God of War III [PS3 Exclusive]

#1
Vel jeg kom litt i buksene etter å ha sett denne trailern....


God of War I, March 22, 2005.
God of War II, March 13, 2007
God Of War III, March 16, 2010


Extra material:

Lodin, en dedikert PS3 fanboi kan dere se her kledd som Kratos...

 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#3
Jeg har bare spilt det første, så er litt keen på den Ultimate-pakka. Er det satt noen pris på den ennå?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Følger det med klovnehatt også, eller?
 
#6
Holy hell, det var dyrt... Var det ikke en billigere pakke ett eller annet sted som hadde alle tre spilla?
 
#8
Jeg kjøper gjerne en pakke som inneholder alle tre spilla... Men ikke til 1600 kr.
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Gjeldende pris er 180 dollars i USA, dog uten remakene av 1 og 2 og med vanlig valutaoversettelser og norsk overprising blir vel konklusjonen at skiten er overprisa samme.
Kan jo være at den kassa har litt kvalitet, men da burde vel heller Sony finni noe rimligere å slenge med. Superversjonen av AvP er ikke så jævla mye dyrere enn den vanlige og der får man med en full size facehugger. :p
 
#10
Men det der var jo ikke en gang den kule pandora esken... Da blir det nok å kjøpe GoW3 og så kjøpe GoW collection en annen gang...
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#11
Jeg kjøper gjerne special editions for noen penger ekstra, men 1600 er faen meg drøyt
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Du får med øldrikkerhatt og en t-skjorte det står "I paid $200 for a God of War game and all I got was this stupid t-shirt" på, da.
 
#15
Jeg gidder ikke å laste ned demoen. Blir bare så sur når den slutter og jeg må vente til fullversjonen er i hus :(

edit: Og etter ha sett nyeste gameplay traileren så vet jeg at det er verdt ventetiden.
 

Lodin

Der Waaaah
#16
Så... er det noen grunn til å ikke bare holde inne R1 og konstant spamme spesialangrepa? Kan ikke huske at det var så latterlig enkelt i 1 og 2.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Fikk God of War Collection i posten i går, og du har rett: Det er ikke så latterlig enkelt i GoW1 og 2. Der må du vente til du får oppgradert Chaos Blades og så konstant spamme L1 + firkant.

Sånn seriøst så brukte jeg ett enkelt angrep gjennom hele Chains of Olympus så dette er vel bare sånn det skal være.
 

oma

Village Drunk
#18
Hva er den greien med at "om man kan, så gjør man" den enkleste måten det kan gjøres på?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Sånn som du gjorde det da du prøvde å stable det argumentet der på beina, mener du?

Sånn som å kjøpe God of War istedenfor et ordentlig spill, mener du?

Jeg er her i hele kveld, altså.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#20
Fordi det er kjedelig å bare spamme det samme angrepet igjen og igjen, selv om det er det beste.

Kanskje derfor jeg ikke gidda Flying Swallow Gaiden og får bank hele tida i Soul Calibur online.