

Endre

Ødela forumet
Høres ut som du bruker blindfire. :D Du får forresten kills av hodeskudd i GoW også, men det holder ikke alltid med ett skudd.
 
SITAT(Endre @ 23.11.06, 23.08) 36590
Høres ut som du bruker blindfire. :D Du får forresten kills av hodeskudd i GoW også, men det holder ikke alltid med ett skudd.
[/b]
Det holdt tydeligvis ikke med 4 heller >.>
 

K999

Keystone State Of Mind
Hey.
Jeg bare lurer på om noen har passert spillet ennå?
Isåfall, hvor lang tid vil dere si det tar? Singleplayer og multiplayer da!
 
Tar visst ikke så lang tid har jeg hørt, får selv ikke gjort meg ferdig med campaign, grunnet ødelagt disc, men så lenge jeg har multiplayer så bryr jeg meg ikke noe særlig:D

Er hvertfall snakk om ca to dagers spilling, så er du ferdig med singleplayeren.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Tror tilogmed du kan ta det på én dag - til gjengjeld er det vel ikke en eneste svak del, alltid masse action, og egentlig konstant moro. Akkurat slik det skal være. Dessuten, vanskelighetsgrader og achievements gir faktisk litt replay value.
 
Synes starten var vanvittig kjedelig, jeg. Ser ikke helt det store i grafikken til Gears. Såklart, god grafikk som spillet har, bygninger, gater og røyk er bra, men jeg trives ikke. :(

Må bare spille litt mer, egentlig.
 
SITAT(Revan @ 24.11.06, 16.55) 36721
Synes starten var vanvittig kjedelig, jeg. Ser ikke helt det store i grafikken til Gears. Såklart, god grafikk som spillet har, bygninger, gater og røyk er bra, men jeg trives ikke. :(

Må bare spille litt mer, egentlig.
[/b]

Ok, dårlig førsteinntrykk hørtes da ikke SÅ bra ut.
Prøv å venn deg til cover systemet, kontrollen, og hele opplegget rett og slett.
SKam på deg at du ikke likte det fra start av...
 
jøss, jeg ble betatt med en gang jeg... Din raring revan! Du er vel ikke negativt innstillt til GoW vel? Og prøver å sammenligne alt med RS:vegas?
 
Jeg brukte 3 dager på spille gjennom spille på hardcore, regner med det går fortere på casual.
 
SITAT(Mik @ 24.11.06, 17.08) 36725
Ok, dårlig førsteinntrykk hørtes da ikke SÅ bra ut.
Prøv å venn deg til cover systemet, kontrollen, og hele opplegget rett og slett.
SKam på deg at du ikke likte det fra start av...
[/b]
Var drit kult å spille med deg istad^^
 
SITAT(Maximum @ 24.11.06, 17.10) 36726
jøss, jeg ble betatt med en gang jeg... Din raring revan! Du er vel ikke negativt innstillt til GoW vel? Og prøver å sammenligne alt med RS:vegas?
[/b]
Vel.. you got that one right. :$

Faktum er at det er akkurat det jeg gjør, jeg sammenligner med RSV. Og jeg er en FPS-person, så jeg hadde vel elsket GoW hvis jeg ikke intenst hadde spilt demoen til RSV. Coversystemet i GoW har en fordel over det i RSV, men dette er jo fordi hele spillet er i third person. GoW kan man slenge seg ut fra cover eller gå fra cover til cover, det elsker jeg. Men coversystemet i RSV er så fint, fordi alt bare avhenger av at man holder knapper inne og bruker stickene til å peeke rundt hjørnet. Gears burde vært omvendt fra RSV, det burde gått til førsteperson da man tok cover. ^_^

------------

Okaaaay, etter en times spilling med en kompis på split screen hos ham, på HDTV, har jeg totally skiftet mening. Spillet er skamfett, jeg elsker det. Co-open er morsom når du samarbeider skikkelig med en person, da viser det hvordan det egentlig er. Vedder på at hvis jeg hadde spilt mot Nicholas og Freezar og alle dere, da hadde jeg i det minste fått en kill. :D
 

K999

Keystone State Of Mind
Vel da har jeg nettopp stått opp fra en runde me Gears Of War hos svigerbror min.
Vi spilte co op campaign i hele går, og mitt førsteinntrykk er. Fy faen for en deilig grafikk.
Spillet er stein bra, og våpnene eier. Hele deknings systemet og gjennoplivings systemet eier også.

Vi har spilt i rundt 5 timer, og jeg vett ikke hvor langt vi har kommet, men ganske langt føler jeg på meg.
Det siste vi avsluttet med inatt, var at vi var blitt ferdige me den "Resonater" nede i jorden der, og nå er det endelig dag igjen.

Jeg gleder meg til og spille mer i hele dag, og håper vi fullfører det. :)
 
Revan og K999 spiller dere Casual, Hardcore eller Insane?

Edit: Kanskje litt vanskelig å starte på insane når det ikke er unlocked