Gears of War (Xbox 360)

#65
Valgte bare den vanlige utgaven. Ser ikke ut til at de får inn LCE inn i det hele tatt hos AbsoluttSpill. Er uansett godt fornøyd hvis jeg får den vanlige utgaven på releasen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#69
Koster forresten bare 399 for det fra Videogamesplus.ca også (frakt kommer i tillegg), og hadde du bestilt tidligere i uka kunne du fått det tidlig neste uke. Fortsatt mulig du får det på torsdag om du bestiller nå, tror jeg.
 
#71
SITAT(CockMcBalls @ 11.11.06, 14.58) 34180
EBgames selger det for svimlende 1,- hvis du bytter inn to 360-spill.
[/b]
Tror du dette gjelder over hele landet? Er veldig firstende å bytte inn Prerfect Dark og Far Cry mot dette spillet:D
 
#73
da skal jeg spare den 1 krona jeg fant på gulvet istad til 17 november:D
 
#74
@ 360-gamer.com

SITAT
Teen put in hospital by 36-year-old man as a result of stock shortages

While it’s normally hardware launches that prompt violence and silliness, it would seem that recently reviewed title Gears of War reached such a level of hype that some customers were actually prepared to use their fists to secure themselves a copy.

According to reports currently floating around the internet, a 15-year-old boy was attacked and actually put into hospital by a 36-year-old man who kicked off in a queue outside a branch of Gamestop in Detroit.

Apparently, the argument developed after store clerks informed the crowd that stocks were running out, at which point the 36-year-old customer attempted to cut in line and when challenged swore at and repeatedly punched the 15-year-old who was to receive the last copy of the game.

Naturally the police were called and the man was arrested for aggravated assault and is currently awaiting arraignment at a local correctional facility.

The kid on the other hand was so badly beaten that he had to go to hospital for treatment to wounds on his face, head and neck. The real bummer though is he doesn’t even have his rightful copy of Gears of War to play as he mends either – this is currently being held by police as evidence.[/b]
Haha.
 
#76
jeg vil gjerne vite hva du syns!

Si ifra om hvordan det funker med Split screen co op, da det skal gå mye av det nå....




bare en liten FF (Fun Fact): Dama mi sitter og spiller COD3 nå. og hun eier.

(hun har ikke spilt annet enn mega man og super mario. :blunk: :elsk:
 
#77
SITAT(CockMcBalls @ 11.11.06, 14.58) 34180
EBgames selger det for svimlende 1,- hvis du bytter inn to 360-spill.
[/b]
er det EB på Kvadrat du har hørt det?

SITAT(Hazen @ 11.11.06, 23.43) 34271
jeg vil gjerne vite hva du syns!

Si ifra om hvordan det funker med Split screen co op, da det skal gå mye av det nå....
bare en liten FF (Fun Fact): Dama mi sitter og spiller COD3 nå. og hun eier.

(hun har ikke spilt annet enn mega man og super mario. :blunk: :elsk:
[/b]
kanskje fordi dama di er en mann :blunk:
 
#78
Funker ypperlig, det. Setter pris på at det egentlig er "det samme" om du spiller co-op eller enspiller, altså at du kan starte opp som èn, og fortsette sammen, og så avslutte alene, uten at du må starte på nytt hver gang. Også tøft at man av og til må splitte veier og kjempe hver for seg. Har kun spilt co-op en times tid, men er bare imponert over det så langt.
 
#79
Haha. tror ikke du hadde sagt det om du hadde sett a.

Men OKi! flott kommentar! :rulleøyne:


Takk for infon Ultrag!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#80
SITAT(Hazen @ 11.11.06, 23.56) 34275
Haha. tror ikke du hadde sagt det om du hadde sett a.

Men OKi! flott kommentar! :rulleøyne:
[/b]
Du innser selvfølgelig at denne uttalelsen ikke er verdt en drit med mindre du forsyner oss svette nerder med pix. Gjerne av typen "n00d"om tilgjengelig.