Ghost Recon: Advanced Warfighter

#61
Da laster jeg ned Chapter 2. Kosta faen meg nesten en hundrigns mer å kjøpe MP i butikken >.<
 
D

Doctor Downs

Gjest
#62
Dette ser ut til å være den tommeste uka på veldig lenge, og heller ikke i dag har jeg planer utafor huset. Noen som er gira på litt GRAW klokka ni? Knerte River Depot?
 

K999

Keystone State Of Mind
#63
Jeg blir me så klart men vær obs på at jeg sikkert ikke får mic'en til og funker i dag heller.

Og pluss jeg får me ein venn på guest account, han er litt Halo freak, så forhåpentligvis så blir nogen me på Halo 2 senere ikveld etter Graw.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#66
"Oi faen" var det første som slo meg. Ble det noe av tidligere ikveld? Har noen kompiser på besøk nå, men ... Er dere med inatt, rundt ett-tiden? Vil GRAW-e. :(
 
D

Doctor Downs

Gjest
#67
Vil jeg og. De andre kom og gikk hvert kvarter i stad, så vi ble aldri helt sammensatt... Midnatt?

Vil jeg og. De andre kom og gikk hvert kvarter i stad, så vi ble aldri helt sammensatt... Midnatt?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#68
Hva med et kåmpråmi': Halv ett? Da burde jeg klare å være online.
 
#70
Skals e en film nå og chapter to er jævlig treig, måtte cansle ett par ganger. Så er logga på om 128 min. Cya. Dere må invite meg da :p
 
#73
SITAT(Aquila @ 01.08.06, 23.48) 17770
Hva er meninga med filmen, a'? :emo:
[/b]
Leide "V For Vendeta" istad men fikk ikke sett den.

Jeg fikk spille mye >.> Skjønte ikke en dritt heller :p

Night'o.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#75
Ja, jeg også. Driter i GRAW ikveld, vi kan heller ta noen runder imorra. :zorro:
 

K999

Keystone State Of Mind
#76
Det var jævlig fett i går kveld, men jævlig dritt at mic en min ikke funker til Graw, når den funker til Halo 2.

Tror jeg skal ut og kjøpe ny mic i dag, bare for sikkerhets skyld.
Jeg og Vennen min som spilte på Guestaccounten min er me ikveld også.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#77
Er ikke sikkert jeg kan i kveld. Kommer en kamerat hit med en sesongboks eller noe med "Fråga Bertil", oeg jeg har ikke en ekstra 360-kontroll uansett, så gjestespiller kommer heller ikke til å funke. Jeg skal dessuten opp litt tidlig imorgen og sette en horde av vaksiner, så jeg blir ikke oppe til fire sånn som i går. Kanskje ved midnatt/ett-tida?
 
#78
Jeg joiner i rundt 11 tida, hva med halo 2 først?
 

K999

Keystone State Of Mind
#79
Jeg blir me på nesten hva som helst i kveld.
Men selfølgelig av spill som jeg har.

Skal vi si Halo 2 klokken 22.00?
Og Graw Klokken 00.00?
 
#80
Ja, så kan kompisen min joine, han haxxer i halo2.