Gjett hvem som vant i USA for andre måned på rad?

D

Doctor Downs

Gjest
#82
Ville du helst hatt en Aston Martin du sendte til service gratis en gang i året eller en DBS-sykkel du aldri sendte vekk (som koster mer enn Aston Martin-en)? Nettopp. The Elder Scrolls IV: Oblivion henger seg opp oftere enn Pimp My Ride. Gjør det Pimp My Ride til et bedre spill? Nettopp.

Edit: Og this just in! Rainbow Six: Vegas 2 har slowdown-problemer på PS3, ikke 360. Akkurat som Orange Box. Wee! Litt ekstra detaljert støv på husvinduer i Burnout ble plutselig ikke så viktig lenger.
 
#83
Ville du helst hatt en Aston Martin du sendte til service gratis en gang i året eller en DBS-sykkel du aldri sendte vekk (som koster mer enn Aston Martin-en)? Nettopp. The Elder Scrolls IV: Oblivion henger seg opp oftere enn Pimp My Ride. Gjør det Pimp My Ride til et bedre spill? Nettopp.
Men hvis ikke jeg tar helt feil, så sender 360 eierne sine maskiner flere ganger i året, har hørt opptil 7 ganger, og lange intervaler før de får maskinen sin tilbake.

Hva er vitsen å ha en AM når du er i konstant fare for å få motorstopp, det kan faktisk koste deg livet.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#85
Så langt presterer Xbox 360 for det meste bedre enn PS3 i multiplatformspill, den har bedre onlinetjeneste, bedre håndkontroll og flere (og bedre) ekslusive titler. "Men så har jo peestre dritbrå grafFikk, då." Dodge Ram... Pøh.

Og jeg vil tro det er ytterst få som har måtte sende 360-en sin til service 7 ganger, eller tre for den saks sykld. fortsatt for mye, men ikke ille nok til å overskygge at den har mer å by på så langt enn PS3. Hovedsalgsargumentet nå som det finnes færre gode eksklusive titler på PS3 enn jeg kan telle på en hånd er vel Blu-Ray til en latterlig billig penge. Men som spillkonsoll kan den ta seg en bolle i måneden i noen måneder til.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#86
Vel. Jeg har hørt at PS3 gir deg Aids.
 
#87
Vel. Jeg har hørt at PS3 gir deg Aids.
I motsetning til 360 så gir den deg noe, unntatt kjedlige turer posten der din 360 venter deg etter å ha blitt voldtatt av MS repratører for 7. gang samme dagen.... kjipt det, gråt meg en elv!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#88
Så du vil heller ha AIDS enn noen sunne avbrekk fra digital underholdning?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#89
På tide å finne et nytt argument snart, Nilo? For hvis ikke må jeg bare konkludere med at min Xbox 360 er bedre enn PS3.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#90
Haw! :D

Men ja, kan jo avsløre at det nesten sikkert blir kjøp av PS3 her i gården når jeg skal til Statene i april. 2000 spenn er litt for god deal til at jeg kan si nei. Gleder meg forøvrig til å sitte alene og gråte online mens jeg desperat og fåfengt prøver å finne noen å spille Eye of Judgment med.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#92
Minnesota, baby.
 
#94
Da får du i det minste no pent å se på! Og du kan spille CoD4 gratis! Det eneste spillet som noensinne er verdt å kjøpe, hvertfall inntill MGS og GTA4

I realiteten så er det ikke noe spill som har kommet som er verdt å kjøpe... Det gjelder begge konsoller... Selvom Uncharted muligens var verdt 600 spenn.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#95
Sist jeg sjekka kosta det penger å kjøpe spill til PS3, men greit nok. Bortsett fra at jeg allerede har det på 360. :p

De jeg planlegger å plukke med meg er Singstar (mest for dama sin skyld, men jeg innrømmer glatt at jeg digger karaoke jeg også), Uncharted: Greier og Greier, Heavenly Sword (må ha noe pent å vise fram) ooog sånn der Øye av Fordomsfullhet som jeg nevnte. Burde være dekka da. Kanskje Ridge Racer 7 også hvis jeg finner det billig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#97
Hvis jeg må betale for å få spilt så er det ikke gratis å spille. :p
 
#98
I motsetning til xbox der man må betale for å spille det. Siden en hver man skjønner at spillet skal spilles online.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#99
Enhver mann veit også at å spille med 360-kontrollen er verdt en ussel femtilapp i måneden.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ja, fy faen. Jeg gidder ikke konsollkrige så vanvittig her, men jeg skjønner faen ikke hvordan folk kan foretrekke Playstation-stikka, ihvertfall ikke til FPS-er 3D-spill generelt. Det er ikke en komfortabel posisjon å hvile tomlene på for svarte. Det burde liksom være et hint at designet ikke har blitt forandra siden slutten av nittitallet, og at joystickene bare ble slengt på dårlig for å konkurrere med N64-stikka.

Søtt å se dere jagde bort Nilo, forresten. :D