Generelt om Xbox 360

Opprinnelig skrevet av Paynie@13.05.2005, 23.12
Ikke glem når en fyr vi aldri har sett før snakket om ting vi visste fra før av.

Men, det showet jeg har på dataen...Der besøker de Rare i the UK, West Coast Customs pimper en Xbox og noen kjendiser og pro-gamers spiller Project Dark Zero. Det er også mange trailere av forskjellige spill.
219600​

Ja hva pokker var det med programmet som gikk her i Norge da? Det var jo ikke noe av det spennandes som gikk i US inatt jo. Det var jo klipt ut av milde helvete...

Helt tragisk!

Opprinnelig skrevet av Paynie@13.05.2005, 22.20
KA FAEN? DET VAR JO FAEN MEG 10 SEKUNDER TIL SAMMEN OM XBOX'N? KEM FAEN HAR LYST OG HØRE ETT DRITTBAND SPILLE HELE JÆVLA TIDEN?
219555​
Føler det ennå ikke er gjort tydelig klart hvor mye presseansvarlige i MS Skandinavia/Europa må få sparken og alt det andre de gjør med to-be-ex-employees i MS; les pressemeldingen og sammelign med det dårlig klipte livemusikk+pratereklame jeg og andre faktisk hadde satt av tid for å se på.
"Avsløring?" Send mail til "Xbox Brand Marketing Manager Nordic" nederst på pressemeldingen og fortell hvor han kan stappe den nye hypemaskinen sin, jeg fikk anti-lyst på å bruke penger på sånne idioters produkter.

Endre

Ødela forumet
Hvis vi skal irritere oss over noe, så tror jeg heller det bør være MTV Europe's dekning av showet. Tror ikke Microsoft i Europa/Skandinavia/Norge er mer fornøyd med det som ble sendt enn vi er.

Det amerikanske showet var derimot ganske interessant, og det var i alle fall mye mer som ble vist der.

Jeg skjønner faen meg ikke hva en preview av en spillekonsoll har å gjøre på en musikk kanal.

Jeg tror han Elijah Wood sa rundt 4 ord eller no?

Elijah Wood vil alltid være en hobbit i mine øyne, hva faen har han å gjøre på MTV?

Jeg trodde noen køddet med meg når han sa takk for i kveld eller no, trodde de skulle vise masse klipp etter konserten eller no..

Opprinnelig skrevet av Lodin@14.05.2005, 01.02
Og: Ha ha ha! Jeg er så jævlig hobbit.
LOL, Xboxen er så forbanna mye større enn meg.
Ha!
219695​
Frekk eller..

:ninja:

^_^

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Blegh, ser bare ut som oppfølgere med oppiffet grafikk...

Setter meg ned og venter på hva Nintendo har å si, E3 er jo rett rundt hjørnet, så vi får håpe på noen ordentlige presentasjoner der.

Showet var noe piss...

Opprinnelig skrevet av Sulky+14.05.2005, 02.03-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@14.05.2005, 01.44
Her er klippa fra spilla fra programmet! Klikk her og kos dere
219711​

Fyti svarte som jeg gleder meg til Need For Speed: Wanted, Ghost recon 3 og Call of Duty 2.

Man kan ikke elnge si dårlig grafikk. Det er enten bra eller bedre.

*SIKLE* *GRAFIKKHORE!!*
219716​
[/b]

Takk for hjelpen Larzen. :tommelopp:
Tenkte jeg skulle gjøre akuratt det samme.

Opprinnelig skrevet av rulleguru@14.05.2005, 13.36
Dette fantes jo ikke imponerende, ingenting nytt, ikke spor av spilleglede.

Same shit, different polycount
219886​

Å så? Det fungere jo bra. Jeg vil ha mer av det samme. :D