Gears of War (Xbox 360)

#24
Harr! Harr!

Jeg har spillet liggende ved siden av tastaturet as we speak. Fikk kun ett inn i butikken nå, fra noen andre enn den egentlige leverandøren. Forstår ikke helt hvorfor, men ja ...

Jeg måtte jo selvfølgelig åpne X360-kiosken vi har stående i butikken og sage opp noen fælinger. Styringen er litt ... småteit. Den krever litt tid å bli vandt med, men er ikke noe spesielt ødeleggende for spillopplevelsen. Å søke dekning funker i det minste som en drøm.

Sånn ellers er grafikken like fin som på Mad World-traileren, og frameraten har holdt seg gjevn og fin, til tross for at det var en del saker som skjedde.

Og ja, den norske lokaliseringen er ULTRAMISS. Bare ved å lese den norske seksjonen bak på omslaget fant jeg fire-fem grammatikkfeil.

Kommer til å snike spillet ned i lommen før jeg tar turen hjem, skal få testet spillet mer da. ^_^
 
#25
Jeg skal så komme innom butikken og hilse på deg en dag. :D

Og kjøpe noe, hvis du er heldig. Kanskje få litt rabatt..

Har hørt at styringa skal gå som en drøm, jeg! :eek:
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#26
Jeg har lest en haug med anmeldelser, og kan ikke huske at styringa har blitt nevnt engang. Poenget er at den ikke kan være SÅÅÅ homo.
 
#27
Så fort man lærer seg å søke dekning skikkelig, noe som burde gå raskt, tror jeg nok at styringen er som en drøm, men ellers er fyren ganske stiv. Det er jo lagt opp slik, for at man skal søke dekning så mye som mulig.
 
#28
SITAT(CockMcBalls @ 08.11.06, 15.48) 33300
Jeg har lest en haug med anmeldelser, og kan ikke huske at styringa har blitt nevnt engang. Poenget er at den ikke kan være SÅÅÅ homo.
[/b]
Husker dessverre ikke hvor, men jeg leste det idag, i en norsk anmeldelse, at kontrollen satt som støpt fra start. :blunk:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Siden vi vanlige dødelige ikke får spill halvannen uke før, smatt jeg innom Spejsvørld istad for å sjekke farvannet. Fikk løfte fra sjefen der om at jeg kunne få det dagen før, "siden jeg veit hvem du er". Du store. :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
#36
Wargh. Har Collector's Edition forhåndsbestilt hos Komplett.no, men fikk vite at vi har fri fra skolen dagen dette kommer ut, så jeg vurderer sterkt å avbestille og heller legge inn en forhåndsbestilling hos EB Games eller lignende. Problemet er jo bare at de ikke aner hvor mange CE av spillet de får inn. Til dere som er litt "in the know": Er denne CE-en faktisk sjelden, eller er det omtrent samme regla som med Halo2? Agahnim, vet du tilfeldigvis hvor mange CE sjappa du jobber i får inn, bare sånn til sammenligning?

Alternativt kan jeg jo bare raske med meg en standard versjon og heller selge den videre når jeg får CE ...
 
#37
Hmm.. jeg har ikke fulgt så mye på med GoW, så jeg trenger ikke noe CE. Men hvis det blir som du sier Nicholas, så plukker jeg med meg en CE i butikken når jeg får lyst på spillet. Tror faktisk det blir som med Halo 2, folk flest trenger ikke samleversjoner. Hvertfall slik jeg har skjønt det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
SITAT(Revan @ 08.11.06, 16.56) 33364
Hvordan vet han hvem du er? :p[/b]
Jeg pleier å slå av en prat når jeg stikker innom. Langt oftere enn jeg faktisk kjøper noe der, så der ser dere hvor langt man kommer med litt løsprat. :p
 
#39
Virker som de fleste butikkene ikke vet hvor mange CE de får inn. Jeg forhåndsbestilte mitt eksemplar hos EBGames i august, og er nr 9 i køen. Var innom for noen dager siden, og han kunne ikke garantere meg CE-versjonen på grunn av nettopp det. Mange webshops har også fjernet CE i sortimentene sine.