Gjett hvem som vant i USA for andre måned på rad?

Søtt å se dere jagde bort Nilo, forresten. :D
HA! jagde bort? Greit nok at jeg ikke er like aktiv som jeg en gang var, men langt ifra om jeg gir meg.

Slik jeg ser det nå, er det bare en gjeng med tullinger igjen som tror og håper på at PS3 kommer til å gå på en smell. 10 år skal denne konsollen være med oss videre, ikke engang 360 eller Wi kan gjøre noe med det.

Greit nok, vi ser sikkert en ny 360 konsoll og en ny Wii komme, men PS3 vil fortsatt være igjen. Og hvem er det som må punge ut mer spenn for en ny konsoll? Nettopp dere som har kjøpt disse ubruklige konsollene.

2008 er året for SONY, 360 er ut av steam, den har kanskje Gear Of War 2 igjen, men ikke noe mer enn det.

For Wii kan det bare gå en vei nå, det er nedover.

Og Buggz, jeg sier dette fordi det kommer rett ut av ræva mi....det er ikke noe hvorfor.

Edit: Og ja, AIDS er bedre enn 360, jeg har heldigvis ingen av dem :)

D

Deleted member 91

Gjest
Sorry, det bare virka sånn fordi du ikke hadde noen argumenter eller ordentlige svar igjen.

Uansett er det det jo bare du som virker som tullingen her, for du er den eneste som er tjukk nok i huet til å være jævla konsollsupporter. Jeg eier en PS3 selv, men det betyr ikke at jeg er blind til feilene den har eller det faktum at X360 for tiden er et bedre kjøp, med mindre du er filmhore og hovedsakelig kjøper den for Bluray.

D

Doctor Downs

Gjest
Ingen har sagt at PS3 kommer til å gå på en smell, Nilo, og det er ikke poenget. Poenget er at reperasjon eller ikke så har 360 flere bra spill, bedre kontroller og de beste versjonene av multiplatformspill. PS3 kommer til å rocke, men den gjør ikke det helt enda. Og det har kommet minst like mange PS3-utgaver siden den ble lansert som det har kommet 360-er siden den ble lansert et år tidligere. Forskjellen er at 360-en blir bedre med hver oppgradering. PS3 fikk bare mindre HDD og mista bakoverkompatibiliteten.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
I motsetning til xbox der man må betale for å spille det. Siden en hver man skjønner at spillet skal spilles online.
En av grunnene til at jeg kjøpte det til 360 (planla egentlig å skaffe meg PC-versjonen) er at så mange her på forumet i tillegg til flere av vennene mine spiller det på 360. Er på Live du finner folka, det er viktigere enn femti flis i måneden. ^_^

jeg skjønner faen ikke hvordan folk kan foretrekke Playstation-stikka, ihvertfall ikke til FPS-er 3D-spill generelt. Det er ikke en komfortabel posisjon å hvile tomlene på for svarte. Det burde liksom være et hint at designet ikke har blitt forandra siden slutten av nittitallet, og at joystickene bare ble slengt på dårlig for å konkurrere med N64-stikka.
PS3 kontrollen er ikke så dårlig selvom jeg likte PS2 kontrollen en god del bedre. PS3 kontrollen kunne ha vært litt tyngere, hatt rumble og fått R2 og L2 bedre til... nå kommer rumble snart så det problemet blir jo løst. Liker 360 kontrollen ganske så bra å :geek:

360-stikka er gode greier, men jeg foretrekker fortsatt Dual-Shock. Den ligger bare bedre i hånda og jeg syns den bare er megadigg. Kan være fordi jeg har brukt den i sånn 10 år nå og så bare blitt veldig vant til den, men jeg syns den er fin og flott og sånt.

Wii Classic Controller derimot. Den er noe jævla dritt. Faen til ubrukelig skrap skal man lete lenge etter. :realmad:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ikke engang SNES-kontrollen?! :eek:

DualShock 3 er ihvertfall en stor forbedring på SIXAXIS. Riktig tyngde og rumble. Personlig utstår jeg ikke 360-stikka, som er tykk og klumpete og har ekle trigger-knapper som klikker for høyt og bumper-knapper uten skikkelig definisjon (ofte glemmer jeg at de er der).

Husker ikke riktig SNES-kontrollen.... var ikke riktig så gammel når den hadde sine glans dager. Begynnte å spille på N64 og PSone. Sååå det kan godt hende at Nintendo hadde laget noen kjempe kontroller før N64..

BTW når kommer DualShock 3 til norge... har glemt det og altfor lat til å lete det opp på ei side.

360-stikka er gode greier, men jeg foretrekker fortsatt Dual-Shock. Den ligger bare bedre i hånda og jeg syns den bare er megadigg. Kan være fordi jeg har brukt den i sånn 10 år nå og så bare blitt veldig vant til den, men jeg syns den er fin og flott og sånt.
Hva han sa. Personlig klarer jeg ikke 360-kontrollen, men det har med vane å gjøre. Dual Shock 3 <3

Uansett er det ingen tvil i verden om at GameCube-kontrollen er tidenes herligste.

(Edit: Jeez, er det virkelig så mange år siden jeg postet her sist? Jfr. signaturen...)

D

Deleted member 91

Gjest
Ikke engang SNES-kontrollen?! :eek:

DualShock 3 er ihvertfall en stor forbedring på SIXAXIS. Riktig tyngde og rumble. Personlig utstår jeg ikke 360-stikka, som er tykk og klumpete og har ekle trigger-knapper som klikker for høyt og bumper-knapper uten skikkelig definisjon (ofte glemmer jeg at de er der).
Jeg er en av de få som faktisk likte at Seksaksa veide ikke en dritt, det fullførte liksom hele dårlig plastikk-følelsen så godt. Ellers skjønner jeg ikke hvordan det går an å foretrekke de konvekse avtrekkerne på Sony-stikka, det er jo faenmeg definisjonen av ubehagelig, fingrene glir konstant av (spesielt om du er tilnærmet svett). Det er bare idiotisk design. D-paden er mye bedre enn på 360-stikka da, om ikke annet.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hvorfor er du så svett på hendene når du spiller? Vask deg en gang i blant da, jeez!
Eller kanskje du heller skulle skaffet deg en Chillstream?

D

Deleted member 91

Gjest
:D Men man trenger jo ikke være svett engang for å merke det! Bare apply pressure (som det heter) horisontalt inn mot kontrollen med fingeren så merker det jo at den glir litt av pga. den konvekse formen, i motsetning til på 360 hvor fingeren holder seg på plass fordi den er konkav. Det går an å like PS3 selv om man innrømmer at justeringene foretatt på kontrollen er elendige rip-offs av de andre plattformene (Motion sensor, nye triggere, Xbox Guid.. øh, PS-knappen?).

Jeg vokste opp med Playstationstikka selv, og når det kommer til spill som bruker d-paden og de vanlige knappene syns jeg den er overlegen. Jeg liker flatheten knappene har på PS3-stikka bedre enn de bulende knappende på 360-stikka (selv om de er veldig forbedra siden den første Xbox-kontrollen), L1 og R1 er mer markante og lettere å bruke aktivt (kanskje derfor de er standardtriggere i de fleste skytespill på Playstation?), og d-paden er som sagt overlegen. Men jeg merker at jeg syns den begynner å bli litt for liten: Kantene på de to store sirklene på Playstationstikka gnager liksom inn i håndflatene etter prolonged spilling, og det ække no digg. Men når det kommer til de spilla jeg spiller mest (spill med mye bevegelse i 3D-rom), er de som oftest avhengige av spakene, og da foretrekker jeg å ha de der fingrene mine hviler behagelig, uten å måtte trekke de nedover/kjenne kanter inn i håndflatene. Mens jeg spilte Uncharted tenkte jeg hele tiden hvor mye bedre det kunne vært med 360-paden. :/

Du høres bare mer og mer ut som NERD-Mikkel. Mener å huske han hatet et eller annet spill på Xbox fordi xbox-kontrollerern var så utrolig mye dårligere enn stikka til Gamecube.

D

Deleted member 91

Gjest
Hallo, jeg sier jo at jeg liker visse aspekter ved PS3-stikka. Selv om PS2-stikka er bedre.

Tenk på barna i Afrika da! De har ikke en gang playstation eller xbox!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Selvfornektende jævler! Jeg har en kompis som sverger til PS3 og stikka fordi "den er så innarbeida", men det gjør vitterlig ikke designet noe bedre. Hverken Dualshock eller Sixaxis er formet etter henda på noen måte som en kan forvente av en moderne kontroll (ikke Classic Controller til Wii heller som jeg bruker til Brawl, men jeg er på nippet til å bruke penger på et sett Wavebirds). Jeg hata den første xbox-kontrollen, men digger xbox360-kontrollen. Jeg skjønner at det er smak og behag og en vanesak, men utgangspunktet mer så vanvittig mye bedre. Kontrollen er ergonomisk som fy og har et gummiaktig lag som gjør at kontrollen sitter uansett hvor svett du blir. Det samme laget finnes oppå de analoge stikkene som i tillegg er passe store til tomlene (igjen, classic controller sliter her også med altfor små stikker som er litt malplasserte).

Den beste er fortsatt Gamecube-kontrolleren. Knappene i forskjellig størrelse gjør at jeg aldri har hatt behov for å kikke ned på knappene for å finne ut hvilken som er hva, hvilket jeg fortsatt noen ganger gjør med 360-paden. Det vil si med nye spill, jeg skal lære meg kontrolloppsettet på.

Gamecube-kontrolleren minner meg om en sånn telefon for funksjonshemmede. Sterke glorete farger med enorme knapper i forskjellige fasonger. Jeg likte den ikke.