Gears of War (Xbox 360)

K999

Keystone State Of Mind
Jeg og svigerbror min som spiller da sammen spiller på casual.
Jeg suger jo ennå litt, så dette me og gjennoplive hverandre, kommer godt til.
Jeg synes det er akkurat vanskelig nok på casual nå, kanskje senere en gang jeg kjøper spillet selv så kommer hardcore.
 
starta med casual med en kamerat selv og kjørte igjennom på 2 dager.
Men anbefaler sterkt å prøve insane med en venn. Blir litt mer utfordrene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har tatt meg god tid, men jeg er nå på femte episode på Hardcore. En ting jeg digger med Gears, er at det aldri blir så vanskelig at jeg føler det er urettferdig; akkurat som med Halo veit jeg at bare jeg skjerper meg litt og ikke driter meg ut, så klarer jeg det. På Hardcore er Gears fullt på høyde med Halo og Half-Life 2 hva balansert utfordring angår; med andre ord veldig nær det perfekte. :)
 
Ingen som er keen på multiplayer idag?
 
Jeg startet rett på hardcore og klarte det på ca. 2 dager, har tatt Insane sammen med en venn på ca. den samme tida =)

Må si det er et utrolig bra spill, og det var nesten like morsomt om ikke morsommere den andre gangen jeg gikk gjennom det.
 

K999

Keystone State Of Mind
Vi sliter med han bossen Raam på toget, spiller bare på casual men sliter forde om. :p

Edit: Og der var vi ferdige, 9 timers gjennomspilling på casual.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Klinka General Random Access Asphyxiation Memory i kveld selv, på Hardkjerne forstås. Så var det å spille gjennom på Insane. :D
 
Okay, førsteinntrykk multiplayer versus: Det er jævlig, jævlig gøy. Fy faen, sist gang jeg koste meg så mye på Live var da jeg spilte Halo 2. Rainbow Six 3-feelinga jeg fikk da jeg spilte Rainbow Six: Vegas har blitt kraftig overskygget av GoW. Skal spille GoW til jeg blør i fingrene, og litt til, før jeg switcher til RSV.

Versus er fantastisk. Banene er like på hver side, men unntak av cover og sånt. Et forskjellig våpen på hver side gjør at man ikke tenker over at mapsa er speilvendte engang. Jeg liker best å være CoG, for Locust brøler litt for høyt. Har ofte vunnet kamper fordi Lokust lager for mye lyd, og det gjør ikke CoG. Eller, de gjør vel kanskje det, men det virker ikke sånn. Det er deilig å finne en fiende liggende nede, pustende og nær døden. Alle måtene å drepe ham på! Shotgun rett i kroppen, motorsaga, hodeskudd med pistol, feste smoke eller vanlig granat i kroppen, men førstenevnte gjør jo bare at fyren som ligger nede ikke ser sin egen død engang. ^^

Elsker dette spillet, ble utrolig mye kulere da jeg kom inn i det.
 
SITAT(Revan @ 26.11.06, 20.19) 37180
Det er deilig å finne en fiende liggende nede, pustende og nær døden. Alle måtene å drepe ham på! Shotgun rett i kroppen, motorsaga, hodeskudd med pistol, feste smoke eller vanlig granat i kroppen, men førstenevnte gjør jo bare at fyren som ligger nede ikke ser sin egen død engang. ^^
[/b]
Du glemte curbstomp/headstomp. :elsk: