Good Old Games - utgivelser og tilbud

Lodin

Der Waaaah
Cyberpunk er en spille CDProject annonserte i stad og det blir en bra spille.
-The game has been in development for a few years by a second team at CD Projekt. Some veterans of The Witcher 1 and 2 are working on the game

-Set in a futuristic world with a decadent society. The game will be mature, realistic and brutal

-Gripping, non-linear story

-Advanced RPG mechanics based on the Cyberpunk pen & paper system

-Different character classes to choose from, customizable characters

-Giant arsenal of weapons, upgrades, implants and high-tech toys

-Uses the REDEngine (the same one used for Witcher 2)

-CD Projekt is hoping to set a new standard for futuristic RPGs, both in gameplay and technology
 
GOG.com er i siget, plukker med seg indie-utviklere fra øverste hylle, samtidig som de gir ut gamle favoritter. Nå kan vi snart se Retro City Rampage og Tiny & Big. Samtidig har Blackwell serien kommet til GOG i en eneste stor pakke og Resonance kommer snart fra samme studio. Av gamle favoritter har vi blitt servert godsaker som en Tomb Raider 1,2 og 3 bundle, og Sid Meier's Colonization (den originale utgaven). Begge er allerede lagt til i ønskelista mi, og begge blir å kjøpe så fort jeg har småpenger å sløse bort.

Til slutt: skjermbildene til Colonization hinter sterkt om at System Shock 2 snart kommer til GOG.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gratulerer du har kjøpt
en interaktiv roman om aspergers syndrom.
Den eier da, siden den er bra fortalt og har fin musikk.
 

Lodin

Der Waaaah
Se der ja, King of Dragon Ass dukka opp i dag til seks dollars. Det til tross for at utviklerne har brukt de siste ti åra på å påstå at det var umulig å selge det online siden det streamer rett fra CDen og lisensen til spillmotoren forbød dem å endre på det. Dette er da det derre obskure strategispillet hvor man skal styre en klan med landvikinger og plage andre klaner som blant annet består av Donald Duck ender. Så får man triceratopser man kan ta med seg i strid. Så blir man invadert av kjempesnegler som eter hele landsbyen. Det er et fantastisk lite spill helt ulikt alt annet og alle bør prøve det en gang.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
True. Det blir gjort et poeng ut av at alt av assets som er benytta er lisensiert og above board, da.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Om det er patcha sånn at man kan spille det med hardware-akselerert grafikk uten å måtte ha et grafikkort fra 3dfx; relativt bra.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Husker jeg spilte Carmageddon til døde på 486-en min. Det gikk i 10 FPS, men klarte såvidt å kose meg med det.

Var forøvrig 13 når jeg drev og kjørte virtuelle bestemødre i graven. Sterkt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Tror jaggu Carmageddon var det første 18-årsgrensespillet jeg kjøpte over disk. Nei, jeg var ikke gammel nok.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Er på vei nå, fikk plutselig mail om noe nedlastkode og shizzle. Hadde glemt jeg bækka kickstarteren. Uansett så blir det spillet å eie igjen, bare pgaa jeg ikke har spilt det siden jeg var ... tja.. 12 tror jeg.
 
Å faen, jeg glemte at jeg skulle få nedlastkode og kjøpte det før jeg kom på det. :rolleyes:
 
Ah, nei, vent, jeg var bækka bare med 15 daler og du må bække med 25 daler for å få Carmageddon. Så, beklager, ingen kode å gi bort.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Om det er patcha sånn at man kan spille det med hardware-akselerert grafikk uten å måtte ha et grafikkort fra 3dfx; relativt bra.
Testa nå, og det kan man! Må bare huske å starte spillet fra den snarveien som heter "hardware mode".
 
Plukket med meg hele Thief serien, hele LoK serien (minus Blood Omen 2 fordi den var ikke på salg) og hele Tomb Raider serien (minus AoD fordi ræv), pluss Pandemonium av ren nysgjerrighet, og at jeg aldri fikk med meg det når det var nytt.

Så utenom Carmageddon har jeg Xpadde meg fram til en anvendelig løsning for X360 kontrolleren i Tomb Raider, og har spillt sånn cirka en time av det. Jeg hata på kontrollen bækkindedeys og for å side på den måten, så aldres vel Tomb Raider kontrollene motsatt proporsjonalt med vin - det blir bare værre med årene. Men stemninga i spillet er fortsatt glimrende, og brettene er noenlunde okay bygd opp. Men faen om det tar ti ganger så lang tid å komme seg gjennom brettene på grunn av grufulle kontroller! Utfordringen idag begrenser seg til å ikke kaste kontrollen i tv'en av ren frustrasjon.

Ja, og den dere T-Rex'en... ja den grua jeg meg til dere. Men må nå ærlig innrømme at det var ganske latterlige greier idag, og ligna mer på en grønn Barney enn en T-Rex. Raptorene ser mye bedre ut.