SITAT
Nicholas sier at multiplayeren i CoD3 er heftigere, og du har sagt at du tror du kommer til å spille den mest. Du har greie på dette, og jeg hører gjerne på deg. Men så kommer det andre folk sier, om singleplayeren og co-open til GoW.
SITAT
Jeg elsker co-op, og co-op over Xbox Live på et spill som dette, som visstnok skal ha en fantastisk singleplayer, høres megafett ut.
Skjønner dere at jeg er i tvil? Hva vil jeg ha, en stor og omfattende multiplayer hvor mange folk kan spille, kjøre biler og sånt, eller vil jeg ha en veldig god single- og co-op opplevelse? Jeg er faen usikker her, og det skal du få lov å si til meg Nicholas. Men hvis det er slik at dere kommer til å spille CoD3 mest, da kjøper jeg Gears snart og spiller det, nyter opplevelsen, og kjøper CoD3 etter jul. Hmmm.. ja, det høres lurt ut.
Så Gears of War Promotion-traileren idag, den var sinnsyk fet, med sangen Mad World av Gary Jules. Det ser jævlig fett ut å spille mot Locust, alene eller med en kompis. Forresten, hvor mange er du på lag med i singleplayeren? Hvordan kan man styre eller samarbeide med dem?
Med mindre vi snakker multiplayer. Der syns jeg fortsatt CoD3 er heftigere greier. 24 spillere, veldesignete brett, klasser, støtte for fire spillere på en maskin over Live, etc. GoW er artige greier det også, men det føles litt vel tilfeldig noen ganger (spesielt med tanke på motorsagen), og jeg er dessuten spent på hvor lenge vi kommer til å spille det før vi går lei av hele cover-mekanikken.
[/b]
[/b]
SITAT
Har spilt coop store deler av denne kvelden (Hardcore forstås), og jeg har ingen problemer med å utrope Gears of War til den hittil beste coop-opplevelsen jeg har prøvd. Dette er uten sidestykke, rett og slett. Få med deg en kompis og jeg lover deg at stemningen blir god. Det beste er at spillet er designet for å tilby en knall coop-opplevelse, inklusive våpenplasseringer - i mesteparten av Act 2 (som vi holder på med nå) har vi vekslet mellom rollene som sniper og tank. Taktikkene man har tilgjengelige til enhver tid er også en stor kosefaktor; man kan stort sett få til noe vettugt uansett hvordan man er specca, bare man er litt god.
Hadde det ikke vært for at dekningsmekanikken rett og slett er bugga på et par viktige områder, ville dette vært 10/10. Nå er det dog slik at det ikke går an å unnskylde såpass grunnleggende feil i et spill, så Gears of War må nøye seg med en solid 9/10 fra denne ydmyke korrespondent[/b]
Hadde det ikke vært for at dekningsmekanikken rett og slett er bugga på et par viktige områder, ville dette vært 10/10. Nå er det dog slik at det ikke går an å unnskylde såpass grunnleggende feil i et spill, så Gears of War må nøye seg med en solid 9/10 fra denne ydmyke korrespondent[/b]
Skjønner dere at jeg er i tvil? Hva vil jeg ha, en stor og omfattende multiplayer hvor mange folk kan spille, kjøre biler og sånt, eller vil jeg ha en veldig god single- og co-op opplevelse? Jeg er faen usikker her, og det skal du få lov å si til meg Nicholas. Men hvis det er slik at dere kommer til å spille CoD3 mest, da kjøper jeg Gears snart og spiller det, nyter opplevelsen, og kjøper CoD3 etter jul. Hmmm.. ja, det høres lurt ut.
Så Gears of War Promotion-traileren idag, den var sinnsyk fet, med sangen Mad World av Gary Jules. Det ser jævlig fett ut å spille mot Locust, alene eller med en kompis. Forresten, hvor mange er du på lag med i singleplayeren? Hvordan kan man styre eller samarbeide med dem?