Gears of War (Xbox 360)

Herregud jeg er forbannet. Spillet ble sendt fra AbsoluttSpill på tirsdag, men så kom det ikke i dag. Vanligvis tar det kun tre dager før spillet er i posten, men selvfølgelig tok det lengre tid nå. Og jeg som skal reise bort rett etter jobb i morgen. Kommer ikke hjem igjen før på søndag. Ahhh. Det er bare så typisk. :grr:
 
Dere, jeg bare lurer, bør jeg sikre meg Collector's Edition asap, er den verdt det? Eller står den i butikkhyllene fremdeles om noen måneder?
 
SITAT(Maximum @ 16.11.06, 15.46) 34921
Stakar deg som ikke får spillet før lanseringen:p
[/b]
Får det nok på lanseringen, ja, men får ikke spilt det før på søndag. :grine:
 
Oi, fikk spillet idag, den vanlige utgaven dog. Til tross for at jeg dauer hvert tiende minutt ( :$ ), så er spillet rimelig friskt. Jeg digger hvordan kameraet er brukt i Gears of War, for det gir en enorm virklighetseffekt, spesielt når duden sprinter. Jeg har ikke spillt det så veldig lenge, men så langt sier jeg meg enig i det meste Aganhim har skrevet i dette emnet. Den beste action-pakken jeg har spillt på XB360 så langt!

Men herre, voice-actingen suger sikkelig hardt :(
 
Jess!

Da har jeg fått spillet, samleversjon med matboks. Kjøpte det i går, men fikk ikke spilt før i dag.

Foreløpig ser det skikkelig knall ut. Kommer med flere inntrykk senere :D
 
Da har jeg også fått spillet, CE så klart. Komplett fikk inn noen eksemplarer for et par dager siden og da måtte jeg slå til. :)

Forresten, er det normalt at man dør sånn ca. 30 ganger bare i begynnelsen? :hehe:
 
SITAT(Revan @ 16.11.06, 16.24) 34928
Eller står den i butikkhyllene fremdeles om noen måneder?
[/b]
Hvis den gjør det, er det sikkert i brukthyllene, og det er også lite sannsynlig.

750 CE kom inn i landet via den norske leverandøren, alle gikk til Spaceworld. Siden Game og EB Games henter sakene sine fra Sverige, er det selvsagt litt flere enn som så, men det har jeg ikke noen tall på.
 
:$ SITAT(Eulogy @ 16.11.06, 19.54) 34985
Da har jeg også fått spillet, CE så klart. Komplett fikk inn noen eksemplarer for et par dager siden og da måtte jeg slå til. :)

Forresten, er det normalt at man dør sånn ca. 30 ganger bare i begynnelsen? :hehe:
[/b]

Hvilken vanskelighetsgrad spiller du på? Jeg er snart ferdig med kap. 3 og jeg har død 15-20 ganger på casual :$
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tror jeg har daua cirka tredve ganger så langt. Men så spiller jeg på Hardcore også, er ikke noen frøkengamer heller. ^_^

Uansett, for å svare litt på spørsmålet som ble stilt her ("hvorfor burde jeg skaffe meg Gears of War?", noe jeg selv også lurte på inntil jeg prøvde det), så kan jeg informere om at du kjøper deg Gears of War hvis du liker gode actionspill. Skytingen føles veldig brutal og virkelighetsnær, med tanke på at det til syvende og sist - alle hjelpemidler til tross - er hvor stø du er på å sikte og å holde deg selv i live, som teller. For dere som er litt erfarne innen actionsjangeren anbefaler jeg å hoppe rett på Hardcore, da må man virkelig slåss for sin sak.

Sjekket så vidt ut flerspillermodusen også, og det kan fort bli en høydare bare man lærer seg banene og blir enda litt bedre på dekningssystemet. Gears of War har, så langt, ikke gjort annet enn å imponere stort. Vel verdt pengene.
 
Må nok si meg enig der Yetipants. Kjøpte det klokka 10 i dag, collectors selvfølgelig, og må si at det er det mest tilfredstillende jeg har spilt på lenge. Kom meg nylig til Act 3 over Xbox live med en hyggelig skotte ^^

Spilte også multiplayer en del og må nok si at dette kommer til å stjele vekk mange timer fra det ellers så triste livet mitt.

Løp å kjøp!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(CockMcBalls @ 17.11.06, 14.12) 35101
nn;dr (jeg forstår ikke språket i landet jeg bor i)[/b]
Fix'd.